Jump to content

Pro Evolution Soccer 6

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Edit:

Ik wou net op de PSP de Master Leauge starten met PSV. Als ik mijn team kies wordt ik automatisch in de derde divisie gegooid. Kan ik niet zelfs team selecteren voor de ML?

Ja dat kan. Bij de PES-shop kun je een ding kopen voor 5000 PES dat ervoor zorgt dat je zelf de teams mag kiezen en dat je gelijk in de eerste divisie start. Ik weet even niet hoe die heet.

EDIT @ hieronder: O ik heb hem op de PC. Ik weet niet wat voor mogelijkheden er zijn op de PSP

Bewerkt: door Daffy Duck
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

17

• Daffy Duck

6

• Goliat

4

• Daan007

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

*Nuttige info maar niet belangrijk nu :puh:*

Edit:

Ik wou net op de PSP de Master Leauge starten met PSV. Als ik mijn team kies wordt ik automatisch in de derde divisie gegooid. Kan ik niet zelfs team selecteren voor de ML?

Nee dat kan niet. Daar baal ik zelf ook best van, alles wordt willekeurig geselecteerd in de Master League. Helaas kan je dit ook niet veranderen in de opties oid. :-(

Edit @ Daffy Duck: Hij heeft hem op de PSP, waar de mogelijkheden nogal beperkt zijn. Je kan zo'n 'ding' dus niet in de PES Shop kopen.

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:
Je kan wel iets kopen in de shop voor Tunix, kost ook 5000 punten en heeft ook met de ML te maken :dans:

Master League begin points ofzo zeker. Dat is dat je met meer punten kan beginnen aan het begin van een ML.

Geplaatst:

Het is wel een goeie game maar ik hem niet kopen. :zz:

Mijn broertje meschien want hij vind voetballen leuk. :bier:

Geplaatst:
Het is wel een goeie game maar ik hem niet kopen. :zz:

Mijn broertje meschien want hij vind voetballen leuk. :bier:

Mooie graphics mooie teams.

goed gemaakt. Maar jammer genoeg

werkt hetzelfde kunstje niet bij mij :)

verbeter van een paar dingen.

Daar ga ik men geld niet aan besteden :)

alhoewel mijn vriend heeft het. Het is wel een gaaf spel ;)

Vriendelijke groet stijn :bier:

Geplaatst:
Je kan wel iets kopen in de shop voor Tunix, kost ook 5000 punten en heeft ook met de ML te maken :dans:

Master League begin points ofzo zeker. Dat is dat je met meer punten kan beginnen aan het begin van een ML.

Oh jammer, daar was ik voor aan het sparen :sigaar: Dan maar gewoon een Master League opstarten en ermee leven dat ik bij onbekende clubs wordt ingedeeld :clown:

Oh jammer, daar was ik voor aan het sparen :sigaar: Dan maar gewoon een Master League opstarten en ermee leven dat ik bij onbekende clubs wordt ingedeeld :clown:

Erg jammer ja... Maar ik vind dat ook best de moeite waard om te kopen. Je kan dan met maximaal 50 000 (!) punten beginnen aan het begin van de ML. Maar als je een paar goeie transfers doet zijn die zo weg. :puh:

E]dit: Volgens mij waren het er 50 000, maar ik kan het ook mis hebben...

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Erg jammer ja... Maar ik vind dat ook best de moeite waard om te kopen. Je kan dan met maximaal 50 000 (!) punten beginnen aan het begin van de ML. Maar als je een paar goeie transfers doet zijn die zo weg. :puh:

E]dit: Volgens mij waren het er 50 000, maar ik kan het ook mis hebben...

Ook leuk maar toch kan Konami in volgende Pro Evo op de PSP beter die optie die wij willen erin zetten. Beloond vindt ik veel meer dan die punten :dans:

• 2 weken later...
Geplaatst:

PES 6 is wel beter dan FIFA07 (eindelijk geef ik het toe ;) )

Alleen bij PES moeten ze iets doen aan:

-De namen van clubs.

-Carriere mode!

Geplaatst:
waar staat dat koopmenu voor die punten dan ? ( 360 )

Volgens mij heb je geen PES Shop op de 360. Een vriend van me heeft ook PES op de 360, en hij heeft hem niet.

Geplaatst:

oke, ik dacht van wat heeft iedereen het toch over die shop, heb ik dat ook ?

jammer, in iedergeval bedankt

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik vind PES veel beter dan de Fifa series. Het is veel overzichtelijker en veel mooier.(althans dat vind ik)

PS: komt PES 7 ook voor de Playstation 2 uit?

Geplaatst:
Ik vind PES veel beter dan de Fifa series. Het is veel overzichtelijker en veel mooier.(althans dat vind ik)

PS: komt PES 7 ook voor de Playstation 2 uit?

Hij gaat Pro Evolution Soccer 2008 heten.

Zaterdag 21 juli 2007 - Konami maakte vorige week bekend dat Cristiano Ronaldo, speler bij Manchester United en het nationale elftal van Portugal, hét boegbeeld van Pro Evolution Soccer 2008 zal worden. Vandaag maakte Konami bekend dat we nóg een bekende speler op de cover mogen verwachten.

Michael Owen, speler bij Newcastle en bij het nationale elftal van Engeland, zal in elk geval ook op de Engelse covers en reclameproducten staan, naast Cristiano Ronaldo. Of elk gebied nu een eigen speler op de cover krijgt, zoals bij FIFA 08 het geval is, is nog onbekend.

Pro Evolution Soccer 2008 zal dit najaar uitkomen op de PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 2, PSP and Nintendo DS.

Bron: PSPOnly.nl

Ik neem aan dat je nu genoeg weet? ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...