gtadude Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 waroom plaatst hij ehm dan <_< terwijl hij niet weet dat i het doet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Heeft iemand hier de cheat voor ontsterfelijkheid (en het liefst eentje die het WEL doet) ? En er zijn mij meerdere cheats opgevallen die het niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 ik heb ook nog een leuke cheat: iedereen kun je in je gang zetten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 waar haal je dat vandaan(welke site) ( geeft nie als je het niet wilt vertellen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 hij doet het echt en komt van gtagaming.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) ik heb ook nog een leuke cheat:iedereen kun je in je gang zetten: je kan idd iedereen recruteren maar niet meer asl 7 personen iedereen krijgt een 9mm behalve als hij/zij al een wapen heeft je kan elke burger recruteren behalve drugdealers zo ver ik weet of je ook gang members uit andere gang kan recruteren weet ik niet als iemand op je schiet sla/schiet hem 1 x en druk UP vette cheat EDIT:je kan drugdealers ook recruteren maar doe het niet bij OGF gangster want die schieten hem dood als hij op je wil schieten,hij zal je alleen niet volgen en als je hem in je team hebt zitten vraagt hij nog of je wat wil kopen en als je hem schiet schijt hij niet terug. Sla hem en druk gelijk UP EDIT2:je kan ook politieagenten recruteren als je hem weg stuurt kan je op hem schieten en hij schiet niet terug EDIT3:je kan gang members van andere gangs ook recruteren en luisteren ook naar je ik kijk ff verder wat je met deze cheat kan doen Tupac A. Shakur Bewerkt: 3 februari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) waarom maak je een opsomming als er staat:recruit anyone anyone=iedereen Bewerkt: 3 februari 2005 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 X, X, Vierkantje, R1, L1, X, Onder, Links, X Adrenaline mode Deze had ik ook nog gevonden. Of was die al bekend??? HoT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Ja, de cheats staan al op diverse GTA site's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 komen er eigelijk nog meer cheats vor san andreas??? er zen er al lang geen meer begekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Wat is dat eigenlijk Adrenaline? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 ik heb nog een cheat gevonde : voor dat je alleen je wielen ziet als je met de auto rijd.. driehoekje, L1, driehoekje, R2, vierkantje, L1, L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 kicke codesde zandstorm is leuk ik hoop dat er nog meer codes komen ik wil die cheats weer terug zoals bij VC dat je een cheat invoerd en een ander personage kan zijn bijv madd dogg of sweet, ryder dat had je in VC kon je als die ene gozer van Love Vist spelen en met Candy Suxxx was wel grappig ik hoop dat die cheats nog komen. Verander Character Model Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right dit is de code die je zoekt,deze bestond al een tydje staan gewoon op gtagames.nl/codes ik heb hem nooit gebruikt dus weet niet of je rider/smoke ofzo ook kan zijn. die cheat voor voor andere kleding doet het nie bij mij <_< :ph34r: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 die cheats lees ik voor het eerst op http://www.gta-sanandreas.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Bij mij doet de "verander kleren" cheat het niet. Ik heb de goede cheat. En die van oneindig leven. + die van ladies love CJ + die van respect upgrade + die van weapen skills up. Zo dat luchte op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.