Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• GolfG60

20

• commando

17

• MaxVito

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb zo juist vorige week op vakantie in Griekenland een nieuwe Iphone gekocht, dit maal 16 GB wit. Mijn vorige 8 GB zwart was zoals jullie wel weten in de plee pot gevallen.

hoe duur was ie?

540 euro De enige echte versie, want ik heb het naast de Iphone van me vriendin gehouden.

Koopie he? :sigaar:

Fucked, m'n oom heeft er een abonnement bij met 30E per maand (ongelimiteerd internetten in het binnenland, bel en sms weet ik niet), en verder niks voor die iPhone betaald. :puh:

Samnsung Star

Heb hem nu 8 maanden en ben hem nu al spuug zat. :7

Begrijpelijk, m'n broer heeft hem ook maar het touchscreen is van werkelijke kermiskwaliteit. Haha, ik heb de Player One (voorloper op de Star) en die doet het 10x beter. :)

Geplaatst:

Ik heb ook weer een nieuwe :*D

Het is de HTC Desire geworden, met Google Android (2,1) software dus

Geweldig ding, je kan er echt alles mee, super snel, goede camera, prima mp3 speler

Alleen het full touch smsen is even wennen, maar ook dat gaat prima na een tijde (met dat ge-sms van mij, dus eehm, 2 uur wennen :puh::puh: )

htc-desire-vodafone.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoed geen dure telefoon. Want waar is een mobiele telefoon voor, ja voor bellen, en niet om te internetten als je 4 de bus wacht en 2 minuutjes kan internetten, hou het lekker simpel met de SE S500I, heeft een camera en MP3 en dat is het belangrijkste.

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

htd hd2

htc-hd2.jpg

top ding, kan dr alles mee

in de klas zet ik ff een router aan kan mij hele klas op internet via mijn telefoon met mijn internet abbonoment

echt een geweldig ding

iedereen die deze telefoon heeft download skyfire

dan kan je flash paginas enz ook zien

• 2 weken later...
Geplaatst:

htd hd2

top ding, kan dr alles mee

in de klas zet ik ff een router aan kan mij hele klas op internet via mijn telefoon met mijn internet abbonoment

echt een geweldig ding

iedereen die deze telefoon heeft download skyfire

dan kan je flash paginas enz ook zien

Je weet dat je bij de meeste providers je geen internet mag sharen? En als je dat wel doet en zij komen er achter kunnen ze je download en upload snelheid beperken of zelfs afsluiten.

Geplaatst:

Sinds een weekje een Sony Ericsson Aino, geweldig toestel. Beetje op het Wi-Fi internetten. Geweldig!

Geplaatst:

Ik ga sinds een kleine maand met een Samsung H1 door het leven. Erg leuke telefoon ;) Vooral in combi met Vodafone 360.

Geplaatst:

Sinds twee dagen een HTC Desire.... fantastisch toestel, echt een van de beste smartphones die er momenteel zijn. Draait op goed OS (Android van Google), mega snel (1Ghz processor) en redelijke camera (5 megapixeels, kwaliteit goed). Hoge resolutie scherm, AMOLED en werkt lekker. Veel apps... 400 euro is het wel waard (als je het los koopt) :).

Geplaatst:

Had ik al eerder gezegd; de Apple iPhone 3G, maar ik ben van plan hem te gaan verkopen en dan een iPhone 4 te gaan kopen. :D

Geplaatst:

Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG.

Geplaatst:

Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG.

Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...