Jump to content

Pro Evolution Soccer 6


Goliat

Recommended Posts

Als ik naar Options, Sound Settings ga, dan zie ik alleen Sound Effects Volume (helemaal vol) en BGM Volume (ook helemaal vol).

En bij als ik bij de Master League "New Game" doe, dan moet ik 4 vragen beantwoorden.

Q1: Match difficulty.

Q2: Master League level.

Q3: Opening fixture lineup.

Q4: About the transfer market.

Dan moet ik met de instellingen akkoord gaan.

En ja, ik weet trouwens zeker dat ik óók PES 6 heb :puh:.

EDIT: Als ik akkoord ben gegaan, dan moet ik een team kiezen en de divisies maken. Dan kan je alleen teams kiezen die al in het spel staan.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    17

  • Daffy Duck

    6

  • Goliat

    4

  • Daan007

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik naar Options, Sound Settings ga, dan zie ik alleen Sound Effects Volume (helemaal vol) en BGM Volume (ook helemaal vol).

Hmm, da's op zijn minst héél raar dat je niets van commentaar volume ziet.

En bij als ik bij de Master League "New Game" doe, dan moet ik 4 vragen beantwoorden.

Q1: Match difficulty.

Q2: Master League level.

Q3: Opening fixture lineup.

Q4: About the transfer market.

Ik zal de weg even voor jou op een rijtje zetten tot wanneer je de betreffende vraag tegenkomt. Ga naar 'New game' , je moet eerst alle 'Player settings' kiezen. Nu moet je de spelinstellingen van de Master League kiezen. Dit zijn normaal gezien 6 vragen die gaan over het moeilijkheidsniveau van je Master league. Bij vraag 4 vraagt men dus de bestreffende vraag. Je kan kiezen tussen 'Match mode members'[acronym=Voor een bestaande club met bestaande spelers.

]'Match mode members'[/acronym], [acronym=Voor een niet bestaande club met onbekende spelers, die niet zo goed zijn

]'Master league original members'[/acronym] en Create custom team. Je kiest dus voor 'Create custom team'! :)

Hopelijk lukt het nu wél. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

*Bump*

Hier zijn de screens:

Geluid:

Mode Select:

post-47895-1173800203.jpg

Sound Settings:

post-47895-1173800235.jpg

Zie je, er staat niks over het commentaar.

Master League:

Q1:

post-47895-1173800286.jpg

Q2:

post-47895-1173800310.jpg

Q3:

post-47895-1173800331.jpg

Q4:

post-47895-1173800352.jpg

Master League Environment Settings:

masterleagueenvironmentco7.jpg

Master League General Settings:

generalsettingsmasterlexb8.jpg

Master League Team Select:

selectteammasterleaguekh3.jpg

Nu zie je dat er geen opties zijn om een nieuw team aan te maken. Ik heb hem trouwens op de PSP.

Alvast bedankt :).

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem trouwens op de PSP.

Dit zinnetje is zo klein maar o zo belangrijk. Het is namelijk zo dat de Playstation Portable versie van PES 6 anders is dan een Playstation 2 versie. Op de PSP is er namelijk géén commentaar, misschien alleen bij goals iets. Maar voor de rest is er géén commentaar, dat is gewoon zo.

Over de Master League ben ik het niet 100% zeker. Het is allessinds een vernieuwing dat Master League op de PSP ook speelbaar is, want bij Pro Evolution Soccer 5 was dit niet het geval. Ik heb even rondgezocht maar nooit echt iets kunnen vinden over je vraag. Ik weet het je te zeggen of je bij Master League niets anders kunt kiezen.

1 vraag is nu toch al opgelost, op naar de volgende! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem trouwens op de PSP.

Dit zinnetje is zo klein maar o zo belangrijk. Het is namelijk zo dat de Playstation Portable versie van PES 6 anders is dan een Playstation 2 versie. Op de PSP is er namelijk géén commentaar, misschien alleen bij goals iets. Maar voor de rest is er géén commentaar, dat is gewoon zo.

Ja sorry, ik kwam er later pas achter dat ik dat vergeten was om te zeggen :$ Ik dacht zelf ook al dat er op de PSP geen commentaar was, een vriend van me heeft het op de XBOX 360 en daar is wel commentaar, dat staat gewoon bij de geluidsopties.

Ik weet niet óf je überhaupt wel een nieuw team kan aanmaken, misschien moet je wel teams bewerken en je eigen spelers erin zetten, dat kan namelijk wel. Alleen je kan helaas geen shirts veranderen.

