philip14 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 geloof mij geesten bestaan.ik heb er veel ervaring mee geloof mij geesten bestaan niet. ik heb er geen ervaring mee Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 geloof mij geesten bestaan.ik heb er veel ervaring mee geloof mij geesten bestaan niet. ik heb er geen ervaring mee geloof mij oma's zuren ik heb er evaring mee sorry dat moest er uit en geesten bestaan niet en wie zouden het moeten zijn???? Reageren
Disturbed Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik geloof er wel in. Het is allemaal erg logisch. Er is zoveel dat wij niet (willen) begrijpen! Ik heb nog nooit een geest/orb gezien, maar er zijn heel veel mensen die er gevoelig voor zijn. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Eerder geloof ik echt niet in buitenaardselevens. En hoe verklaar je het 'Roswell-incident' dan?? en btw: ik geloof in buitenaards leven maar niet in die graancirkels, dat zijn gewoon mensen die ervoor betaald worden dat te maken..... Area 51 topic dat Roswell incident is echt gebeurd er was een UFO neergestort en er kwam iets uit de schip en een van die sherrifs schoot het neer... Hele leger ging er naar toe en hebben gelult dat er een soort van raket was... En trouwens men heeft allang toegegeven dat we in contact zijn geweest met buitenaards leven. Reageren
philip14 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Eerder geloof ik echt niet in buitenaardselevens. En hoe verklaar je het 'Roswell-incident' dan?? en btw: ik geloof in buitenaards leven maar niet in die graancirkels, dat zijn gewoon mensen die ervoor betaald worden dat te maken..... Area 51 topic dat Roswell incident is echt gebeurd er was een UFO neergestort en er kwam iets uit de schip en een van die sherrifs schoot het neer... Hele leger ging er naar toe en hebben gelult dat er een soort van raket was... En trouwens men heeft allang toegegeven dat we in contact zijn geweest met buitenaards leven. Ik geloof niks totdat ik bewijzen heb gezien Reageren
osmgek11 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik geloof er zekker wel in mijn nicht heeft het wel eens meegemaakt en nu moet zij zo`n beschermings-armaband dragen. me moeder komt uit suriname daar doen ze ook veel met geesten Voodoo ofzo. ze heeft ook vroeger glaasje-gedraait en daar kwamen ook geesten opaf. de meeste ongelovige hier denken een Bull-shit verhaal. maar dit is echt Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Geesten geloof ik niet in en wil ik ook niet in geloven.Anders ga je jezelf toch teveel wijsmaken.Buitenaards leven kan me niet schelen als ze hun maar wat koest houden als ze naar ons komen of ze zullen eens wat meemaken .Hela stukske buitenaards tuig van mijne hof Pas als ik bewijs heb zal ik er mssch in geloven en kom nu niet af met die onnozel filmpjes van youtube .Maar echt bewijs op het nieuws over buitenaards leven.En momenteel nog voor moesten er nog buitenaardse wezens zijn die dit lezen,heb ik nog een boodschap : Kiss my ass you space thinghy's =p and stay away of my garden Reageren
philip14 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Geesten geloof ik niet in en wil ik ook niet in geloven.Anders ga je jezelf toch teveel wijsmaken.Buitenaards leven kan me niet schelen als ze hun maar wat koest houden als ze naar ons komen of ze zullen eens wat meemaken .Hela stukske buitenaards tuig van mijne hof Pas als ik bewijs heb zal ik er mssch in geloven en kom nu niet af met die onnozel filmpjes van youtube .Maar echt bewijs op het nieuws over buitenaards leven.En momenteel nog voor moesten er nog buitenaardse wezens zijn die dit lezen,heb ik nog een boodschap : Kiss my ass you space thinghy's =p and stay away of my garden Mooi gesproken Reageren
LBG Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Geesten geloof ik niet in en wil ik ook niet in geloven.Anders ga je jezelf toch teveel wijsmaken.Buitenaards leven kan me niet schelen als ze hun maar wat koest houden als ze naar ons komen of ze zullen eens wat meemaken .Hela stukske buitenaards tuig van mijne hof Pas als ik bewijs heb zal ik er mssch in geloven en kom nu niet af met die onnozel filmpjes van youtube .Maar echt bewijs op het nieuws over buitenaards leven.En momenteel nog voor moesten er nog buitenaardse wezens zijn die dit lezen,heb ik nog een boodschap : Kiss my ass you space thinghy's =p and stay away of my garden Inderdaad, eigen volk eerst! Reageren
Twister24 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb laatst nog een meisje in me kamer gezien, ik schatte haar een jaar of 5, ze zei dat ze verstoppertje wou spelen! Ik keek op de klok en het was kwart voor 2 's Nachts! Het is wel eng. toen ik 4 was had ik een Demon in m'n kamer! Die gooide steeds alles overhoop enz. ik durfde neit meer in mn kamer te komen! Ik kan nu geesten zien en horen en met ze praten! Maar soms is het vervelend, maar ze bestaan, zeker weten 100% zeker weten! Mensen kunnen wel zeggen dat ze niet bestaan, maar zeb estaan, geloof me! Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik ga de documentaire echt niet kijken, ik kan daar hondsdolle nachtmerrie's van krijgen. Reageren
philip14 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb laatst nog een meisje in me kamer gezien, ik schatte haar een jaar of 5, ze zei dat ze verstoppertje wou spelen!Ik keek op de klok en het was kwart voor 2 's Nachts! Het is wel eng. toen ik 4 was had ik een Demon in m'n kamer! Die gooide steeds alles overhoop enz. ik durfde neit meer in mn kamer te komen! Ik kan nu geesten zien en horen en met ze praten! Maar soms is het vervelend, maar ze bestaan, zeker weten 100% zeker weten! Mensen kunnen wel zeggen dat ze niet bestaan, maar zeb estaan, geloof me! Kan je die geest de volgende keer even zeggen dat hij in mijn kamer moet gaan zitten? ik wil ook nog wel eens lachen Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb laatst nog een meisje in me kamer gezien, ik schatte haar een jaar of 5, ze zei dat ze verstoppertje wou spelen!Ik keek op de klok en het was kwart voor 2 's Nachts! Het is wel eng. toen ik 4 was had ik een Demon in m'n kamer! Die gooide steeds alles overhoop enz. ik durfde neit meer in mn kamer te komen! Ik kan nu geesten zien en horen en met ze praten! Maar soms is het vervelend, maar ze bestaan, zeker weten 100% zeker weten! Mensen kunnen wel zeggen dat ze niet bestaan, maar zeb estaan, geloof me! Kan je die geest de volgende keer even zeggen dat hij in mijn kamer moet gaan zitten? ik wil ook nog wel eens lachen Die vind ik goed! Reageren
StyloN Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Geesten zijn pysoclogishe gewoon NEP ik blijf ze niet geloven tot dat ik ze ZELF zie Reageren
Sandra Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Wat is er met die foto dan? Het enige dat ik zie is een duidlijk bewogen foto met een kind erop. Moet ik er verder nog wat in zien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.