Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kicke codesde zandstorm is leuk ik hoop dat er nog meer codes komen ik wil die cheats weer terug zoals bij VC dat je een cheat invoerd en een ander personage kan zijn bijv madd dogg of sweet, ryder dat had je in VC kon je als die ene gozer van Love Vist spelen en met Candy Suxxx was wel grappig ik hoop dat die cheats nog komen. Verander Character Model Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right dit is de code die je zoekt,deze bestond al een tydje staan gewoon op gtagames.nl/codes ik heb hem nooit gebruikt dus weet niet of je rider/smoke ofzo ook kan zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Hallo allemaal was ff aan het surfen op het net en kwam nog 2 cheats tegen Funhouse: triangel, triangel, l1, vierkant, vierkant, O, vierkant, beneden, O Zandstorm: boven, beneden, l1, l1, l2, l2, l1, l2, r1, r2 veel plezier ermee dublix hahahahah fun house cheats is echt vet:allemaal vage clowns Bewerkt: 16 januari 2005 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 die Character Model cheat doet het niet is fake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Als je op internet een nieuwe cheat hebt gevonden (die nog niet op deze site bekend was) kan je hem in dit topic neerzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 die Character Model cheat doet het niet is fake hij moet het doen want hij staat gewoon op de site gtagames.nl/codes EDIT:sorry van de dubbel post net Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 die Character Model cheat doet het niet is fake hij moet het doen want hij staat gewoon op de site gtagames.nl/codes EDIT:sorry van de dubbel post net hoe maken ze die cheats heeft R* die cheats in het spel gezet ofzo als secrects??? Of verzinnen mensen die zelf?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Die cheats maken ze vooral om dingen te testen in het spel. Bv als ze de Hydra willen testen , kunnen ze natuurlijk niet eerst het spel bijna uitgaan spelen. Dat duurt veels te lang. Dus dan maken ze er een code voor , gaat veel sneller. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 hier heb ik er al een paar All Traffic Lights Stay Green Right, R1, Up, L2, L2, Left, R1, L1, R1, R1 All Vehicles Invisible (Except Motorcycles) Triangle, L1, Triangle, R2, Square, L1, L1 Increase car speed up, L1, R1, up, right, up, x, L2, x, L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 doen ze het ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 change character model doet het ook niet bij mij en zo zijn er wel meer die het niet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kent iemand een goeie site waar je veel GTA SA cheats vinden en veel updates hebt in nieuwe cheats??? behalve dn gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Die cheats maken ze vooral om dingen te testen in het spel.Bv als ze de Hydra willen testen , kunnen ze natuurlijk niet eerst het spel bijna uitgaan spelen. Dat duurt veels te lang. Dus dan maken ze er een code voor , gaat veel sneller. o dus daarom is gta het spel met de meeste cheats omdat er zoveel dingen inzitten!!! Maar dat heb je bij Fifa 2005 bijv niet testen ze daar niets ofzo of zijn daar zulke goeie experts die alles pure-secure doen want in fifa2005 heb je geen cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ja das jammer men team ajax allemaal vol topspelers zonder codes:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik niet zoek via zoekmachines google / altavista enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 geen commentaar en zet hier gewoon je cheats neer! en ze eerst testen voor je ze neerzet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.