Jump to content

Cafú vs. Roberto Carlos


NandroDavids

Wie is er beter?  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Cafú vs. Roberto Carlos

    • Cafú
      12
    • Roberto Carlos
      5


Recommended Posts

Het is weer tijd voor een nieuwe Player Battle. Deze keer gaat de Battle tussen de 2 Braziliaanse backs die in 2002 wereldkamioen werden: Cafú en Roberto Carlos. Wie vind jij beter...? En waarom vind je dat...? Post het hieronder en geef je mening in de poll!

Cafú

cafuka6.jpg

Roberto Carlos

robertocarlosip4.jpg

Mijn stem komt binnenkort...

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids, dit is een leuke poll. Ik kies voor Cafú. Ik vind Cafú een veel betere voetballer dan Roberto Carlos. Ik vind Roberto Carlos meer een theater speler dan een voetballer, op zijn harde schot heeft hij niet veel pluspunten vind ik. Beetje slijmen bij de scheidsrecther, bwah, niets voor mij. Cafú is in tegendeel tot Roberto Carlos een lekkere voetballer, leider van zijn nationale team en is op zijn 35 jarige (of 36 jarige) leeftijd goed. Geen foutjes en heeft al veel prijzen gewonnen en kan het team ongelovenlijk goed steunen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het niet met jullie eens ik vind Roberto Carlos beter dan cafu omdat hij zijn werk goed doe (verdedeger sorry als het verkeerd geschreven is ) en hij kan zelf beter schiet als ronaldhinio als hij zijn best doet en hij gebruikt zijn vaardigheden beter als Cafu

Greets Syfes :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Roberto Carlos, hij is al jarenlang een van men favoriete spelers......ik vind hem ook een uitstekende vrije schoppen-nemer. Spijtig van zijn leeftijd, tegenwoordig wel nog een muur in de verdediging maar onopvallender met de tijd......

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha R. Carlos is te grappig om serieus genomen te worden. Herinner ffies laatste WK:

Frankrijk - Brazilië

Vrije trap Frankrijk door Zidane

Op het moment dat Zidane m neemt blijft Mr. Carlos stilstaan (was ie nou aan het uitpuffen :? ) en laat zn man (Henry) lopen, die vervolgens scoort.

Mr Carlos na afloop van de verloren match op de vraag waarom ie stil bleef staan:

Jah, ik wilde een buitenspelval doen, maar niemand deed mee

Cafu dus.

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids, dit is een leuke poll. Ik kies voor Cafú. Ik vind Cafú een veel betere voetballer dan Roberto Carlos. Ik vind Roberto Carlos meer een theater speler dan een voetballer, op zijn harde schot heeft hij niet veel pluspunten vind ik. Beetje slijmen bij de scheidsrecther, bwah, niets voor mij. Cafú is in tegendeel tot Roberto Carlos een lekkere voetballer, leider van zijn nationale team en is op zijn 35 jarige (of 36 jarige) leeftijd goed. Geen foutjes en heeft al veel prijzen gewonnen en kan het team ongelovenlijk goed steunen.

Ik stem ook voor cafu, om de zelfde reden als Ruurd!

Link to comment
Delen op andere websites

*Kleine bump met de hoop dat er in de komende week nog wat stemmen worden uitgebracht...*

Ik heb het mezelf erg lastig gemaakt moet ik zeggen, want Cafú en Roberto Carlos zijn natuurlijk allebei geweldige spelers, die op hun leeftijd nog bij een hele grote club spelen: AC Milan en Real Madrid. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om te stemmen op Cafú. Roberto Carlos heeft een goede vrije trap in de benen, en ook zijn rushes langs de zijlijn zijn erg sterk. Maar dat laatste heeft Cafú ook, en misschien nog wel meer dan Roberto Carlos. Bovendien is hij in 2002 als aanvoerder van het Braziliaanse elftal wereldkampioen geworden. Nu, 4 jaar later, is hij nog altijd erg goed, en Roberto Carlos is toch een beetje over zijn top heen en is toe aan een nieuwe club. Ik kon moeilijk kiezen tussen deze twee fantastische backs, maar Cafú krijgt uiteindelijk dus toch mijn stem...:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Cafú was in 2002 aanvoerder van het Brazilaanse team die het WK won. Roberto Carlos deed het in clubverband goed. Hij heeft veel prijzen met Real Madrid gewonnen. De voetballer Roberto Carlos bestaat uit een goede en harde vrije trap en zijn snelheid. Zijn aanvallende intenties maken hem defensief kwetsbaar. Cafú is een meer complete voetballer dan Roberto Carlos. Hij is defensief minder kwetsbaar dan Roberto Carlos en toch kan hij zijn offensieve bijdrage leveren. Cafú heeft veel meer inzicht dan Roberto Carlos. Roberto Carlos is van het type gaan en niet meer omkijken. Cafú denkt veel meer na in het teamverband.

Daarom gaat mijn stem naar Cafú.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...