CrackerzElite Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG. Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen. Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... Reageren
TZG Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Had ik al eerder gezegd; de Apple iPhone 3G, maar ik ben van plan hem te gaan verkopen en dan een iPhone 4 te gaan kopen. Ik vind de Iphone 4 een mooi ding, alleen met een abonnement van 55 euro per maand weet ik het niet... Reageren
vice Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ik koop niet super vaak een nieuwe mobiel (dus niet om het jaar of zo zoals sommigen wel doen, lol), dus ik kan ook niet echt veel reageren hier. Maar ik ben nu de eigenaar van de Samsung Jét. Geweldige mobiel . Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ikzelf heb een Samsung Touchwiz Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG. Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen. Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... Nokia staat ook nog wel hoog. Ze hebben niet echt gadget phones, maar als je meer de zakelijke kant op kijkt zie je dat heel veel mensen (voornamelijk oudere) een Nokia hebben. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG. Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen. Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... Nokia staat ook nog wel hoog. Ze hebben niet echt gadget phones, maar als je meer de zakelijke kant op kijkt zie je dat heel veel mensen (voornamelijk oudere) een Nokia hebben. Uhu, m'n vader had voorheen ook een Nokia, echt zakelijk ingesteld, maar tegenwoordig héb je gewoon een iPhone/blackberry ipv een Nokia... Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Samsung C3050 - MP3-speler - VGA-camera - Bluetooth - MMS Goede gsm, goede verhouding tussen prijs en kwaliteiten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Nog steeds een KPN C4. Maar ik gebruik hem ook nooit. Maar kan er wel alles mee. Op Internet, Camera, Bellen, SMSen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Uhu, m'n vader had voorheen ook een Nokia, echt zakelijk ingesteld, maar tegenwoordig héb je gewoon een iPhone/blackberry ipv een Nokia... Blackberry heb je al jaren in het zakenleven. Als je privé bedoelt, ja daar komen ze inderdaad steeds meer voor. Ik denk dat mijn volgende mobiel ook een BB wordt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Samsung Jét veel beter dan mijn vorige telefoon de Samsung Star. Reageren
GTA-top Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Hi messenger pas gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.