Jump to content

Pro Evolution Soccer 6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag:

Als je PES6 op de PC online wil spelen moet je bij de installatie een registratie code invoeren.Dat heb ik gedaan en als ik dan de op online-speel optie druk krijg ik een scherm met mijn registratie code en moet ik een wachtwoord invullen.Dat heb ik gedaan.Toen kreeg ik een foutmelding en heb ik een ander wachtwoord gebruikt,ook een foutmelding.In het boekje staat er ook niks over in.Moet ik me ergens registeren ofzo?

En waar ik me aan erger is dat als er een doeltrap wordt genomen staat de keeper altijd schuin achter de bal.Dat ziet er erg lelijk uit. :bonk:

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

17

• Daffy Duck

6

• Goliat

4

• Daan007

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb nog een vraag:

Als je PES6 op de PC online wil spelen moet je bij de installatie een registratie code invoeren.Dat heb ik gedaan en als ik dan de op online-speel optie druk krijg ik een scherm met mijn registratie code en moet ik een wachtwoord invullen.Dat heb ik gedaan.Toen kreeg ik een foutmelding en heb ik een ander wachtwoord gebruikt,ook een foutmelding.In het boekje staat er ook niks over in.Moet ik me ergens registeren ofzo?

En waar ik me aan erger is dat als er een doeltrap wordt genomen staat de keeper altijd schuin achter de bal.Dat ziet er erg lelijk uit. :bonk:

ik speel ook pes online, ik had geen problemen ik moest eenmalig die registratie code in voeren en een wachtwoord en klaar.. je heb mischien geen legalen? :clown:

en over die doeltrap.. volgens mij staat keepers meestal meer schuiner dan rechter bij een doeltrap? :dans:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb nog een vraag:

ik speel ook pes online, ik had geen problemen ik moest eenmalig die registratie code in voeren en een wachtwoord en klaar.. je heb mischien geen legalen? :clown:

en over die doeltrap.. volgens mij staat keepers meestal meer schuiner dan rechter bij een doeltrap? :dans:

Ja natuurlijk heb ik een legale! Anders had ik toch geen registratie code?

Ik ga het nu even proberen.Mag je zelf daar gewoon een wachtwoord invullen?

EDIT: Ik heb het geprobeert maar ik krijg deze foutmelding:

naamloospjhgb5.th.jpg

Weet iemand wat ik eraan kan doen?

Bewerkt: door Daffy Duck
Geplaatst:

Ik heb even een vraag aan de leden die zowel de FIFA-games als de PES-games hebben gespeeld, vooral diegenen die FIFA 2007 en PES 6 hebben gespeeld. Welke game is moeilijker qua niveau...? Want ik ben al jaren trouw aan de FIFA-serie, maar het niveau ligt te laag: Op wereldklasse wordt ik met Sparta al kampioen van de Eredivisie, wat absoluut niet realistisch is en het spelplezier drastisch doet afnemen. Eigenlijk wil ik wat dat betreft wel overstappen op PES, maar dan moet die wel moeilijker zijn. Dus, is dit het geval, of is er vrijwel geen verschil...?

Ik heb even een vraag aan de leden die zowel de FIFA-games als de PES-games hebben gespeeld, vooral diegenen die FIFA 2007 en PES 6 hebben gespeeld. Welke game is moeilijker qua niveau...? Want ik ben al jaren trouw aan de FIFA-serie, maar het niveau ligt te laag: Op wereldklasse wordt ik met Sparta al kampioen van de Eredivisie, wat absoluut niet realistisch is en het spelplezier drastisch doet afnemen. Eigenlijk wil ik wat dat betreft wel overstappen op PES, maar dan moet die wel moeilijker zijn. Dus, is dit het geval, of is er vrijwel geen verschil...?

Ik kan je PES6 zeer aanraden. Zeker omdat het een wat andere gameplay heeft dan FIFA07 waardoor je toch in het begin moet wennen kan het al wat lastiger zijn. Maar het niveau van PES6 ligt duidelijk een stuk hoger dan dat van FIFA07. Verder wil ik even kwijt dat ik PES altijd een betere game heb gevonden dan FIFA en dat geld tussen PES6 en FIFA07 nog steeds. Naar mijn mening is PES wat realistischer que bewegingen en acties, maar daar moet je zelf maar een oordeel over geven. In ieder geval; ik heb zowel PES6 als FIFA07 en de moeilijkheidsgraad ligt bij PES6 hoger. Al weet ik niet zeker of dat ook geldt voor het moeilijkste niveau want zo goed ben ik niet. Ik red het net op 'PRO' niveau van FIFA07, maar daar red ik het niet bij PES6...

