Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Galaxy S3 en vind het een supertelefoon! Had hiervoor een iPhone 4 en was daar ook content mee. Maar ben eigenlijk toch wel gesteld op bepaalde functies en makkelijkheden in Android. En games interesseert me niet zo heel veel in dat geval. Download toch wel wat er beschikbaar is. Zeg tot nu toe eigenlijk dat het beide zeer fijne telefoons zijn met beide zowel na als voordelen.

Een ding blijf ik sowieso van de iPhone vinden en dat is dat ie gewoon veel te veel kost. Ik bedoel op z'n goedkoopst €670,- voor een iPhone 5 16gb (bij Apple zelf), terwijl een gelijkwaardig Androidtoestel ongeveer €400 - €500 kost. Als de iPhone 5 ook in die klasse had gelegen had ik deze daadwerklijk meegenomen in mijn overwegingen, maar vind €670,- toch net te veel voor het verschil dat het toestel in mijn ogen zal bieden.

Maar desalniettemin vind ik het beide fijne telefoons, ongeacht van het feit dat mijn iPhone 4 al wat ouder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb momenteel een Galaxy S, maar zit erover na te denken om een andere smartphone te kopen. Mijn voorkeuren gaan naar de iPhone 4S of de Galaxy S3, maar ben er nog niet uit of ik wel wil switchen...

Heb momenteel een Galaxy S, maar zit erover na te denken om een andere smartphone te kopen. Mijn voorkeuren gaan naar de iPhone 4S of de Galaxy S3, maar ben er nog niet uit of ik wel wil switchen...

Illegale apps zijn gemakkelijker te installeren op een Android..Maar als je een 4Sje op de kop kan tikken(tweedehands dan) zou ik wel beginnen twijfelen. Trouwens, het scherm van de iPhone(3.5 inch) en het scherm van de S3(4.8 inch) is wel een groot verschil.. :puh: Het ligt er maar aan wat je het handigst vindt. Ik heb een Sony Xperia S(4.3 inch) en ik merk dat ik nu iPod en iPhone schermen klein vind. Maar om eerlijk te zijn is mijn Xperia S een beetje te groot. :puh:

Hangt echt af van wat je precies met je telefoon wilt. De Galaxy SIII is sneller, nieuwer en groter dan de iPhone 4S en omdat je nu een Galaxy S hebt met Android zou ik je dan ook aanraden om voor de SIII te gaan. Van Android naar iOS overstappen is echt een stap terug als je bepaalde doorgewinterde Android functies altijd gebruikt hebt. Maar geef je daar niet echt om en wil je qua formaat geen grotere telefoon dan zou de iPhone eventueel uitkomst kunnen bieden.

..heb uitendelijk geen van de twee genomen. Een vriend van me heeft me zijn Galaxy Note verkocht voor €250. Hij heeft hem sinds juni 2012 en als je er nu naar zou kijken, zou je zeggen dat die gewoon net nieuw is..

Dat kon ik laten vallen, hé :)

Overigens prima smartphone.. HD Amoled scherm, 8MP camera met flits, 16GB erin (niet dat ik dat ooit vol krijg). Zit een leuk pennetje bij. Aanrader!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...

Een Samsung Galacy S Advance. (modelletje april 2012).

Zit met smart te wachten op de update naar Android 4.1x, draai nu nog op 2.3.6. Bevalt op zich prima maar veel toffe apps die ik wil draaien vereisen 4.0 of hoger.. Bijvoorbeeld de Smartglass app die ik erg, erg, erg, erg, erg innovatief vind en die ik erg, erg, erg, heel erg graag zou willen gebruiken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...