Jump to content

3 BodyGuards inhuren.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik zal even vertellen waar je die bodyguards kunt inhuren. Als je je savegame bewaart in je kantoor, dan moet je de trap naar buiten aflopen en dan sla je linksaf. Als je in een kleine roze marker staat dan kun je ze inhuren. Ze staan er niet altijd, als ze er niet zijn dan moet je even een stukje rijden. Hieronder zie je een screenshot van de bodyguards. Je ziet de roze markers en de ruimte waar je ze moet inhuren.

gtavc2006082019500807ud5.png

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bodyguards alleen huren als je Vice City voor 100% hebt uitgespeeld. De bodyguards staan in een ruimte van Vercetti Estate, loop de trap vanuit je kantoortje af en ga dan links om in het kamertje te komen. Daar staan drie bodyguards tot je beschikking, stap in de roze marker op ze in te huren, ze kosten $1.000,- per stuk.

Te laat..

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
kan dit ook op de Pc ik heb ze nooit gezien, en hoe speel je VC 100%, want als je de laatste missie doet moet je toch weer laden??? :?

De screenshot die ik had gemaakt was van de PC versie. Dus het kan natuurlijk op de PC. Om Vice City voor 100% uit te spelen moet je veel doen. Dit kun je zien op de checklist. Dit heeft niks te maken met de slotmissie behalve dat ze meetellen voor de 100%. Je moet voor die 100% bijvoorbeeld 100 Hidden Packages vinden, 36 Unique Jumps en nog veel meer andere dingen. Dit valt buiten de hoofd, zij en bedrijvenmissies. Die bodyguards is een van de beloningen als je Vice City voor 100% hebt uitgespeeld. Op de checklist vind je meer informatie over die beloningen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...