Twister24 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Nee weet ik, het is geen geest, maar wel leuk toch?! Reageren
StyloN Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Die documaintere is toch wel freaky vooral bij dat meisje van 10 dat steeds haar stoel weg gaat Reageren
thug Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 geloof mij geesten bestaan.ik heb er veel ervaring mee geloof mij geesten bestaan niet. ik heb er geen ervaring mee geloof mij oma's zuren ik heb er evaring mee sorry dat moest er uit en geesten bestaan niet en wie zouden het moeten zijn???? Ik heb laatst nog een meisje in me kamer gezien, ik schatte haar een jaar of 5, ze zei dat ze verstoppertje wou spelen!Ik keek op de klok en het was kwart voor 2 's Nachts! Het is wel eng. toen ik 4 was had ik een Demon in m'n kamer! Die gooide steeds alles overhoop enz. ik durfde neit meer in mn kamer te komen! Ik kan nu geesten zien en horen en met ze praten! Maar soms is het vervelend, maar ze bestaan, zeker weten 100% zeker weten! Mensen kunnen wel zeggen dat ze niet bestaan, maar zeb estaan, geloof me! inderdaad ze bestaan wacht maar als je dood bent of je oma eens tegenkomt dan ga je op je knieen zitten van spijt dat je er niet in geloofde geloof mij ze bestaan ik wet er zelf een miljoen voor ik heb zelf geen miljoen. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik krijg telkens meer de neiging dat ze bestaan van wat ik hoor en zie op het internet en TV, ook heeft het programme op Discovery mijn geheugen erg omgedraaid. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb die documtaire al gezien en vond eng. Ik kon niet slapen. Ik weet niet of ik geloof in geesten maar ik heb wel bizarre gebeurtenis meegemaakt. Toen ik 5 jaar oud zat ik bij mijn oma en opa. Ik knustelde met schaar en lijm. Ik moest naar de wc te gaan. Het is de badkamer naast de kamer waar ik knustelde via de deur van badkamer. Ik heb het gedaan en zat opnieuw op een stoel en ging verder met te knustelen. Ik keek rond en plots bewoog de klink van de deur van de badkamer en ik zag het en liep weg naar beneden. Mijn oma en opa geloofden mij niet. Er was niemand in de badkamer. Het blijft een mysterie. Reageren
claud Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik verdiep me meer aan het buitenaardse alien ufo area51 bestaan. beter dan ghosts Reageren
Turkse-Maffie Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Geesten bestaan gewoon niet, klaar ! Reageren
EXIT Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ik denk dat geesten tussen je oren zitten, het komt wel vaker voor dat je je oma/moeder ziet, nadat ze is doodgegaan. dit komt omdat je die persoon dan mist, Reageren
Turkse-Maffie Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ik denk dat geesten tussen je oren zitten, het komt wel vaker voor dat je je oma/moeder ziet, nadat ze is doodgegaan. dit komt omdat je die persoon dan mist, Ja, het zijn gewoon de gedachten die met je spelen. Reageren
Robin B Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) nooit zeggen van het is nep heb iemand bewijzen dat het nep is nee ! zielepoten andersom dat ze bestaan zijn ook geen bewijzen maar er gebeuren hele rare dingen in de wereld...ik geloof er wel in... niet zeggen dat ik schichzroofeen was maar ik hoorde stemmen in mijn kamer ... en mijn oma hoort mijn opa vaak. dingen vallen soms bij mij van de keuken af terwijl ze goed liggen ... Bewerkt: 2 mei 2008 door robin bbb Reageren
Robin B Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 UFO's:Ik weet niet wat ik van UFO's moet denken . Wat zoeken ze op onze planeet ? Maar bijv. dit filmpje ziet er behoorlijk creapy uit, vooral op het laatste met die lichten . Maar wel ben ik er bijna van verzekerd dat er meer intelligente Levensvormen zijn in het Heelal . Er bestaan nog veel meer Sterrenstelsels dus ik zou het raar vinden als wij de enigste zijn . Geesten: Jullie vroegen over mijn ervaringen? Nou dit is best een "Pijnlijk" onderwerp aangezien niet vele er in geloven. Als jullie het toch graag willen horen dan wil ik er wel een klein stukje (kort dus) over vertellen. Dood: Ja de dood wat is het? wat gebeurt er? niemand weet het want we kunnen het niet na vertellen (Duh ) Waar mijn vraag is dan eigenlijk altijd: Wat gebeurt er als je slaapt en niet droomt? Je weet zelf niet dat je er ligt en je bent "Nergens" voor je zelf. (Het is nogal moeilijk uit te leggen dus ik hoop dat jullie het snappen ) Het is een rare vergelijking maar waar ben je dan (Voor je zelf). En waar ben je (voor je zelf) als je dood bent? ik wil het wel horen hor Reageren
Nissan Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 blablabla om een lang bullshitverhaal kort te maken, geesten bestaan niet totdat er bewijzen zijn Wat is er met die foto dan? Het enige dat ik zie is een duidlijk bewogen foto met een kind erop. Moet ik er verder nog wat in zien? Hehehe, als het een geest is had ze geen rode ogen. Mensen hebben een stof in hun ogen waardoor de ogen rood worden bij een te dicht bij gemaakte foto. En een geest bestaat niet dus kun je die nbiet vangen met camera Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 nooit zeggen van het is nep heb iemand bewijzen dat het nep is nee ! zielepoten .... Iedereen mag hier toch zijn eigen mening hebben? Om nou meteen te roepen zielepoten vind ik ook wel beetje ver gaan. Dat jij er wel in geloofd oké, maar laat anderen dan in hun waarden. andersom dat ze bestaan zijn ook geen bewijzen maar er gebeuren hele rare dingen in de wereld...ik geloof er wel in...niet zeggen dat ik schichzroofeen was maar ik hoorde stemmen in mijn kamer ... en mijn oma hoort mijn opa vaak. dingen vallen soms bij mij van de keuken af terwijl ze goed liggen ... Ik zelf heb nooit aparte dingen meegemaakt, daarom geloof ik er eigenlijk niet in. Vroeger was ik in het donker wel eens bang in bed, maar ik denk juist dat als je bang bent dat je dingen gaat horen of denkt ze gezien te hebben, terwijl dit helemaal niet zo is omdat als jij angstig bent dat je lichaam ''adrenaline produceert'' hierdoor ga je ook veel beter opletten en hoor je misschien dingen die je denkt te horen en er niet zijn. Verder heb ik ook wel eens gehad dat de douchedeur opeens dicht viel (terwijl er geen harde wint stond en het raam nog niet eens op een kiertje open was) dit vind ik dan eigenlijk logies verklaarbaar, je hebt in huis altijd een soort ''luchtstroom'' dan is het natuurlijk begrijpelijk dat een deur dicht kan vallen. Maar als nog er zijn inderdaad geen bewijzen, zolang er niks is aangetoond geloof ik er ook niet in, verder maak ik me ook absoluut niet druk of ze me ''ooit'' kwaad zullen doen, als ik zeg dat ze niet bestaan. Zo kun je je overal wel druk om gaan maken. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik geloof wel dat geesten bestaan maar dat filmje is gewoon zoiets kan toch nooit ? Reageren
Berrus Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik geloof absoluut niet in ufo's, dat zeker. En geesten, ik weet het niet. Er gaan geloofwaardige verhalen rond, maar ja...don't know. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.