Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 geen commentaar en zet hier gewoon je cheats neer!en ze eerst testen voor je ze neerzet geen commentaar en waarom niet? dat heet H-E-L-P-E-N Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 er is al een topic over bij de missie hulp, en daar komen ook alle nieuwe cheats te staan dus deze is een beetje overbodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ja dat is ergens anders hier kan er toch ook 1 zijn als je nieuwe cheats wilt lijkt me logisch da je bij general kijkt en niet bij missie hulp dus het = niet overbodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 dat topic is toch volgens mij al oud dus waarom moet je er opnieuw me komen erstaan al zoveel slotjes op dit forum dus waarom nog meer??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 wat bedoel je nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Iedere keer als er een nieuwe cheat is wordt er een nieuw topic geopend. Doe dat niet! Ik ga ze nu samenvoegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 de laatste keer dat daar gepost werd was 14 januari dus dat is nog niet zo lang geleden lijkt mij, en cheaten is wel missie hulp, het helpt je toch bij het halen van een missie als het echt niet lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Geen discussie verder meer in welk forum cheats staan. Het kan in beide. Je kunt cheats gebruiken voor de lol en om voertuigen te laten spawen. Dan kan het in General. Je kunt ook cheats nodig hebben om missies te halen en dan kan het in Missie hulp. Graag weer verder ontopic: het melden van oa. nieuwe cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik denk dat deze nog niet bekend zijn. Funhouse Theme Driehoek, Driehoek, L1, Vierkant, Vierkant, Cirkel, Vierkant, Down, Cirkel Sandstorm Up, Down, L1, L1, L2, L2, L1, L2, R1, R2 All Traffic Lights Green Right, R1, Up, L2, L2, Left, R1, L1, R1, R1 Bron: GTA-Sanandreas.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik denk dat deze nog niet bekend zijn.Funhouse Theme Driehoek, Driehoek, L1, Vierkant, Vierkant, Cirkel, Vierkant, Down, Cirkel Sandstorm Up, Down, L1, L1, L2, L2, L1, L2, R1, R2 All Traffic Lights Green Right, R1, Up, L2, L2, Left, R1, L1, R1, R1 Bron: GTA-Sanandreas.com de bovenste 2 zijn al bekend en de onderste nog niet zover ik weet(deze staat iig niet op gtagames.nl/cheats) maar aan de laatste cheat heb ik tog niet veel aan rij altyd door rood B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Je moet ze niet geloven want je kan met de cheats 100% uitspelen in vice city is dat ook zo! :lol: k heb het anders 100% gehaald met cheats :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Dan heb je het spel niet opgeslaan als je aan het chraten was, anders kan dit niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Funhouse theme is leuk komen quads kart autojes voorbij en je loop half naakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 je bent een watje als je cheats gaat gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!B) B) gloof je het zelf dat jij al best ver komt zonder cheats...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thaspraya Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Heyzz iedereen dit is mn eerste post en jullie kunnen nu al wennen aan mijn irritantheid want het stond al in de eerste post vand it forum maar toch: Ik heb een cheat van rellen gedaan maar nu dragen de voetgangers ook wapens en altijd als ik rij schieten er 10 gasten op me met een bazooka :angry: kun je niet doen dat je rellen hebt zonder wapens of dat er geen rellen meer zijn PLEASE HELP!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.