BrokenTable Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Samengevoegd met Cheat-topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik kan niet eens het filmpje zien <_< <_< GTA@SA,Game On :lol: Als jij dat filmpje niet kunt zien heb je OF een hele langzame pc OF een hele langzame internet verbinding. Het filmpje doe t het perfect! Ow ja, de code klopt nu! Ik had R2 ipv L2 op het eind. Succes! CelicaVB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Ik post het hier wel omdat deze topic over cheats gaat, als ie hier niet hoort verplaats je hem maar. ^^"Is het normaal dat somige cheats (die op gtagames.nl staan) niet werken bij me? Deze cheats werken niet als ik ze perfect heb ingevoerd: Oneindig gezondheid Respect Upgrade Misschien werken er nog niet, maar deze zijn alvast degene die ik al heb opgemerkt. En volle armor is denk ik ook fout omdat dat dezelfde cheat is als Volle gezondheid èn $250.000 geld. Mijn excuses als ik betweterig ben. :rolleyes: Die Oneidigegezondheid en Respect Upgrade zijn FAKE. Maar je kunt heel veel Respect krijgen door gebiedjes over te nemen en een grote Criminal Rating te krijgen door veel politie of voetgangers dood te knallen ! :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Ik kan niet eens het filmpje zien <_< <_< GTA@SA,Game On :lol: Als jij dat filmpje niet kunt zien heb je OF een hele langzame pc OF een hele langzame internet verbinding. Het filmpje doe t het perfect! Ow ja, de code klopt nu! Ik had R2 ipv L2 op het eind. Succes! CelicaVB Neej ik heb dat nieet en aan de PC lag het niet je hebt gewoon een verkeerde link ingevooerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Ik kan niet eens het filmpje zien <_< <_< GTA@SA,Game On :lol: Als jij dat filmpje niet kunt zien heb je OF een hele langzame pc OF een hele langzame internet verbinding. Het filmpje doe t het perfect! Je mist iets: " geen codec bij media player " Misschien is dat het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Hallo allemaal was ff aan het surfen op het net en kwam nog 2 cheats tegen Funhouse: triangel, triangel, l1, vierkant, vierkant, O, vierkant, beneden, O Zandstorm: boven, beneden, l1, l1, l2, l2, l1, l2, r1, r2 veel plezier ermee dublix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamadness Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 wat voor code is een funhouse??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik had die codes al Funhouse is dat je allemaal rare lui op straat ziet lopen. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 thnx weet ik dat ook weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 wat is de bron en doen de codes het?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 De codes doen het en ik had ze gevonden op gt*f*rums.com. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kwam ze tegen ergens weet niet meer waar maar ze doen het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 okay thnx ga ze vandaag nog proberen ik wou het ff weten want er zijn ook veel NEPPE cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kicke codes de zandstorm is leuk ik hoop dat er nog meer codes komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kicke codesde zandstorm is leuk ik hoop dat er nog meer codes komen ik wil die cheats weer terug zoals bij VC dat je een cheat invoerd en een ander personage kan zijn bijv madd dogg of sweet, ryder dat had je in VC kon je als die ene gozer van Love Vist spelen en met Candy Suxxx was wel grappig ik hoop dat die cheats nog komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.