Wesley Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 en btw: in buitenaards leven geloof ik wel (daar verdiep ik me al 2jaar in ) Als er van die maffe figuurtjes leven op een ander planeet. Dan mogen ze eerst wat van ze laten horen! Ze mogen zich dan wel eens vertonen! Eerder geloof ik echt niet in buitenaardselevens. Wesley_GTA P.S. : Lijkt me wel gaaf als er van zulke maloten zijn op een ander planeet.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Wie geloofd dat wij het enige leven zijn is niet goed bij zijn verstand! Er zijn zo veel zonnen, sterren die er elke dag bij komen. en zo veel meer zonne stelsels. En jij zegt dat er alleen in ons zonne stelsel leven is? Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Eerder geloof ik echt niet in buitenaardselevens. En hoe verklaar je het 'Roswell-incident' dan?? en btw: ik geloof in buitenaards leven maar niet in die graancirkels, dat zijn gewoon mensen die ervoor betaald worden dat te maken..... Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 en btw: in buitenaards leven geloof ik wel (daar verdiep ik me al 2jaar in ) Als er van die maffe figuurtjes leven op een ander planeet. Dan mogen ze eerst wat van ze laten horen! Ze mogen zich dan wel eens vertonen! Eerder geloof ik echt niet in buitenaardselevens. Wesley_GTA P.S. : Lijkt me wel gaaf als er van zulke maloten zijn op een ander planeet.. Offtopic: Buitenaards leven heeft niets te maken met maloten/figuurtjes oftwel ruimte mannetjes alians, dat is lang gelden verzonnen. Er bestaat echt wel een kans dat er leven is maar voor ons is dat te ver weg om zulke dingen te kunnen ontdekken.. Informatie stukje Over de mogelijkheid van buitenaards leven lopen de meningen sterk uiteen. Sommige astronomen schatten de kans hoog. Deze kans lijkt namelijk samen te hangen met het aantal planeten in ons heelal. Dit aantal lijkt zeer hoog te zijn; het aantal sterrenstelsels loopt in de miljarden en elk sterrenstelsel bestaat zelf uit miljarden sterren. Nu recentelijk is aangetoond dat rond vele sterren planeten cirkelen, moet men wel aannemen dat het aantal planeten tot in de honderden miljarden loopt. Reageren
LBG Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 De zon is ook een ster toch? Reageren
Zillah Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 De zon is ook een ster toch? Ik denk het wel Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 @ Zillah, ben je gefasicineerd door geesten ofzo? Ik geloof er een beetje in. Soms gebeuren er van die rare dingen...maarja. Zo'n 'spirtueel' ben mens ben k nou ook weer niet. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ja de zon is een ster en eigenlijk kun je alle sterren een zon noemen en andersom ik geloof niet in geesten maar wel in buitenaardsleven. waarschijnlijk is er wel ergens andere wezens, ook al zijn het maar bacterien of minibeestjes de meeste mensen die aan buitenaardse wezens denken denken meteen aan groene wezens met piemelhoofden en grote ogen maar de meeste kans is dat het een bacterie is ofzo. ik denk wel dat regeringen in allerlei landen (vooral de VS vertrouw ik niet in dit soort dingen) informatie over aliens en nieuwe energiebronnen achterhouden om geen hysterie en een instortende economie te veroorzaken. Dat zou ook t domste zijn wat ze kunnen doen en mij maakt het toch niet uit of het bewezen is of niet, ik geloof t toch wel. Reageren
coz Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Eerder geloof ik echt niet in buitenaardselevens. En hoe verklaar je het 'Roswell-incident' dan?? en btw: ik geloof in buitenaards leven maar niet in die graancirkels, dat zijn gewoon mensen die ervoor betaald worden dat te maken..... damn .. had hele lap tekst klaar - loopt me browser vast :S sorry . niet om lullig te doen maar roswell is niet iets waar je mee moet gaan slingeren als je serieus over wil komen na 50 jaar debunken weet echt niemand meer wat waar is. en het is echt al zo oud .... heb het dan over cia files die zijn vrijgegeven - waar tussen de enorme zwart gekrasde lappen- nog genoeg leuke teksten staan mj12 , nicap .. dat soort nasa beelden http://www.youtube.com/watch?v=T4eTcjE2X6I&NR http://www.youtube.com/watch?v=AheExph7Fu0 enzenzenz ga eens kijken naar de docu :: Evidence - The Case For NASA UFOs evidence - the case for nasa ufo's http://video.google.com/videoplay?docid=-5070476612863849446 met deel 2 http://video.google.com/videoplay?docid=8524267568796529301 iig slinger dan met cases die niet met een simpele veeg van tafel te halen zijn - zoals de uitspraak .. ja maar die rosswell alien is gewoon een pop .. wat wil je er tegenin brengen ? ps .. pm me eens , materiaal uitwisselen kan nooit kwaad ben zelf niet actief meer bezig .. maar heb nog gb's aan info, filmpjes enzenz waar je wss de komende jaren zoet mee bent ... hoewel daar natuurlijk ook