Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Nokia Lumia 800, het toestel waarmee Nokia weer terug naar de top wil komen, wat ze denk ik wel gaat lukken. Man, wat vind ik het een schitterend design en Windows Phone Mango is ook zeker een heerlijk besturingssysteem.. Ben er enorm blij mee. :)

Nokia-Lumia-800-hand.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De Nokia Lumia 800, het toestel waarmee Nokia weer terug naar de top wil komen, wat ze denk ik wel gaat lukken. Man, wat vind ik het een schitterend design en Windows Phone Mango is ook zeker een heerlijk besturingssysteem.. Ben er enorm blij mee. :)

Hadden ze er een dual core processor in gestopt, dan was het perfect.

Lijkt mij een heel onhandig besturingssysteem? of went dat?

iOS, dat bekendstaat om zijn handigheid is de eerste keer ook wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nokia Lumia is wel leuk toesteletje, maar als je je handen er voor het eerst op hebt snap je de ballen er niet van! Vriend heeft hem ook, en vind het echt 3x niets. Wel mooie specificaties voor een toetsel overigen, evenals het design. Die hoesjes die je eromheen kan doen zijn wel echt ideaal, en het scherm is ook mooi! Het OS zuigt alleen erg hard vind ik.

Zelf heb ik overigens Iphone 4s

Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooie specificaties voor een toetsel overigen,

1.4 Ghz singlecore terwijl je voor hetzelfde geld een dualcore kan hebben? :cab:

Nog steeds de Samsung Star S5230. Ik zou (nu bijna) de Acer Liquid Metal S120 hebben mocht ThePhoneHouse 'm niet plots van z'n site geflikkerd hebben..:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooie specificaties voor een toetsel overigen,

1.4 Ghz singlecore terwijl je voor hetzelfde geld een dualcore kan hebben? :cab:

Nog steeds de Samsung Star S5230. Ik zou (nu bijna) de Acer Liquid Metal S120 hebben mocht ThePhoneHouse 'm niet plots van z'n site geflikkerd hebben..:cab:

Boehoe, alsof iedereen het boeit of ze nu een enkel of dualcore hebben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooie specificaties voor een toetsel overigen,

1.4 Ghz singlecore terwijl je voor hetzelfde geld een dualcore kan hebben? :cab:

Problemen met de "1.4 Ghz single core" heb ik niet en verder hoor ik er ook niemand over klagen. Dat er geen dual core in zit betekent niet dat hij z'n geld niet waard is, of dat het geen toptoestel is. De Nokia Lumia 800 loopt, met zijn singlecore, enorm smooth en hetzelfde als een Samsung Galaxy S2 (en ja, ik heb beide toestellen uitgebreid uitgeprobeerd). Een dual core in de Lumia stoppen zou er alleen maar voor zorgen dat je er meer voor betaalt, maar dezelfde resultaten behaalt als met een single core. In dit geval dus nutteloos. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...