Jump to content

Pro Evolution Soccer 6


Goliat

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    17

  • Daffy Duck

    6

  • Goliat

    4

  • Daan007

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht dat het Frank Snoeks of Evert ten Napel was, maar ik kan op de PSP niet op Nederlands spelen, dus ik weet niet hoe het klinkt, maar het schijnt crap te zijn.

Evert ten Napel met 'side-kick' Youri Mulder, het commentaar is daar echt crap..; Hij scoort alsof het warme brootjes zijn? :cab: Commentaar is altijd vrij frustrerend hoor, ook bij PES al is het daar wel wat minder. Ik zet het altijd maar uit, en zet caz! radio altijd maar lekker aan.

Voorzover ik weet zal PES6 dit jaar geen Nederlandse commentator hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

PES!

"De" Voetbal game, kan mij die licenties nou schelen als ze maar een top game weten te maken.. :Y

Idd, ik speel momenteel vooral PES4 gewoon omdat ik die lekkerder vind spelen. Bij PES5 is alles wel nieuwer en Chelsea en Arsenal zitten erin maar ik vind het nogal storend dat die spelers daar altijd zo'n soort van overstuur hebben. Maarja, ik zal sowieso als PES6 uit is een stuk langer achter de PC zitten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

*Bump*

Nou het spel zelf is uit, ik vind het een leuk en vooral mooi spel. Maar ik zit wel weer met een probleem.

Ik wil graag tegen mijn broer spelen, vandaar dat we hem gisteren origineel gekocht hebben. Mijn broer heeft een account aangemaakt bij Konami, waarmee hij kan inloggen. Als hij dan in het menu op 'Network' klikt, krijg je je productiecode te zien, en dan moet je je password invullen. Nou mijn broer doet dat netjes, en hij is ingelogd.

Maar ik wou graag tegen hem spelen, iemand enige idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik kan namelijk geen 2 accounts maken met één productiecode. En we kunnen niet tegelijkertijd op zijn account inloggen.

Ik heb het boekje door gebladerd, daar staat niet in. En op internet kon ik ook nog niets vinden. Weten jullie het misschien? Misschien heeft één van jullie ook wel eens met PES5 tegen iemand anders gespeeld bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...
*Bump*

Nou het spel zelf is uit, ik vind het een leuk en vooral mooi spel. Maar ik zit wel weer met een probleem.

Ik wil graag tegen mijn broer spelen, vandaar dat we hem gisteren origineel gekocht hebben. Mijn broer heeft een account aangemaakt bij Konami, waarmee hij kan inloggen. Als hij dan in het menu op 'Network' klikt, krijg je je productiecode te zien, en dan moet je je password invullen. Nou mijn broer doet dat netjes, en hij is ingelogd.

Maar ik wou graag tegen hem spelen, iemand enige idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik kan namelijk geen 2 accounts maken met één productiecode. En we kunnen niet tegelijkertijd op zijn account inloggen.

Ik heb het boekje door gebladerd, daar staat niet in. En op internet kon ik ook nog niets vinden. Weten jullie het misschien? Misschien heeft één van jullie ook wel eens met PES5 tegen iemand anders gespeeld bijvoorbeeld.

ik denk dat je hier gewoon niks aan kan doen, zelf heb ik pes 5 niet maar met pes 6 kan je inderdaad maar 1x de serial invoeren

of je broer zou het spel op zijn harde schijf moeten zetten en dan zou die daarvoor met het installeren gewoon een serial op internet moeten vinden(ik geef geen site's vanwege straf op warez enzo)

alvast suc6 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vind het een super game.Ik heb hem gekocht omdat ik fifa al uit had gespeelt alles gehaalt en echt alles all gedaan had dus was er op uitgekeken.Nu heb ik dit spel en deze is zo gaaf,ik ben echt heel erg verslaaft geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Nu heb ik sinds vrijdag PES 6, en nu heb ik twee vragen.

I. Ik zag in dit topic een paar reacties over de commentatoren, maar bij mij zijn er zelfs geen Engelse. Alleen als ik scoor hoor ik It's a goal! It's in it! of iets dergelijks. Is hier een optie voor om het commentaar aan te zetten ofzo?

II. Ik wil meedoen met de Master League, alleen nu wil ik een eigen team maken. Die optie heb ik alleen niet kunnen vinden, ook niet in het boekje. Is die optie er wel?

Alvast bedankt :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Op vraag I heb ik niet echt een duidelijk antwoord, je hoort alleen commentaar bij een goal? Hmm, das wel maar raar. Je kan naar Opties -> Sound settings gaan en je commentaar misschien aanzetten indien het afstaat. Anders weet ik het niet vrees ik.

Op vraag II heb ik wel een antwoord [acronym=indien ik je vraag goed begrepen heb tenminste

]waarvan ik zeker ben[/acronym]. :) Als je een master league competitie wil starten met een fictief team moet je bij het aanmaken van een 'New game' 6 vragen 'beantwoorden'. Bij vraag 4 moet je 'Create custom Team' kiezen, je moet dan wel de spelers zelf nog maken/kiezen en de club wat bewerken en dergelijke.

Hopelijk lukt het, en nog veel speelplezier met Pro evolution Soccer 6. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...