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Bij PES6 is het scoren een stuk moeilijker. Ik heb gehoord dat als je bij FIFA een schot lost, dat hij meestal stijf de kruising in gaat. Ik heb PES6 nu sinds begin februari denk ik, en ik speel nog steeds op Amateur. Beginner is het laagst, dan Amateur, Regular, Professional, Top Player. Het ligt er ook aan welke console je hebt, op de XBOX 360 kan ik makkelijk Regular doen (bij een vriend gespeeld) en ik heb het spel op de PSP, en ik zit nog aan de Amateur.

Bij PES6 heb je alleen minder opties dan bij FIFA, bij PES heb je alleen Master League (team beheren, transfers doen etc.), Match, League (een competitie doen), Cup (EK, WK etc.) en Training.

Er zijn maar twee teams in de Premier League die licenties hebben, namelijk Arsenal en Man Utd. Er zitten maar vijf competities in waar je de teams uit kan kiezen en natuurlijk de competities zelf kan doen: Premier League, Ligue 1 (FR), Serie A (IT), Eredivisie en Liga Española (SP). Natuurlijk ook nationale teams, maar ook daar hebben er maar heel weinig licenties. In tegenstelling tot FIFA, zit het Nederlands Elftal er wel in bij PES. Ook nog met licenties.

Geplaatst:

Als ik de verhalen hier zo hoor is PES wel wat lastiger dan FIFA. Vijf verschillende niveaus is zoiezo al een verbetering, want dan is de kans dat het hoogste niveau hoger is dan Wereldklasse bij FIFA wel aanwezig. De graphics maken me niet zo heel veel uit, zolang het niveau maar hoger ligt.

Dan nog even een vraag over de licenties: PES heeft dus stukken minder licenties dan FIFA als ik het goed begrijp. Maar kun je zelf de namen van clubs en spelers ook aanpassen? Of bestaat er een patch waardoor alle namen kloppen? Want dan maken de licenties niet zoveel uit: Een dagje aanpassen om de game kloppend te maken vind ik niet zo'n probleem.

Geplaatst:

Hallo Nandro! Je hebt bij FIFA ook ''Legendarisch'', dat kun je unlocken. Volgens mij kun je ze niet aanpassen, maar dat weet ik ook niet zeker. En ik vind beiden leuk. Ik koop PES 6 ook nog wel, maar overstappen? Nee, ik blijf bij ze alle 2!

Geplaatst:
Hallo Nandro! Je hebt bij FIFA ook ''Legendarisch'', dat kun je unlocken.
Is er een niveau Legendarisch? Waar en hoe kan ik dat dan unlocken...? Ik neem aan dat dat met die punten moet, maar ik heb nooit in de shop Legendarisch als spelniveau zien staan. Het enige wat de game nog ietwat moeilijker maakt zijn de wereldelftallen die ik heb ge-unlocked, maar een compleet niveau heb ik niet zien staan. Kun je me vertellen waar die staat?
Geplaatst:

Door resultaten behaal je punten, die worden bij gehouden bij je Fanshop/Uitdagingen. Door twee volledige zone's compleet te maken krijg je de beschikking over Legendarisch.

Dan nog even een vraag over de licenties: PES heeft dus stukken minder licenties dan FIFA als ik het goed begrijp. Maar kun je zelf de namen van clubs en spelers ook aanpassen? Of bestaat er een patch waardoor alle namen kloppen? Want dan maken de licenties niet zoveel uit: Een dagje aanpassen om de game kloppend te maken vind ik niet zo'n probleem.

Je kan kan bijna alles aan een speler aanpassen, dus ook de naam. Of je de namen van clubs aan kunt passen dat weet ik niet zeker, maar volgens mij kan dat wel. En van een patch weet ik niks.

EDIT:even gezocht met google en ik kwam op dit uit scroll even naar beneden en je zit uitleg.

Van die site waar ik die info vandaan had vond ik ook nog dit:

Collega's van het Engelstalige Gamingaccess.com hebben gisteren de eerste versie van hun UEFA Champions League Patch voor Pro Evolution Soccer 6 op uitgebracht. Volgens de makers bevat de patch, die een kleine 200 mb groot is, alle correcte kits/tenues van de in het spel zittende teams en meer dan 400 verbeterde spelersgezichten.

Bron:Soccergamers.net

Misschien wat voor jou?

