Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice dat het werkt voor je!

Ik ben eigenlijk wel benieuw naar de iPhone 5. Het lijkt dat ze mijn 2 struikelblokken gaan aanpakken ... scherm zou groter worden naar 4" (hoopte ik al sinds de iPhone 4 (4 - 4inch) en hun eigen navigatiesoftware lijkt echt mooi te worden ^^ Widgets zou ik missen van Android maar de iPhone zou wel beter in mijn producten passen want heb al een MacBook Pro en iPad en met iCloud kan echt alles zeer netjes syncen! Ik ben echt geen anti-Apple mens hoor moest je dat denken :D

Als je je iPhone voor de eerste keer aan je pc hangt kan je naar het schijnt je reservekopie van je iPod Touch erop overzetten, héél handig. :) Widgets zijn een héél groot gemis op iOS(Wifi aan-en uitzetten en wisselen tussen geluid/stille modus). Eerlijk gezegd kan ik niet meer wachten, maar helaas is de iPhone 5 nog steeds niet aangekondigd wat wil zeggen dat de iPhone waarschijnlijk niet in september/oktober zal beschikbaar zijn in de winkels...:N

Link to comment
Delen op andere websites

Nice dat het werkt voor je!

Ik ben eigenlijk wel benieuw naar de iPhone 5. Het lijkt dat ze mijn 2 struikelblokken gaan aanpakken ... scherm zou groter worden naar 4" (hoopte ik al sinds de iPhone 4 (4 - 4inch) en hun eigen navigatiesoftware lijkt echt mooi te worden ^^ Widgets zou ik missen van Android maar de iPhone zou wel beter in mijn producten passen want heb al een MacBook Pro en iPad en met iCloud kan echt alles zeer netjes syncen! Ik ben echt geen anti-Apple mens hoor moest je dat denken :D

Als je je iPhone voor de eerste keer aan je pc hangt kan je naar het schijnt je reservekopie van je iPod Touch erop overzetten, héél handig. :) Widgets zijn een héél groot gemis op iOS(Wifi aan-en uitzetten en wisselen tussen geluid/stille modus). Eerlijk gezegd kan ik niet meer wachten, maar helaas is de iPhone 5 nog steeds niet aangekondigd wat wil zeggen dat de iPhone waarschijnlijk niet in september/oktober zal beschikbaar zijn in de winkels...:N

Oktober kan nog wel denk ik, september niet meer. Apple is al een tijd bezig met stukken afnemen enzo voor de nieuwe iPhone. Ken iemand die wel Apple verkoopt en ik wist ook op voorhand wat de nieuwe MacBook pro allemaal ging hebben (1 weekje maar hoor :D ) dus als ik meer hoor over de iPhone zal ik het hier zeker posten :-)

Link to comment
Delen op andere websites

nu een kut android die elke minuut uit gaat. hoop deze week van een kennis een blackberry te kopen.

Ha!, en dan hoop jij erop vooruit te gaan? :7

100 euries voor een blackberry bold vind ik niet duur. :7

Iedere cent voor een BB is er een teveel imo, Rim staat trouwens ook op klappen dus dat gaat leuk worden voor de BB'ers.

Dingen gaan snel stuk, goedkopere modellen voelen goedkoper aan dan de snoepgoed telefoons die je op de zwarte markt koopt.

En echt voordelen op een BB, nah, behalve tweedehandse die voor een scheet weggaan, maar verder kan ik weinig bedenken waardoor BB uitblinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oktober kan nog wel denk ik, september niet meer. Apple is al een tijd bezig met stukken afnemen enzo voor de nieuwe iPhone. Ken iemand die wel Apple verkoopt en ik wist ook op voorhand wat de nieuwe MacBook pro allemaal ging hebben (1 weekje maar hoor :D ) dus als ik meer hoor over de iPhone zal ik het hier zeker posten :-)

Bij voorbaat dank! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Widgets past niet echt in het beleid van de Iphone, maar de widget die jij bedoelt van geluid/stille modus heb je gewoon een knopje voor aan de zijkant (boven de volumeknoppen) En gekeken naar het verleden durf ik wel wat geld erop te wedden dat de Iphone 5 er dit jaar nog ligt, Iphone 4s werd aangekondigt en een maand later lag deze al in de winkel, altijd rond oktober - september doet Apple dat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgende week krijg ik als alles goed gaat een Samsung Galaxy Note.

Veel succes met zo'n wannabe tablet telefoon in je zak te stoppen :D

Ik heb trouwens een special edition iPhone, een gemotoriseerde :clown:

24g5z08.jpg

ja, die heb ik ook als ik hem in mn auto leg :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week krijg ik als alles goed gaat een Samsung Galaxy Note.

Veel succes met zo'n wannabe tablet telefoon in je zak te stoppen :D

Ik heb trouwens een special edition iPhone, een gemotoriseerde :clown:

24g5z08.jpg

ja, die heb ik ook als ik hem in mn auto leg :bonk:

Maarja, je auto heeft niet 0,48pk per 1cc :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...