bozmaz Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) kun je vertalen de noobmode het is heel klein hoor Bewerkt: 27 januari 2007 door bozmaz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eeyk Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 spell fout gevonden in de opdracht na Cesar Vialpando dat je moet inbreeken staat inplaats van alt alat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 goed waar kan ik e,m downlouden? Na lang werken is hij eindelijk af:De Nederlandse ondertiteling voor GTA: San Andreas!! Deze mod vervangt de ondertiteling van San Andreas voor een naar het Nederlands vertaald versie. De mod is gemaakt door: HerrieM Dutchy3010 $NeoSyp$ Je kunt hem hier downloaden: Downloads - Minor Tweaks De laatste versie is versie 3.2 yow wat moet ik met american exe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oorsmeer Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 nog een spelfoutje :O bij stats onder gangs: Aantal hoofschoten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beunhaas Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 Na lang werken is hij eindelijk af:De Nederlandse ondertiteling voor GTA: San Andreas!! Deze mod vervangt de ondertiteling van San Andreas voor een naar het Nederlands vertaald versie. De mod is gemaakt door: HerrieM Dutchy3010 $NeoSyp$ Je kunt hem hier downloaden: Downloads - Minor Tweaks De laatste versie is versie 3.2 kheb nog een klein vraagje zijn de missies ook in NL ondertiteling? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 kheb nog een klein vraagje zijn de missies ook in NL ondertiteling? Ja, het hele spel is vertaald. Zowel de menu's als de missies. Dingen die ik niet vertaald heb zijn namen. Dus missienamen zijn ook hetzelfde gebleven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 sorry voor de bump maar ik heb een fout gevonden! als je opties->beeldinstellingen->dan kan je nog de kwaliteit of zoiets!->kan je hoog, erg hoog en dan staat er low en medium. Dat is nog niet vertaald! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 ga zeker downloaden als ik sa op de pc heb! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patrox Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Wat moet ik vervangen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Wat moet ik vervangen? Volgens mij staat dit ook gewoon in de readme, maar goed. Je moet het bestand 'american.gxt' vervangen. Dit bestand vind je in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Text'. Maak s.v.p. wel een back-up van het huidige bestand, voor het geval dat je bijvoorbeeld weer de originele, Engelse taal terug wilt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siriouz Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 enig idee om ook voice-overs te maken, beetje in de klootviool-stijl van mastermovies? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thierry07 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Geweldig want mijn engels is nog niet zo goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 wow, dat klinkt wel netjes.. hoeveel tijd hebben jullie daar wel niet ingestoken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
revog1 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 hoe kan jee hier downloaden snap er geen reet van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Door op een link te klikken waarvan gezegt wordt dat het een download is, of door gewoon hier te kijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts