Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even een klein vraagje waar jullie vast wel een antwoord op weten namelijk: Hoe installeer ik Bluetooth op mijn laptop zodat ik dan draadloos bestanden kan uitwisselen met mijn mobiel? Ik weet zeker dat dit mogelijk is. Op school waren we namelijk met computers bezig voor verzorging en toen stond er iets van bluetooth bovenaan de browser wat dus ook gewoon goed werkte. Dat wil ik dus ook voor mijn laptoppie alleen kan niets vinden met google. In ieder geval niet wat ik nodig heb. ;)

Alvast bedankt. Ik vond de vraag trouwens niet iets te klein om er een compleet nieuw topic voor aan te maken, vandaar! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij je computer een ingebouwde bluetooth zender/ontvanger heeft (wat maar zeer weinig pc's hebben), kan je niet zomaar met elke pc bluetooth 'installeren'. Je hebt hiervoor zo'n zender/ontvanger ding nodig, met de bijbehorende software. Ikzelf heb een bluetooth dongle (usb bluetooth ding), maar moet zeggen dat het een miskoop was, aangezien ik nu een gsm met usb-kabel heb, en ook nog eens met adapter voor m'n geheugenkaart.

EDIT: laptops hebben er tegenwoordig wel meestal één, kijk eens op je laptop of je ergens 'bluetooth' ziet staan, of het bluetooth logo. Zo ja moet er ergens een aan/uit knop zijn, en dan kan je met je gsm eens zoeken naar devices, en kijken of je laptop ertussen staat. Anders moet je maar een usb-dongle kopen.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...