Hartstikke bedankt voor je hulp :)

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Soms als ik een een bal uit schiet, of dat hij naar een ander dood spel moment gaat, dan krijg ik soms zomaar geel. Waar slaat dat op? Heb ik dan een overtreding ondergaan voordat ik hem uitschoot? Ik zie ook nooit een herhaling van mijn overtreding ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Soms als ik een een bal uit schiet, of dat hij naar een ander dood spel moment gaat, dan krijg ik soms zomaar geel. Waar slaat dat op? Heb ik dan een overtreding ondergaan voordat ik hem uitschoot? Ik zie ook nooit een herhaling van mijn overtreding ofzo...
Dat is een typisch geval van een bug.. Ik weet zelf niet of er (eventuwele) patches zijn voor de PSP versie, wat voor de Xbox 360 versie wel zo is.Op de officele site van de makers van PES 6 heb ik gezocht, maar verder geen patches of iets dergelijks gevonden. Misschien moet je contact met ze zoeken, waarvoor deze link erg handig kan zijn. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Soms als ik een een bal uit schiet, of dat hij naar een ander dood spel moment gaat, dan krijg ik soms zomaar geel. Waar slaat dat op? Heb ik dan een overtreding ondergaan voordat ik hem uitschoot? Ik zie ook nooit een herhaling van mijn overtreding ofzo...
Dat is een typisch geval van een bug.. Ik weet zelf niet of er (eventuwele) patches zijn voor de PSP versie, wat voor de Xbox 360 versie wel zo is.Op de officele site van de makers van PES 6 heb ik gezocht, maar verder geen patches of iets dergelijks gevonden. Misschien moet je contact met ze zoeken, waarvoor deze link erg handig kan zijn. :)

De link die je me hebt gegeven om contact met ze op te nemen, is een link naar een plaatje. :puh: Ik neem wel even contact met ze op om te vragen wat ze ermee gaan doen. :)

EDIT: Ik stuur ze even een mailtje...

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel ook maar vind er niks aan. :duh: Ik heb hem gekregen bij mijn X360 en heb het wel geprobeerd maar verder niet meer gespeeld omdat ik het saai vond :puh:

Gratz,

Boris H.

Bewerkt: door Jowx
Het is hier geen (ver)koopsite..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook PES6 en ik heb een vraag:

Zijn er maar 15 verschillende ballen?De meeste vind ik lelijk.Kan je ze ergens downloaden ofzo?

Verder vind ik het wel een leuk spel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook PES6 en ik heb een vraag:

Zijn er maar 15 verschillende ballen?De meeste vind ik lelijk.Kan je ze ergens downloaden ofzo?

Verder vind ik het wel een leuk spel

Ik heb hem op de PSP, daar kan je in ieder geval niet downloaden, dus ook geen nieuwe ballen. Hoe het met de andere twee is weet ik niet, op de XBox 360 kan het volgens mij wel, want je kan tenslotte ook patchen. Je hebt alleen geen downloads voor ballen denk ik. Ik vind trouwens de meeste Adidas ballen wel leuk, zeker die rode Teamgeist. Die Reebok ballen zuigen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook PES6 en ik heb een vraag:

Zijn er maar 15 verschillende ballen?De meeste vind ik lelijk.Kan je ze ergens downloaden ofzo?

Verder vind ik het wel een leuk spel

Ik heb hem op de PSP, daar kan je in ieder geval niet downloaden, dus ook geen nieuwe ballen. Hoe het met de andere twee is weet ik niet, op de XBox 360 kan het volgens mij wel, want je kan tenslotte ook patchen. Je hebt alleen geen downloads voor ballen denk ik. Ik vind trouwens de meeste Adidas ballen wel leuk, zeker die rode Teamgeist. Die Reebok ballen zuigen. :puh:

Jammer...Nou ja, ik vind die Adidas ballen wel mooi vooral die rode Teamgeist,die vind ik het mooist :D ,Maar die Reebok ballen zijn allemaal lelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem op de xbox 360 en daar vind ik hem toch wel tegenvallen.

omdat de edit mode zit er niet in om spelers te kunnen verplaatsen tussen teams waar transfers zijn geweest( in de echte competitie's) je niet je eigen team kan maken de de namen van de engelse clubs niet kan veranderen.

verders is de besturing gewoon lekker soepel en vlot

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had op 4 mei een mail gestuurd naar de PES 6 helpdesk, vanwege een probleem. Die kan je vinden als je wat naar beneden scrollt. Ik heb toen een mail terug gehad, een mail terug gestuurd en er weer een gehad. Nu is mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Ik laat even de laatste mail zien (geen zorgen crew, ik laat de e-mail adressen weg).

Hello Dimitri!

Thank you for contacting PES6 Online Technical Support.

Unfortunately, we can only deal with technical issues concerning the

online mode of the game or console.

If you have any questions or comments about the game itself, we would ask

you to contact our Konami UK Hotline at: 09067 535 071 (calls cost 75p per

minute. Please obtain bill payer’s permission before calling.)

Kind regards,

Pro Evolution Soccer 6

Online Technical Support

Bedankt hoor... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...