Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

Ik krijg als het goed is vandaag de HTC One V bezorgd. Ik kon de One X nemen, maar omdat ik het zelf moet betalen heb ik geen zin om iedere maand 47,50 neer te leggen voor een telefoon. Dus heb ik voor de One V gekozen omdat die net zo goed draait als de andere modellen uit de One serie, en hij is een stuk goedkoper. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geen 'superduber' telefoon maar ik hoef geen camera, internet en noem het maar op erop. K' heb een Samsung GT-E1080W. Koste 15 euro en je kreeg er gratis 15 euro beltegoed bij :tu:

Lol ik ben net als jouw.. ik hoef al die extra troep ook niet :puh:

Ik had een paar jaar geleden een Samsung E1120 gekocht voor 20€ en kreeg er 15€ gratis Btg bij en die heb ik nog steeds :tu:

Ik besteed liever mn geld uit aan mn pc, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

m'n oude mobiel al paar maanden kwijt, maar geen zin om een nieuwe te kopen... ze bellen me thuis maar :clown:

Heb hem weer gevonden, onder de stoel van m'n auto :clown:

k770i.jpg

That's him, al sinds 2009 mijn trouwe GSM, die mijn nog trouwere Nokia 3310 had overgenomen

Nokia-3310.jpg

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een Samung Galaxy 551.

galaxy_551_vodafone_qwerty-small.jpg

Aangezien ik weinig met telefoons deed had ik deze verkocht en een LG C365 gekocht. (de batterij van de Samsung Galaxy 551 liep ook snel leeg wat ik irritant vond)

LG C365

lg-c365-front.jpg

Ik gebruik deze nu alleen om te bellen en SMSen.

Link to comment
Delen op andere websites

m'n oude mobiel al paar maanden kwijt, maar geen zin om een nieuwe te kopen... ze bellen me thuis maar :clown:

Heb hem weer gevonden, onder de stoel van m'n auto :clown:

a>

That's him, al sinds 2009 mijn trouwe GSM, die mijn nog trouwere Nokia 3310 had overgenomen

a>

Ik had een Samung Galaxy 551.

a>

Aangezien ik weinig met telefoons deed had ik deze verkocht en een LG C365 gekocht. (de batterij van de Samsung Galaxy 551 liep ook snel leeg wat ik irritant vond)

LG C365

a>

Ik gebruik deze nu alleen om te bellen en SMSen.

Prachtig, ieder zijn ding natuurlijk maar in de laatste qoute slaat hij toch goed de spijker op zn kop.

Ik gebruik deze nu alleen om te bellen en SMSen. En daarvoor is dat ding gemaakt. Al dat andere gedoe vind ik klinkklare geldklopperij en onzin, okee een cameraatje en muziekspeler zijn wel handig maar dingen als internet, chatten... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een samsung galaxy S1, super telefoon! ik zit nu niet vaak meer achter de computer, omdat ik internet op mijn mobiel heb. en mensen, komop zeg, gelklopperij en klinkklare onzin?? Dit is de toekomst, jullie zijn gewoon bang om van het standaard gedoe af te stappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toekomst kan het zijn, maar het is het in ieder geval nog niet... het internet op een smartphone is niet sloom en beperkend, maar tergend sloom en beperkend.

via de PC, kan ik bellen, tv kijken, gamen en internetten.

via de smartphone, kan ik mobiel bellen, foto's / filmen, ( zeer ) beperkt mobiel tv kijken, beperkt mobiel gamen en beperkt mobiel internetten.

de sterkste punten, namelijk mobiel bellen en foto's / filmen, kan ik nu al met m'n telefoon. Bij de mindere punten, wacht ik tot ze beter zijn.

Een tevens redelijk minpunt van smartphones vind ik, dat ze tamelijk zwak zijn en dat er weinig open source software voor beschikbaar is.

e0b8bf61c7cf196b44b99a5a7838f850_view.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...