barry Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Je heb dan die cheat's geactiveerd en je game gesaved. De enige manier om eraf te komen is overnieuw beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Als je gesaved heb ben je iig de lul, dan blijft dat voor altijd. Je moet volgens mij wel 2 cheats ingevoerd hebben, van Burgers hebben Wapens én Rellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta SA fan Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Als je chaets gebruikt kan je hem niet helemaal uitspelen als je er mee opslaat :angry: da vind k wel dom <_< maar heb je misie voor level verder ensow :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr wu Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) Als je chaets gebruikt kan je hem niet helemaal uitspelen als je er mee opslaat :angry: da vind k wel dom <_< maar heb je misie voor level verder ensow :huh: Wat irritant dat er hier nog steeds over discusseerd wordt, je kan hem altijd uit spelen met of zonder cheats. (het is namelijk allang bekend) <_< En wat meerdere mensen denken ..(ik ook) als je cheats gebruikt worden de missies moeilijker .. je gaat sneller dood enzo.. Dat gevoel kreeg ik soms...maar dat is nog niet bewezen. Dus als je cheats gebruikt hebt gewoon lekker doorspelen... je kan hem nog steeds uitspelen... Bewerkt: 20 januari 2005 door Mr wu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 ik was net die Funhouse cheat ( Triangle, Triangle, L1, Square, Square, Circle, Square, Down, Circle0 aan het uitproberen: Toen kwam ik er achter dat onder elke wagen waar een klown in rond rijdt hydraulics onder zitten zelfs onder de worstvan en het golf carretje En onder alle rijdende politie wagens : D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 L1,L2,R1.R2,boven.onder.links.rechts en dat 2X in typen dan heb je ehm :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Bij mij werkt de onsterfelijkheidscheat niet!! soms wil ik wel eens wat chaos veroorzaken in SA maar dan is het handig at je niet dood kan, Kan iemand hierbij helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 YO! 2 niewe cheats ondekt door edison carter!: Er rijden alleen maar country auto's: L1 L1 R1 R1 L2 R1 down left up auto's vliegen weg als je ze raakt: Vierkant R2 down down right down right right L2 X (tip: raak een helikopter en ga er daarna inzitten dan kun je hoger dan de limit! leuk voor skydiving! werkt ook bij vliegtuigen:P) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 die cheat met dat auto's raken en dan weg vliegen wat doet die cheat nou eigenlijk iemand enig iedee?? :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 als je een auto dan raakt vliegt ie gwoon in de lucht van de weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 als je een auto dan raakt vliegt ie gwoon in de lucht van de weg die is wel grappig idd :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 YO! 2 niewe cheats ondekt door edison carter!:Er rijden alleen maar country auto's: L1 L1 R1 R1 L2 R1 down left up auto's vliegen weg als je ze raakt: Vierkant R2 down down right down right right L2 X (tip: raak een helikopter en ga er daarna inzitten dan kun je hoger dan de limit! leuk voor skydiving! werkt ook bij vliegtuigen:P) bij mij doet de cheat het niet :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 ik heb eigelijk een nieuwe cheat voor gtasanandreas de cheat heet adrenaline dit is de cheat : x,x,viekant,R1,L1,x,onder,links,x DAN IS DE TIJD HEEL TRAAG EN DAN GA JE SLOMER MAAR SOMS ALS JE IN EEN AUTO STAPT DAN IS HET WEER SNEL EN DAN WEER UIT STAPPEN EN DAN IS HET WEER TRAAG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
relflex Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 ik speel gtasa nie zoveel dus ik ben nu nog bezig met cheats, maar als ik alle storymissions uitspeel dan begin ik opnieuw zonder cheats(dit is nu men oefenronde ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 In deze topic geeft bjorn12 een nieuwe cheat nieuwe cheat deze cheat doet het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.