Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu een kut android die elke minuut uit gaat. hoop deze week van een kennis een blackberry te kopen.

Ha!, en dan hoop jij erop vooruit te gaan? :7

:schater: Blijf maar bij je Android Bodemloos, verder heb je ook al fatsoenlijke android's voor minder dan 150,- €.

Link to comment
Delen op andere websites

Vertel

Ach, velen vinden dit het beste OS, de zogenaamde iOSkiller, maar ook Android heeft net als elk ander OS z'n foutjes en heeft genoeg plaats voor verbetering. Maar op vlak van beschikbare apps zijn iOS en Android wel de 2 beste OSen natuurlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Android gsm is al eens vastgelopen hoor. Soms als ik 'm ontgrendel duurt het 5 seconden tegen dat alle widgets geladen zijn. En wat ik zo idioot vind: In de market kan je 'alle apps updaten'(ofzoiets), maar dan heb je enkele apps die je handmatig moet updaten. Wtf? Waarom niet zoals iOS op 1 knopje drukken zodat écht ALLE apps die updates nodig hebben güpdated worden? :?

Link to comment
Delen op andere websites

...

maar dan heb je enkele apps die je handmatig moet updaten. Wtf? Waarom niet zoals iOS op 1 knopje drukken zodat écht ALLE apps die updates nodig hebben güpdated worden? :?

Omdat bij die app's de voorwaarden zijn aangepast voor je eigen veiligheid moet je ze dan handmatig doen.

Link to comment
Delen op andere websites

In acht jaar tijd heb ik gehad:

Nokia 3310(Fuck yeah :D )

Nokia 2100

2x Samsung C170(eentje stuk, andere werkt nog).

2x Iphone 3G(eentje door mijn eigen schuld stuk, andere werkt nog... soort van)

iPhone 4

En van dat lijstje gebruik ik een iPhone 3G en iPhone 4 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

2 verschillende gsms, 2 verschillende sims, 2 vriendinnen? :engel:

Nee, dat niet, anders zou ik op mijn 30ste al compleet grijs zijn en dat probeer ik te vermijden :clown:

Niet iedereen heeft mijn nieuwe nummer, en daar is de 3G voor, tevens ook de telefoon dat ik tijdens werken/stage op zak heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...