Jump to content

brug naar shoreside vale onrealistisch


Advancegta

Recommended Posts

Ik vind het ook raar, maar het is ook wel raar dat het mechanisme eerst niet werkt en dan wel als je naar Shorside kan, dan zullen ze het wel om de zoveel tijd op en neer moeten doen. En in GTA3 zit er een package bovenin die je alleen kan pakken als je met de brug omhoog gaat, dus daarom is het denk ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik vond die brug egt focking genaait want iedere keer als ik rustig rijde was de brug gewoon open en hoefde ik niej te w8ten, 2 seconden later scheur ik weer over de weg in een missie en moest ik ook over de brug en rara dat ding stond open waardoor me de missiej niet meer lukte (time rail missie) en het ergste van alles . let op dit worden beroemde worden : onder de vaarbrug ,vaarde niks :klap::sigaar::sigaar::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::@

Link to comment
Delen op andere websites

Die brug is inderdaad nog een raadsel. Nog zo iets raars:

Start een nieuw spel in LCS. Ga aan de hand van de cheatdevice naar de brug. Wat blijkt, de brug gaat op en neer. Als je dan de missie doet waarbij je met salvatore naar Stauton Island gaat, werkt de brug niet meer. Dus dat klopt ook niet echt. Ze zou niet mogen werken van in het begin.

Waarom ze eigenlijk op en neer gaat weet ik ook niet echt. Je zou het op de ferry's kunnen steken, maar de ferry's passeren er helaas ook niet. Dus dat is dan ook geen alternatief. Dus ik veronderstel dat het gewoon als 'versiering' moet lijken. Ik vind het anders wel leuk wachtende mensen in het water te duwen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Soms heb ik ook dat als ik al op Staunton Island ben en normaalgezien nog niet naar Shoreside Vale zou kunnen gaan, dat de Staunton Lift Bridge gewoon vrolijk op en neer gaat, met de bijhorende, irritante bel. En de reden dat ze op en neer gaat is dat er zogezegd boten passeren. Het zouden wel al hoge boten moeten zijn om niet onder te brug te kunnen. :cab: Jammer genoeg heeft Rockstar er niet effectief een boot laten passeren, zoals de vliegtuigen op Francis International die ook constant landen en opstijgen.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Soms heb ik ook dat als ik al op Staunton Island ben en normaalgezien nog niet naar Shoreside Vale zou kunnen gaan, dat de Staunton Lift Bridge gewoon vrolijk op en neer gaat, met de bijhorende, irritante bel. En de reden dat ze op en neer gaat is dat er zogezegd boten passeren. Het zouden wel al hoge boten moeten zijn om niet onder te brug te kunnen. :cab: Jammer genoeg heeft Rockstar er niet effectief een boot laten passeren, zoals de vliegtuigen op Francis International die ook constant landen en opstijgen.

huh wat raar bij mij hangt ie gewoon.. kun je dan ook over de brug heenrijden of val je dan door de brug in het water?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik vond die brug egt focking genaait want iedere keer als ik rustig rijde was de brug gewoon open en hoefde ik niej te w8ten, 2 seconden later scheur ik weer over de weg in een missie en moest ik ook over de brug en rara dat ding stond open waardoor me de missiej niet meer lukte (time rail missie) en het ergste van alles . let op dit worden beroemde worden : onder de vaarbrug ,vaarde niks

Er is ook een tunnel in het spel. Een cursus Nederlands zou je ook wel enigzins kunnen helpen :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...