Jump to content

cheatdivise ofzo


RS-modder

Recommended Posts

ik heb nu een cheatdivise maar hoe activeer ik hem hij staat al op me psp
Je moet de Cheatdevice eerst uitpakken als je dat nog niet gedaan hebt. Dit kan je doen met WinZip of WinRAR. Daarna moet je de Cheatdevice op je MemoryStick zetten. Ga naar Deze Computer > Verwisselbare Schijf G (of een andere letter kan ook) > PSP > SAVEDATA. In de map SAVEDATA zie je al je savegames van GTA Liberty City Stories staan. De Cheatdevice komt op slot 0 te staan. Zorg dus dat je je eigen savegame die eventueel op het eerste slot (slot 0) staat op een ander slot saved en savegames die op slot 0 staan uit de map verwijdert. Kopieer eventueel je eigen savegame uit de map (SAVEDATA) en plaats hem er dan weer in, om te voorkomen dat je de cheatdevice als eerste laadt. Start nu je PSP, samen met GTA Liberty City Stories op en wacht tot je saveame geladen is. Druk nu START > Game > Load Game en kies de CheatDevice (normaal heeft die een helikopter als plaatje). Eens de CheatDevice geladen is zie je als het goed is oranje letters op het scherm. Druk nu weer op START en laad één van je eigen savegames. Als die geladen is zouden er ook zo'n oranje letters in beeld moeten staan. Dat betekend dat je nu de CheatDevice kan gebruiken in je savegame.

Let op!!

  • Niet saven op de CheatDevice zelf!!
  • Niet saven in je eigen savegame als je de cheatdevice hebt gebruikt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn als duizende topic's aangemaakt rond de cheatdevice. Dus ik zie het nut niet echt in van nog een topic erbij. Had je de zoekfunctie gebruikt dan had je de volgende resultaten gevonden:

- Een uitgebreid topic over de cheatdevice met uitleg en info erbij.

- Nog een topic met handige instructies over elke versie.

- En nog een topic...

- En nog maar eentje...

Hier zal je zeker antwoordt op je vragen kunnen vinden. Dus hier gooi ik maar een slotje op.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...