Bewerkt: door Daffy Duck
Geplaatst:
Door resultaten behaal je punten, die worden bij gehouden bij je Fanshop/Uitdagingen. Door twee volledige zone's compleet te maken krijg je de beschikking over Legendarisch.
Waarom heb ik dat nooit geweten? Nou ja, dan moet ik dat alsnog maar even doen. Gelukkig heb ik al heel wat challenges behaald in verschillende zones, dus erg veel hoef ik niet meer te doen. Heel erg bedankt voor je post, want als Legendarisch moeilijk genoeg is kan ik tóch trouw blijven aan FIFA. Alhoewel ik wel erg benieuwd ben naar PES...
Misschien wat voor jou?
Als ik PES ga spelen is het zeker iets voor mij, maar ik ga nu eerst proberen om met FIFA het moeilijkste niveau te unlocken. Pas als dat ook te makkelijk blijkt te zijn overweeg ik weer om over te stappen op PES. Maar bedankt voor het zoekwerk, nu weet ik in ieder geval dat de mogelijkheid bestaat om alles te veranderen :)
Geplaatst:

Je kan kan bijna alles aan een speler aanpassen, dus ook de naam. Of je de namen van clubs aan kunt passen dat weet ik niet zeker, maar volgens mij kan dat wel. En van een patch weet ik niks.

EDIT:even gezocht met google en ik kwam op dit uit scroll even naar beneden en je zit uitleg.

Van die site waar ik die info vandaan had vond ik ook nog dit:

Collega's van het Engelstalige Gamingaccess.com hebben gisteren de eerste versie van hun UEFA Champions League Patch voor Pro Evolution Soccer 6 op uitgebracht. Volgens de makers bevat de patch, die een kleine 200 mb groot is, alle correcte kits/tenues van de in het spel zittende teams en meer dan 400 verbeterde spelersgezichten.

Bron:Soccergamers.net

Misschien wat voor jou?

Ligt eraan op welke console je hebt. Ik weet alleen dat je voor de X-Box 360 patches hebt, voor de PS2 weet ik het niet en de PC ook niet. De PSP heeft in ieder geval geen patches helaas, dus ik kan ook niet veel kloppend maken. Je kan geen shirtjes bewerken, en wel de namen van de spelers, teams en cups.

Geplaatst:

eigenlijk zit het zo: pes6 is beter met schieten, en het spel.. en fifa is gewoon beter met de commentator,als je cariere begint,tranfers,stadion en nog meer..

• 3 weken later...

Voor de mensen die een Playstation Portable bezitten en ook de prachtige voetbal game Pro Evolution Soccer 6 hebben is er goed nieuws. Ik heb namelijk even rond gezocht op het Internet en na een kleine tien minuten zoeken kreeg ik eindelijk resultaat.

Via een forum heb ik namelijk een mooie option file voor de PSP gevonden die je kan gebruiken. Het heeft zoveel voordelen. Hieronder heb ik ze even neergezet:

• Juiste Teamnamen

• Januari Transfers

• Stadion namen

• Juiste badges van de teams

• En nog veel meer...

Om deze file op je PSP te zetten hoef je niet heel veel te doen. Download het bestand op de onderstaande link en wacht tot hij binnen is. Ondertussen zou je je PSP alvast aan kunnen sluiten en hem op USB - Modus kunnen zetten. Pak het rar bestand uit en zet de map met de daarin bijbehorende option file op het bureaublad.

Vervolgens ga je op je PSP naar de map SaveData. Als het goed is vind je daar al je savegames. Zoek nu jouw oude option file van Pro Evolution Soccer 6, (om het snel te doen kan je de vensters even op Miniatuurweergaven zetten zo zie je gelijk welkle je moet hebben).

Als je je option file hebt gevonden klik je rechtermuisknop en dan naam wijzigen. Kopier de naam van de save game, het begint altijd met de letter U. Nu heb je de naam gekopierd. Ga vervolgens naar de save die we net hebben gedownload en je ziet dat deze een hele andere naam. Doe rechtermuisknop en naamwijzigen, dan druk je CTRL+V in om de naam van jouw eigen savegame te laten verschijnen.

Nu kun je de savegame op je PSP zetten, hij wordt namelijk nu correct gelezen.

Het bestand is hier te downloaden.

Veel plezier ermee,

Blink

Edit:

Ik wou net op de PSP de Master Leauge starten met PSV. Als ik mijn team kies wordt ik automatisch in de derde divisie gegooid. Kan ik niet zelfs team selecteren voor de ML?

Bewerkt: door Blink

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...