Mr.Umberto Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Waar kan je dat filmpje bekijken? lijkt me wel Creepy. Reageren
Froop Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Er is ergens op het internet ook zo'n filmpje dat gaat over een paar spanjaarden dacht ik.3 spanjaarden zitten in een auto, ze rijden over een lange donkere weg. Opeens zien ze een meisje staan. Ze pikten haar op. Ze vroegen haar naam, maar die weet ik niet meer. Maar elke keer als ze in de lens keek, of de camera naar haar gezicht gericht, ging het beeld in een waas. Ze rijden verder. Opeens zegt het meisje: Its there, there i had my accident. Opeens krijgt de auto een ongeluk op precies de zelfde plaats. 2 zijn er dood. 1 was zwaargewond. Van het meisje was geen spoor. -------------------------- Ik heb over dit filmpje een paar nachtmerries aan over gehad. Het waren geen prettige dromen. Maar ik vindt dit echt wel creepy, of het fake is, kan ik niet zeggen. Al geloof ik niet in geesten. Ja, die was wel heftig, dat gebeurde in Portugal. Dat was een videobewerking, is ook ergens verklaard door de makers. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 ik geloof niet in geesten weet iemnd waar ik dat filmpje ook kan zien ?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Dat is em, toch vindt ik hem best wel cool. Hoe ze dat gemaakt hebben. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb nu nog steeds trillingen in me benen. Reageren
thug Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 echt crepy filmpje. is dit toch fake?? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 echt crepy filmpje.is dit toch fake?? Dat was een videobewerking, is ook ergens verklaard door de makers. Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Dat filmpje heb ik al eerder gezien, echt creapy. Zo zie ik namelijk ook geesten voor me, prachtig filmpje! Geesten horen dit te doen. Opeens een rare opmerking maken en dan opeens ben je deaud! Zelf heb ik niet echt wat meegemaakt.. En op de vraag: Wat komt er na de dood, kan bijna niemand vertellen. 1. Iemand die met geesten praat kan dat wel. 2. Mensen die op sterven liggen en nét niet dood zijn gegaan. PS Whoopi: Ze zegt het eigenlijk zo: Zij: You see that spot over there? Hun: Yeah Zij: I died (Ze kijkt met haar mond open naar de anderen toe) Boem ongeluk.. Maar blijkbaar is het fake zei iemand? Wel creapy Bewerkt: 29 september 2007 door Grove St. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Dat filmpje heb ik al eerder gezien, echt creapy. Zo zie ik namelijk ook geesten voor me, prachtig filmpje! Geesten horen dit te doen. Opeens een rare opmerking maken en dan opeens ben je deaud! Zelf heb ik niet echt wat meegemaakt.. En op de vraag: Wat komt er na de dood, kan bijna niemand vertellen. 1. Iemand die met geesten praat kan dat wel. 2. Mensen die op sterven liggen en nét niet dood zijn gegaan. PS Whoopi: Ze zegt het eigenlijk zo: Zij: You see that spot over there? Hun: Yeah Zij: I died (Ze kijkt met haar mond open naar de anderen toe) Boem ongeluk.. Maar blijkbaar is het fake zei iemand? Wel creapy Idd, maar ik had het filmpje ook al een half jaar geleden voor het laatst gezien. Ik onthou ook niet alles Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Hij is best wel eng. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 die is wel eng ja Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 nogal en ne ze bestaan niet Reageren
philip14 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 ik vind het een beetje vaag filmpje en ik geloof dr zeker niet in Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb zo mijn twijfels, maar ik vraag me wel af: Waarom zouden de Mediums zo serieus blijven bij hun ''acties''? Ik bedoel: Als ik er zo naar kijk, word ik helemaal overtuigd en dan denk ik nog eens goed na en denk dan altijd: Nee, man je laat jezelf gek maken . Maar ergens hier diep denk ik dat het toch wel echt kan zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.