Dwayne Forge Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Mijn beste vriend de vader daarvan is overleden en hij wou nog een keer contact hij wou dingen vragen want het was voor hem nog niet allemaal duidelijk. Ze hebben geprobeerd hem op teroepen maar er kwam of kwamen kwade geest(en) opaf opeens begon het lich aan en uit te gaan en dat soort dingen. In geesten en buitenaards leven geloof ik wel. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik geloof niet in geesten, ik heb er ook nooit ervaring mee gehad. Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik geloof er wel in want toen ik 4 jaar was. Op een nacht werd ik wakker en zag ik een man staan bij het raam in dezelfde kleren als een broer van mijn vader zie 2 dagen geleden (toen) was overleden. Die ging door mij heen en pakte mij vast. Kan het me nog zó goed herinneren. best wel creepy Reageren
Robin B Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik geloof er wel in want toen ik 4 jaar was. Op een nacht werd ik wakker en zag ik een man staan bij het raam in dezelfde kleren als een broer van mijn vader zie 2 dagen geleden (toen) was overleden. Die ging door mij heen en pakte mij vast. Kan het me nog zó goed herinneren. best wel creepy dat had je al gezegt in spookverhalen topic...maar maakt niet uit klik op die klik post erboven Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Nee, tuurlijk geloof ik er niet in Het is gewoon een verbeelding. Verbeeldingen zijn niet echt, je denkt het alleen maar. Zo is dit eigenlijk begonnen. Netzoals Aliëns en al dat soort dingen... Ik geloof wel dar er niet alleen leven hier is, maar ook op een andere planeet hoor. Maar niet van die rare marsmannetjes. Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik geloof er wel in want toen ik 4 jaar was. Op een nacht werd ik wakker en zag ik een man staan bij het raam in dezelfde kleren als een broer van mijn vader zie 2 dagen geleden (toen) was overleden. Die ging door mij heen en pakte mij vast. Kan het me nog zó goed herinneren. best wel creepy dat had je al gezegt in spookverhalen topic...maar maakt niet uit klik op die klik post erboven ow, kan me niet herinneren maar zal wel, sorry Reageren
Jozz Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik geloof niet echt in geesten, maar ik zou nooit glaasje draaien of oproepen ofzo, wantkijk, het is niet bewezen dus je weet niet wat waar is. Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Nee, tuurlijk geloof ik er niet in Het is gewoon een verbeelding. Verbeeldingen zijn niet echt, je denkt het alleen maar. Zo is dit eigenlijk begonnen. Netzoals Aliëns en al dat soort dingen... Ik geloof wel dar er niet alleen leven hier is, maar ook op een andere planeet hoor. Maar niet van die rare marsmannetjes. Hoe weet ji jdat dan als het zo is? Aliëns weet je niet, en geesten al helemaal niet Reageren
Robin B Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 er zijn geen bewijzen dat het bestaat maar ook weer dat het niet bestaat zijn er geen bewijzen Er gebeuren zoveel rare dingen dus dit kan grust wel er eentje wezen..Maar ik geloof er in Reageren
moechy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik geloof er niet in. Wil er ook niet in geloven. Je gaat je dan toch maar van die dingen wijsmaken. Dan denk je bij het minste dat het een geest was. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb die documtaire al gezien en vond eng. Ik kon niet slapen. Ik weet niet of ik geloof in geesten maar ik heb wel bizarre gebeurtenis meegemaakt.Toen ik 5 jaar oud zat ik bij mijn oma en opa. Ik knustelde met schaar en lijm. Ik moest naar de wc te gaan. Het is de badkamer naast de kamer waar ik knustelde via de deur van badkamer. Ik heb het gedaan en zat opnieuw op een stoel en ging verder met te knustelen. Ik keek rond en plots bewoog de klink van de deur van de badkamer en ik zag het en liep weg naar beneden. Mijn oma en opa geloofden mij niet. Er was niemand in de badkamer. Het blijft een mysterie. Eng ik wou verhuien dan zo snel mogelijk. Maar alleen als er een geest achter je aan zit dan volgt ie je. Geleerd van Discocery channel hun zenden dat altijd snachts uit het heet Haunted soms is het best freaky. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik geloof er in? Ja. Ik weet niet waarom maar ik zag s'nachts altijd een Schim lopen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nee, tuurlijk geloof ik er niet in Het is gewoon een verbeelding. Verbeeldingen zijn niet echt, je denkt het alleen maar. Zo is dit eigenlijk begonnen. Netzoals Aliëns en al dat soort dingen... Ik geloof wel dar er niet alleen leven hier is, maar ook op een andere planeet hoor. Maar niet van die rare marsmannetjes. Hoe weet ji jdat dan als het zo is? Aliëns weet je niet, en geesten al helemaal niet Omdat het zo is begonnen. Iemand verveelde zich ofzo... En ging is denken aan wat wat hem uit z'n verveling hielp. Hij ging rare mannetjes tekenen. Dat werd een succes, en mensen ging er na een tijdje in geloven. Blablabla... Dus nu, gelofen er zoveel mensen in dat het ze zich verbeelden Kijk, ik ging een keer glaasje draaien met een paar vrienden. Er gebeurt dus geen ene flicker hé... Iemand wilt je erin laten geloven en laat het glas bewegen. Dus, glaasje draaien is ookal nep... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik stond voor een raam te kijken bij een groepje dat aan het flesje draaien was. Hoe kan het dan dat er iemand gek werd? Hij rende het schuurtje uit omdat hij gek werd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.