Jump to content

mooiste city evahh


justinW

Recommended Posts

ik wil niet veel zeggen justinW, maar jij vraagt aan de mensen op het forum om een mening. Ze geven hun mening maar daar ben je het weer niet mee eens. Ik vind het eerder een beetje zeiken op het forum. Elke stad heeft een eigen karakter, de ene vind het mooi de andere niet.

medion :cya:

lol, Justin zegt gewoon waarom hij het niet met bepaalde mensen eens is.

Anyway, ik vind SA een mooier landschap hebben, vooral omdat er van elk landschap iets is. De bossen zijn toch wel het mooist. VC is inderdaad erg mooi, maar het zit 'm enkel in de sfeer. En die is anders dan in SA, waar ik de sfeer wat mooier vind.

nouja, dan heb ik het verkeerd begrepen :$

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik vice city ging spelen op het begin toen dacht ik van "dit is het helemaal"en ik wachtte vol trots gta san andreas af en in het begin dacht ik dat dat de beste was maar na 2 jaar is vice city het beste is mijn mening

justin w

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het eigenlijk niet erg dat het niet sneeuwt, want ze zeggen ook in Vice City op de radio "What snow? its too warm out here there's no snow arround here" dat is tenminste een goed excuus om geen sneeuw erin te bouwen.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Vice city _O_

mijn stadje ik hou er echt van het ziet er gewoon mooi uit met die ocean drive Starfish Island enz..

en dat sfeertje :-(

die Malibu Club en die Vercetty Mansion. :puh:

nou Gta Vice city vind ik wel een van de beste Gta,s maar het is alleen jammer van die graphix

maar toch als ik een keer Sanandreas speelt ziet het er gewoon realisticher uit enzo :)

maar ik kan nu al niet wachten tot Vice city stories uitkomt :eten:

en ik hoop niet dat dat hetzelfde word als Liberty City stories :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...