Goliat Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Binnenkort ligt alweer versie 6 van Pro Evolution Soccer (in Azie beter bekend als Winning Eleven 10) in de winkel. De game zal volgens Konami tijdens de Herfst van 2006 in de schappen liggen, de preciese datum is na mogelijk uitstel nog niet precies bekend. Er zijn inmiddels al een aantal nieuwe features en veranderingen bekend gemaakt. Hier alvast een aantal op een rijtje: - verbeterde animaties - betere balans tussen aanvallen en verdedigen - veranderend weer tijdens wedstrijden - het weer heeft meer invloed op het spel Cover: Screens: Trailers: -klik- Bron: Soccergamers.net Bewerkt: 23 augustus 2006 door Goliat Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik ga hem zeker kopen, topgame . Ik denk dat ik hem voor de PC ga kopen, omdat niet altijd alles klopt, zoals de licenties van clubs, competities en de echte gezichten die erin zitten enz... De patches kan ik er dan mooi op zetten Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik koop fifa 07 inplaats van Pes 6. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Deze staat ook op mijn lijstje, ik vind het altijd weer heel speciaal als ik hem net spel. Alsof er heel erg veel veranderd is wat meestal niet zo is. Dat is natuurlijk een groot pluspunt, hij verveelt niet. Elke versie krijg je weer betere animaties en dergerlijke waardoor het spelen hartstikke mooi word. Fifa koop ik niet, dat zijn steeds dezelfden maar er is wat een gesleuteld. Bovendien vind ik het niet lekker spelen en ik vind alles wat slap. Nee; doe mij maar Pro Evo. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik heb afgelopen lente Pro Evo 5 al gekocht, dus deze ga ik zeker niet voor de volle prijs kopen, omdat ik dan liever een volledig nieuwe game koop. Ik zeg niet dat Pro Evo 6 niet vernieuwend is, maar als ik in een jaar 6 games koop heb ik liever 6 verschillende games dan opvolgers. Misschien koop ik hem nog wel als ie is afgeprijsd, waar ik meestal op wacht. Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik ga hem ook kopen Ik vind de PES serie stukken beter dan de Fifa serie (Maar Fifa 06 was wel goed) De Gameplay is gewoon bijna perfect bij deze game. Ik hoop dat bij dit deel eindelijk het NL eftal klopt en alle teams de goede namen hebben Want ik heb PES 4 en daar staan in plaats van Arsenal, North Londern. Dat is wel jammer. Ik vind de grapichs ook erg goed. En nu kan het eindelijk ook op de PS2 online !!!!!! Daan Reageren
Goliat Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Even voor de mensen die zich altijd ergeren aan de neppe namen, b.v. bij het Nederlands elftal. Treur niet langer, PES 6 zal meer licentie's hebben dan ooit tevoren, het is de eerste game sinds jaren(als je de FIFA worldcup troep niet meerekent) waarvan het Nederlands elftal met alle licentie's zich in het spel zal bevinden. Ook zijn de competitie's van Duitsland en Engeland volledig, meer details zullen nog volgen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Even voor de mensen die zich altijd ergeren aan de neppe namen, b.v. bij het Nederlands elftal. Treur niet langer, PES 6 zal meer licentie's hebben dan ooit tevoren, het is de eerste game sinds jaren(als je de FIFA worldcup troep niet meerekent) waarvan het Nederlands elftal met alle licentie's zich in het spel zal bevinden. Ook zijn de competitie's van Duitsland en Engeland volledig, meer details zullen nog volgen. VET !! Nu nog een reden om PES 6 te kopen !! Wat is eigenlijk de reden dat PES in al die andere delen geen echte licentie heeft ? Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik ga hem zeker en vast kopen, ik ben nog niet zolang fan van de serie want ik ben net overgestapt van fifa naar pes en nog een paar verbeteringen:-de ref fluit minder fouten -ze gaan proberen om in pes6 alle licenties te krijgen -betere gameplay Reageren
RobbertR Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Heeft iemand enig idee welke landen en nieuwe competities er nieuw komen? Reageren
Daan007 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Heeft iemand enig idee welke landen en nieuwe competities er nieuw komen? Ik denk sowieso alle landen die mee hebben gedaan aan het WK. En ik denk de Franse, Nederlandse, Engelse, Duitse, Portugese, Spaanse en Italianse compitities. En op Bol.com kan je hem 20 oktober bestelen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb toch liever Fifa 2007. Maar hebben ze dit jaar eigenlijk wel een commentator bij PES? Reageren
SamShine Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb toch liever Fifa 2007. Maar hebben ze dit jaar eigenlijk wel een commentator bij PES? Dat lijkt me van wel. Ik vind trouwens het commentaar bij PES veel fijner en relaxter dan die rotstemmen van Fifa. (nieuw discussiepunt?). Reageren
Daan007 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik vind vooral het Nederlandse commetaar bij Fifa vervelend (Youri Mulder toch?) PES vind sowieso al beter dan de FIFA serie. -Betere Grapichs -Betere Gameplay -Fijner commetaar. Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik dacht dat het Frank Snoeks of Evert ten Napel was, maar ik kan op de PSP niet op Nederlands spelen, dus ik weet niet hoe het klinkt, maar het schijnt crap te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.