Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Geen 'superduber' telefoon maar ik hoef geen camera, internet en noem het maar op erop. K' heb een Samsung GT-E1080W. Koste 15 euro en je kreeg er gratis 15 euro beltegoed bij :tu:

108226201.jpg

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

BlackBerry Curve 9300

Ik doe er op dit moment niks mee want ik heb geen prepaid en geen abonnement, en bij prepaid moet ik de service opnieuw installeren want ik geloof dat we geen geld hebben voor een abonnement :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geen 'superduber' telefoon maar ik hoef geen camera, internet en noem het maar op erop. K' heb een Samsung GT-E1080W. Koste 15 euro en je kreeg er gratis 15 euro beltegoed bij :tu:

Lol ik ben net als jouw.. ik hoef al die extra troep ook niet :puh:

Ik had een paar jaar geleden een Samsung E1120 gekocht voor 20€ en kreeg er 15€ gratis Btg bij en die heb ik nog steeds :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een iPhone 4S ( al zo'n half jaar), het is een erg mooi apparaatje dat snel reageert. Het tochscreen werkt prima de internetbrowser en de instellingen werken soepel, het enige na deel is nog steeds de korte batterij duur. Na een paar uur muziek luisteren en filmpjes kijken houd je nog maar iets van 30 % van je batterij over. Erg jammer, dat mag bij de iPhone 5 in September wel flink verbeterd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...