revog1 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 waar zit die link dan help me plzzzzzzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elmoramasoti Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 wat dacht je van de aller aller eerste post van dit topic?? Damn zat ik al die tijd in de verkerde topic te kijken In opdracht van mijn vader (ja hij is euh was verslaafd aan GTA liberty city, vice city zodra er een nederlandse ondertiteling uitkwam) die San andreas ook heel graag speelt maar geen Engels kan, heb ik lopen zoeken naar de nederlandse versie. Ik had het opgegeven omdat ik dacht dat er geen schot in zat, maar dat was stom van me blijkt. Mensen, onwijs bedankt voor de pijn en moeite! Jullie hebben 2 personen erg blij gemaakt, mijn persoon omdat ik mijn vader een plezier kan doen, en mijn vader zelf die nu in de komende donkere dagen zichzelf kan verliezen in het spel. Dames en heren, u hebt mijn eeuwige dank! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) kan je nog wel MTA en samp spelen? kan je ook het menu NL maken? (of is dat al zo?) whoops dubbel post :$ Bewerkt: 24 december 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 kan je nog wel MTA en samp spelen?Ja, ik dacht dat het daar geen effect op had. Immers zijn alleen alle teksten uit de game naar het Nederlands veranderd, verder is er niets met het spel gedaan waardoor de multiplayer modes het niet meer zouden kunnen doen.kan je ook het menu NL maken? (of is dat al zo?)Het menu is al Nederlands. ALLE teksten die je in San Andreas ziet, zijn naar het Nederlands vertaalt (behalve natuurlijk de beelden die je ingame ziet, omdat dat gewoon plaatjes zijn waar een tekst op geplakt is). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Altijd handig als je slecht in engels bent Mooi gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 mooi man handig grappig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rubio9292 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 zodra ik hem heb gedownload moet ik hem uitpakken met winrar maar dan loopt het vast. ik kan hem wel met wizzard installeren maar dan krijg je uiteindelijk een bestandje die veel kleiner is dan de andere taal bestanden en waarmee je alleen een nederlands menu krijgt maar geen vertaling . als ik een missie begin loopt het spel zelfs vast. hoe kan ik dit beter maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
semmieb Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 harstikke bedank het is echt heel makelijk :Y :tu: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Williamsvs Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 bedankt man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NLferdiNL Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 hey erg bedankt soms begrijp ik engels ff niet maar das verleden tijd met jullie geweldige mod Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt jullie toppie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Cool hoor Ik denk dat ik toch maar bij de engels/amerikaanse ondertiteling blijft, omdat dat toch wat leuker is ^^ OF je zou de stemmen ook nederlands moeten inspreken en in-game zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark1 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 Echt vet is deze mod. Ik verstond er eerst niets van. Maar nu wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigasword Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Bedankt! zocht ik al lang naar! _O Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Hele goede vertaling vroeger zoekte ik er een op internet en ik zag die ineens vaandag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts