Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hiervoor heb je de kennis en de programma's nodig. Je moet eerst een gebouw of ander object moddelen in een 3d programma zoals 3dsmax, Gmax, Sketchup of Zazona Modeler (Zmodeler). Vervolgens moet je die exporteren naar verschillende formaten die de GTA engine ondersteunt (dff, col, txd). Je moet door middel van coördinaten je model op je juiste plek mappen. Hier vind je een videotutorial waarmee je de basis van het ingame krijgen van een model leert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...