Planlos Ultra Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Ik gebruik byethost en nu wil ik phpbb uploaden maar nu moet ik lle bestand voor bestand uploaden weet iemand hoe dit in een keer kan? Reageren
Argon Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Ik gebruik byethost en nu wil ik phpbb uploaden maar nu moet ik lle bestand voor bestand uploaden weet iemand hoe dit in een keer kan? Met ftp kan je dit doen, dan kan je bijna het zelfde werken als in windows verkenner Met deze tutorial die je overigens zelf had kunnen vinden door op "master tutorial list" te klikken hierboven, kan je ontdekken hoe je al die bestanden in 1 keer upload. (Link: klik hier) Veel succes en hoppelijk lukt het je. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Oke bedankt het is me gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.