.PhoeniX. Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Ik heb de Nokia Lumia 520, het nadeel van die mobiel is dat de batterij binnen 2 dagen leeg is. Reageren
RUBENN Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Na twee dagen? Daar is niets mis mee lijkt me, dan doet 'ie het nog best goed Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 iPhone 6 64gb space grey sinds vorige week vrijdag, bevalt goed! Reageren
Wrieh Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 iPhone 4S Begint wel wat trager te worden met iOS8 maar werkt nog prima ! Reageren
ikt Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Nu heb ik een Sony Xperia Z3 Compact. Leuk dingetje. Heb er ook een review over geschreven op Tweakers! SluikreclZ3 Compact Review Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Nu heb ik een Sony Xperia Z3 Compact. Leuk dingetje. Heb er ook een review over geschreven op Tweakers! SluikreclZ3 Compact Review Erg goede kwalitatieve review ikt! Aangezien het een professionele review betreft, zal ik ook even een klein kritisch puntje meegeven Ik mis een overzichtelijke semi-kwantitatieve samenvatting met testresultaten bij de stukjes zelf en/of bij de sub-beoordelingen. Die sterretjes zijn leuk, maar ik zie niet direct hoe je er aan komt. Je hebt dat wel kwalitatief goed toegelicht en heel mooi in plaatjes laten zien. Keep up the good work! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Nieuwe Samsung Galaxy S3 van vandaag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Nu heb ik een Sony Xperia Z3 Compact. Leuk dingetje. Heb er ook een review over geschreven op Tweakers! SluikreclZ3 Compact Review Wat een enorm uitgebreide review zeg, mijn complimenten.Nog steeds de Jiayu G4S hier, maar ik ben op zoek naar wat anders. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Sinds een paar weken de iPhone 6, 64 GB Space Gray. Echt een topdingetje gewoon, zeker gezien de upgrade vanaf een iPhone 4S. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Huawei Ascend P7, voor de prijs kun je geen beter hebben! Wat een prachtig ding! Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Alweer een tijdje de LG Nexus 5, een toptelefoon voor een zacht prijsje. Wat mij betreft altijd een goede aankoop, zo'n telefoon uit de Nexus-lijn. Of de nieuwe Nexus 6 er ook gaat komen is echter nog maar de vraag, want met een bijna 6-inch scherm wordt die wel heel erg groot voor een telefoon die ook in je broekzak moet passen... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Tot ik mijn iPhone 6 binnenkrijg moet ik het nog even doen met een Xperia LT15i Dit topic moet nog verplaatst worden naar Smartphones & Gadgets. Reageren
Rivel Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Nexus 4, beter kan je haast niet vinden... Of je moet een Nexus 5 hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.