Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

Zeker weten! Ondanks de magere graphics (ik bedoel, we zijn nu al wat meer gewend...) speelde ik het echt met plezier. Dit is echt eens wat anders. Ik zeg doen :bier:

Bedankt voor je reactie, ik heb nog wel wat (korte) vraagjes. Zijn de cutscenes net zo goed als we van GTA gewend zijn? En zit er echt een duidelijk verhaal in dat je constant moet volgen of heb je ook heel vrijheid voor open-world?

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

De game komt uit 2006 :7 De cutscene's zijn een beetje a la Liberty City Stories, maar dan met een andere engine. De game is geheel open-world, maar om de rest van de gebieden vrij te spelen die je het verhaal te doen. Er is enorm veel te unlocken en de game is vrij lang.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De cutscenes zijn in volledige GTA stijl, Maar niet in volledige GTA Kwaliteit. Ligt er net onder. Desalniettemin zijn ze leuk genoeg om naar te kijken.

Er is een verhaal, Het is helaas niet een spectaculair verhaal. Om het zo kort mogelijk samen te vatten,

jij bent Jimmy Hopkins, een tiener op een privé school. Al snel merk je dat de school vol zit met het grootste tuig dat je kan bedenken. Nadat je in de steek wordt gelaten is het aan jou de taak om wraak te nemen, alles op orde te stellen en als beste er bovenuit komen.

Dit doe je in 5 hoofdstukken met ieder zo hun eigen verhaal erin. Wat samen 1 geheel vormt.

Je zal zeker wel een goede 8 á 10 uur bezig zijn met dit spel. Meer als je alles wilt gaan ontdekken (Wat ik zeker aanraad)

Heb alleen 1 tip.

Als je de mogelijkheid ertoe hebt, speel het spel met een controller. Er zijn delen waarbij de Muis/Toetsenboard werkt, maar niet ideaal is.

Een voorbeeld zijn de lessen, Er zijn lessen die niets anders zijn dan QTE's (Quicktime events). Deze zijn makkelijker met de controller. Ook kan het lopen/fietsen soms een beetje onhandig worden met de muis/toetsenboard.

Maar ondanks alles vindt ik het een fantastisch spel. Vol met R* Humor

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 2 maanden later...

Het is gemaakt door de makers van GTA, wat denk je zelf :7 Het spel heeft zo'n 12 uur aan Story, 4 uur aan side-story (missies als Panty Raid), en dan nog alle diverse collectables verzamelen, wat ongeveer 6 uur totaal in beslag neemt. Je kunt hem nu krijgen bij het Humble Bundle pack, en het zal voor iedere GTA fan een goede aanwinst zijn. En als je het dan toch echt een rotspel vind... Kostte het tenminste maar 5 euro :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gemaakt door de makers van GTA, wat denk je zelf :7

No shit Sherlock... :7

Het spel heeft zo'n 12 uur aan Story, 4 uur aan side-story (missies als Panty Raid), en dan nog alle diverse collectables verzamelen, wat ongeveer 6 uur totaal in beslag neemt. Je kunt hem nu krijgen bij het Humble Bundle pack, en het zal voor iedere GTA fan een goede aanwinst zijn. En als je het dan toch echt een rotspel vind... Kostte het tenminste maar 5 euro :7

Zat er daarom naar te kijken ja. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste is het toegestaan om je mening te verkondigen op een forum. Dat deed ik dan ook.

Ten tweede is het niet per definitie dat een spel van dezelfde maker ook gelijk dezelfde sfeer en dezelfde indruk geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...