Jump to content

Vice City Stories Avatars


Joriz

Recommended Posts

Er was de laatste dagen nieuw artwork te vinden op internet. Daarom heb ik nog een pakketje gemaakt van 10 avatars. Het pakketje is opgestuurt naar Joriz, maar wanneer hij ze tot jullie beschikking zet heb ik geen idee over. Hier heb je alvast een sample picture van allemaal de nieuwe avatars. Gelieve ze niet te kopieren!

I' Hope you like it. ;)

sampleava.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

mooi werk Man

>>> Door PatrickW: Het viel misschien niet op, maar dit topic was al ruim twee maanden met pensioen. beetje zonde om hem weer aan het werk te zetten voor dit soort overbodige bijdragen<<<

Link to comment
Delen op andere websites

halow mensen ik heb een paar vraagjes want ik ben nieuw hier

kan je mods voor de ps2 en psp krijgen :? ??

zo ja hoe doe je dat ?? :bier:

:D alvast bedankt

p.s mooie avatars

Dat is niet het gepaste topic hiervoor. Hier moest je namelijk reacties geven wat je van de nieuwe avatars vond. Maar dit is al een tijdje geleden dus het topic is allang verwaterd. Gelieve de zoekfunctie te gebruiken. Als je niet weet hoe alles hier werkt neem een kijkje in de forum helpdesk. Mochten er dan nog vragen zijn... gelieve te PB'en of een topic te openen in een gepast fora. We staan altijd open om jou hier de weg te wijzen. ;)

En je kan alleen mods krijgen op een PS2 met een speciale disk. Die moet je kopen in de winkel. Op PSP kan je helaas nog niet veel modden. Alleen LCS met de cheatdevice.

Dit topic mag overigs gesloten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...