Jump to content

Het grote Half-Life topic!


Ferre

Recommended Posts

Oh god wat vind ik TF2 geweldig! Nog steeds speel ik het, en geniet er met volle teugen van. :)

Alleen nu iedereen pyro wordt vanwege die achievements kan ik geen Pyro meer spelen. Nja, het kan wel, het is alleen enorm stom om te doen.

Jammer, mijn 2e meest favoriete klasse (Nr1=Scout :)) is onspeelbaar geworden. :(

Overigens....

1215109649503fc9.jpg

:D:schater:

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    16

  • VforV

    16

  • Velaro

    4

  • Black Force

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand of ik de orange box ook op een Pentium III @ 800mhz met een ATI Radeon 9200 videokaart kan draaien? En moet je daar ook steam voor downloaden? Want bij Counter Strike 1.6 kon je gewoon een non-steam patch downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of ik de orange box ook op een Pentium III @ 800mhz met een ATI Radeon 9200 videokaart kan draaien? En moet je daar ook steam voor downloaden? Want bij Counter Strike 1.6 kon je gewoon een non-steam patch downloaden.

Je zult Steam toch wel moeten installeren vrees ik. Dit gebeurt automatisch als je The Orange Box installeert. En via deze site kan je jouw PC vergelijken met de 'system requirements'. Maar ik denk dat je jouw PC toch wel zal moeten upgraden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Steam is zo irritant nog niet, mits je een aantal games op je account hebt staan. De games zijn via de Steam Store erg goedkoop (dollar ftw!) en na het kopen staat hij voor altijd op je account en download hij hem naar je pc. In ieder geval, Steam is de toekomst met Steamworks en het aankomende Steam Cloud :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...