NicolaB Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Ik heb nu anderhalf jaar m'n Nokia Lumia 620, en ben er nog steeds ontzettend tevreden over Ik vind het wel jammer dat je met een windows phone 8.1 niet zo veel vrijheid hebt als met windows 8.1 zelf. Maarja, misschien moet ik er ook meer naar gaan zoeken *foto van telefoon* En wat voor telefoon is dat? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Dat is de iPhone 5S Silver Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) Oke, die Iphone's lijken echt allemaal op elkaar... Je moet echt de verschillen weten (ik wist wel dat de 5S het luxere model was van de 5 serie. toch?!? XD) Edit: Ik ga maar eens op Tweakers kijken voor de verschillen in die 5 serie ^^ Bewerkt: 16 augustus 2014 door NicolaB Reageren
RUBENN Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Hier een Samsung Galaxy S4 Mini: Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Lijkt op een iPhone die op Android draait? Zal niet lang duren voordat ie van de markt is gehaald door Apple Ja, want op een rechthoekige smartphone heeft Apple een patent? Is allesbehalve van een kloon van een iPhone, dus ik denk niet dat Apple daar iets kan aan doen. Dus ook precies dezelfde opstelling qua camera, LED, logo en de speaker? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Dus ook precies dezelfde opstelling qua camera, LED, logo en de speaker? Zowat elke smartphone heeft zijn camera en led geplaatst zoals op de mijne. De speaker zit bij de iPhone overigens ergens anders. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Dus ook precies dezelfde opstelling qua camera, LED, logo en de speaker? Je kan niet iedereen aanklagen die iets maakt wat op jouw product lijkt, anders zou slechts een auto merk 4 wielen hebben en de rest 3 of 5 als voorbeeld. Sowieso heeft het vaak weinig zin om een Chinees bedrijf aan te klagen, mocht je ze vinden en van ze winnen, stampen ze zo een nieuwe fabriek uit de grond met een ander naampje en borduren daarop verder met dezelfde tekeningen, dweilen met de kraan open. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2014 Vandaag mijn Moto G binnengekregen. Opnieuw alles uitvogelen en klaarmaken, heerlijk is dat. Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Vandaag mijn Moto G binnengekregen. Opnieuw alles uitvogelen en klaarmaken, heerlijk is dat. En ben je er blij mee? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Zeker, zeer tevreden! Fijn toestel met goede specificaties voor een scherpe prijs, hij kostte nauwelijks meer dan de Samsung Galaxy Ace die ik eind 2012 kocht. Het is vooral fijn dat ik vooralsnog nauwelijks rekening hoef te houden met mijn geheugengebruik: laatstgenoemde telefoon had zo weinig intern geheugen dat hij na 3/4 noodzakelijke apps al stampvol zat (hij had zo'n 160 MB aan intern geheugen). Nu kan ik 6 GB vullen, dus dat biedt wat meer speling. Daarbij is-ie lekker snel en een scherp beeld, ook zeker een meerwaarde. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 160MB? Wat een drama Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Had ik ook met mijn oude mobiel. Had 150MB. In april ook de Moto G gekocht, maar dan de 16GB versie. Wat was dat een verademing Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Ik blijf dat wel een nadeel vinden aan smartphones, dat je zo erg aan limieten wordt gebonden (i.t.t. tot een PC die je kan wijzigen tot dat je een ons weegt). Hetzij met applicaties, hetzij met een besturingssysteem en met geheugen. Nouja, daarom zit ik er waarschijnlijk ook niet zo vaak op Qua opslagruimte heb ik trouwens 32 GB en qua werkgeheugen 2 GB. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Android kun je net zoveel wijzigen als Windows. Bij Apple is dit niet het geval. Reageren
RUBENN Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 160MB? Wat een drama Op mn eerste telefoon had ik 2mb geheugen, helemaal een drama In 2006, dat dan weer wel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.