genoeg bs tussen zit ufo onderzoek blijft altijd een lastig onderwerp .. oh en ps gammie .. je hebt grotendeels gelijk buitenaards leven behalve de onze is statistisch gezien hoogst waarschijnlijk honderden miljarden planeten waarop leven (in allerlei vormen dus ook wat wij niet mogelijk achtten (lang leve startrek )) mogelijk is en 1 waar het iig zo is maar sluit het nou niet direct uit dat als er _intelligent_ buitenaards leven is dat ze dan niet hier komen (ik ben het er wel mee eens dat de kans redelijk klein is dat ze alleen hier komen om graanvelden om te ploegen ) -- overigens nog paar kleine dingetjes 1 om mezelf en anderen ook nog even een andere kant te laten zien en alvast wat modder klaar te leggen voor de debunkers ja .. de amerikaanse overheid is al 60 jaar bezig om schotelvormige objecten te laten vliegen sinds dat ze het idee van Hitler gepakt hebben maar .. er zijn ook eeuwenoude tekeningen/schilderijen/voorwerpen van ongeidentificeerde zaken.. het is dus niet alleen van deze eeuw overigens wil ik nog even meegeven dat er minstens 2 plekken op aarde zijn waar leven is ontstaan wat wetenschappers compleet verrast heeft -- een klein beetje buitenaards leven op aarde dus er is iig 1 'grot' gevonden waar vrolijk een compleet ecosysteem draaide zonder zonlicht en zuurstof wel een kleine voedselcirkel maar genoeg om al duizenden eeuwen te draaien .. dito geldt voor de 'black smokers' op 3km onder de oceaan waar behoorlijk wat leven te vinden is wat op basis van chemosynthese leeft (gevoed door chemische reactie afkomstig uit kokers waar zwavel uit de grond omhoog borrelt - a 250+ graden celsius (ja water +100 dat kan door de enorme druk aldaar)) en waar een complete voedselkring omheen draaid .. al met al .. leven .. hier of buiten deze aarde - en na de dood het blijft een fascinererend onderwerp Bewerkt: 26 augustus 2006 door coz Reageren
Jozz Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ik denk dat ze wel bestaan alhoewel ik het niet zeker weet ik had een keer ik keek onder mijn kleed dat voor mijn bed hangt uit en ik zie een zwart schim voor me staan maar ik durfde niet zo lang te kijen dus dook terug in bed, toen ik weer keek zag ik in mijn ooghoek iets bewegen maar toen ik keek hoorde ik vage voetstappen verder niks meer Reageren
Zillah Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) @ Zillah, ben je gefasicineerd door geesten ofzo?Ik geloof er een beetje in. Soms gebeuren er van die rare dingen...maarja. Zo'n 'spirtueel' ben mens ben k nou ook weer niet. Haha nee dat ben ik niet maar ik vind het wel interessant Bewerkt: 25 augustus 2006 door Zillah Reageren
Le MrG Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Daar kom ik wel achter als ik hardstikke dood ben, dan post ik hier wel een bericht. Cut the Crap : Ik geloof niet in geesten, en als ze dan wel bestaan, laat ze eens een seintje geven. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Die ufo zooi heeft me altijd wel blijven intreseren,zoals: Hoe maak je een UFO drama in 30 seconden Over het hele zonnestelsen zijn heus meerder planeten dan ons klein weereldje. Over geesten: Als je bijgelovig bent is datr wel erg (zoals ik),ik geloof er wel in,die mensen die sterven,wat gebeurt er daarmee,ze rotten weg,maarr via die ogen wat zien ze den? zwart? of het beeld die hun ziel geeft terwijl ze over de wereld schuimen.wie weet. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Die ufo zooi heeft me altijd wel blijven intreseren,zoals:Hoe maak je een UFO drama in 30 seconden Over het hele zonnestelsen zijn heus meerder planeten dan ons klein weereldje. Over geesten: Als je bijgelovig bent is datr wel erg (zoals ik),ik geloof er wel in,die mensen die sterven,wat gebeurt er daarmee,ze rotten weg,maarr via die ogen wat zien ze den? zwart? of het beeld die hun ziel geeft terwijl ze over de wereld schuimen.wie weet. Zou je denken? Als je hartstikke dood ben is alles uitgeschakeld (ja hart staat dus stil en pompt geen bloed meer rond in je lichaam, naar onderdelen zoals je ogen, hersennen hebben bloed nodig om te kunnen werken dus als je dood bent is dat volledig uitgeschakeld. Ook neem je met je ogen dingen 'waar' zonder hersennen zouden we niet kunnen zien, die werken ook mee om het zicht dus als jij naar je muis kijkt gaat het sijntje naar je hersennen dankzij je hersennen kun je herkennen heej! het is een muis . Zo simpel is het tog? Tot einde is het dus dood hart staat stil geen bloed word rond gepompt naar je onderdelen dus geen hersen werk dus geen zicht Echter zal je ziel er niets aan kunne veranderen.... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik bedoel spiritueel,of je geest in je lichaam gevangen zit of hij buiten je lichaam treedt,al wat ik zou willen weten is: Wat zie je als je dood bent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.