Jump to content

Welke provider gebruik jij op je GSM?


Jon-asses

Welke provider gebruik jij op je GSM?  

117 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke provider gebruik jij?

    • Proximus
      23
    • Mobistar
      16
    • KPN
      22
    • The Mobile Factory
      2
    • Base
      0
    • Ander, namelijk ...
      52


Recommended Posts

Ik heb Vodafone en T-Mobile, ik gebruik momenteel T-mobile.

Maar ik denk dat ik als mijn 400 gratis sms'jes op zijn weer naar Vodafone ga... kon ik internetten voor €0,25 voor 15 min :)

en 5 min. tv kijke voor 50 cent :)

Johan O.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    3

  • gammie_

    2

  • Jon-asses

    2

  • Dikbuik

    2

telfort duur? orange is dacht ik iets van 18 of 19 cent voor een sms en bij telfort betaal ik 8 cent voor een smsje. die andere weet ik niet maar telfort is vergeleken met orange niet duur :bonk:

zelf heb ik telfort omdat ik dat bij mijn telefoon kreegen op mijn reserve simkaarten/telefoon heb ik tele2 en volges mij ook nog een Albert Hein simkaart :puh:

EDIT : sinds waneer is KPN ook een mobiele telefoon provider? wist ik niet. dacht dat ze alleen tv, internet en huistelefoon deden.

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

telfort duur? orange is dacht ik iets van 18 of 19 cent voor een sms en bij telfort betaal ik 8 cent voor een smsje. die andere weet ik niet maar telfort is vergeleken met orange niet duur :bonk:

zelf heb ik telfort omdat ik dat bij mijn telefoon kreegen op mijn reserve simkaarten/telefoon heb ik tele2 en volges mij ook nog een Albert Hein simkaart :puh:

EDIT : sinds waneer is KPN ook een mobiele telefoon provider? wist ik niet. dacht dat ze alleen tv, internet en huistelefoon deden.

KPN doet ook mobiel. Er zijn duizenden gebruikers van KPN, ik vind KPN de beste alleen te duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ni voor't een of 't ander maar als je even in je geheugen graaft; Weet je dat er vroeger in Belgie ook Orange was... En als je dan even aan de STOMME reclame denkt waarin die man gwn voor het Reclamebord gaat staan weet je dat Orange=Base. Alleen bestaat Base in Belgie en hebben ze in Nederland nog Orange. :duh:

Ik heb nog geen GSM maar ik gaa Waarschijnlijk de BENQ-SIEMENS :klap: kopen en dan denk ik dat ik daar Proximus op gaa nemen. Ik weet niet waarom maar The Mobile Factory lijkt me een Provider waar je veel problemen mee gaat hebben...(Je bent Overigens JIM-MOBILE nog vergeten! :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de verduidelijking. Deze 'providers' horen bij elkaar:

Vodafone is van Proximus . :)

Pay & Go is ook van Proximus. :Y

Orange is van Mobistar. ;)

Zo dit is weer wat duidelijker nu. Daarom kloppen een paar stemmen niet, maar hopelijk vanaf nu wel. Ik edit mijn eerste post wel met deze informatie :! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...