Achille Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hallo, ik heb sinds kort gun aangeschaft en bij de 2e missie loopt ie al vast.. Is er een een Andere versie van Gun? Ik bedoel zoals 1.1 ofzo..? Ciao Reageren
Rekam Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik neem aan dat je het over de PC versie hebt. Volgens mij is er geen patch uit voor deze game. Heb je al een reïnstal gedaan? Reageren
Goliat Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Mischien moet je je drivers updaten, opnieuw instaleren, CD schoonmaken, systeemeisen chekken enz. Er zijn echt heel veel dingen die je kan doen wanneer een spel niet lekker draait, probeer ze dus maar eens.. - Voor drivers updaten heb ik een tut: -klik- - Voor de systeem eisen: Minimum System Requirements: Pentium III 1.8 GHZ or Athlon XP 1800+ processor 256 MB of RAM 2.8 GB of hard disk space 3D hardware accelerator card required Direct X 9.0 NVIDIA 3 GeForce 3 or ATI Radeon 8500 - Voor het CDtje schoonmaken, tja ik heb ooit eens een set gekocht voor 1 á 2 euro bij de blokker, werkte perfect, mischien mij je daar maar eens kijken. - Opnieuw instaleren spreekt natuurlijk voorzich.. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 het licht niet aan het spel.. k heb het sinds kort ook en zit nu al in de laaste missie gen problemen mee gehad geen vastlopers en geen stotters ook al is minimum een 1,8 GHZ processor en heb ik een 1,7.. alleen die laaste missie die is ineens zo F*c*i*g moeilijk dat het me nie lukt om hem uit te spelen.. heeft iemand tips die het spel een keer heeft uitgespeelt?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 het licht niet aan het spel.. k heb het sinds kort ook en zit nu al in de laaste missie gen problemen mee gehad geen vastlopers en geen stotters ook al is minimum een 1,8 GHZ processor en heb ik een 1,7.. alleen die laaste missie die is ineens zo F*c*i*g moeilijk dat het me nie lukt om hem uit te spelen.. heeft iemand tips die het spel een keer heeft uitgespeelt?? Dat je de grote baas moet doden? Zo ja; schieten heft geen zin, er zal dan geen health van hem af gaan. Je moet dynamiet gebruiken, dat ligt er genoeg in die grot. Doormiddel van dynamiet moet je hem doden, zal je niet in één keer lukken. als je hem voor de helft dood hebt klimt hij ergens op en begint hij zelf met dynamiet te gooien. Als hij gooit moet je snel die dynamiet kapot schieten, dynamiet ontploft dan en als je dat vaak en goed doet zal het instorten en komt er een steen boven op hem. Je moet die mode gebruiken dat alles sloom gaat, zo kun je beter en sneller het dynamiet kapot schieten. Dit is wat snel uitgelegd als je het wat gedataileerder wil hoor ik het wel. Succes! Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ooh thanks.. tja ik zat heletijd in zijn hoofd te schiet gooide die dinamiet probeerde ik dat uit de lucht te schietn alleen lukte niet allemaal.. wnat zoiets had ik keer gelezen dus gewoon met dinamiet bekogelen ? en dan alst ie op die rots zit dinamiet uit de lucht schieten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.