nick11123 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Welkom in het Gta West Palm Island topic Wat is West Palm Island West Palm Island is een TC mod voor Gta Sanandreas, het word een soort van tropisch eiland met havens vliegvelden bergen en nog veel meer... het is ook de bedoeling dat ieder lid van deze mod een eigen eiland maakt maakt niet uit hoe. screens Ik wil lid worden als je wilt lid worden hoef je alleen deze lijst in te vullen en dan kijk ik of je mag joinen Wat wil je gaan doen: welke Gta heb je: kan je models ingame zetten: screens van je models: ik heb nog nodig SCMers: 1 vrij Beta testers: 2 vol 3ds maxers: 3 vol Leiders Nick11123 Onderleiders Masterkey Leden Kees1991 Gangster28 timmieboy12 Cekeu Backsmash Kaart de kaart word pas gemaakt als alle leden van de mod de goeie vorm van het eiland hebben. meer info er komen 4 eilanden: Vinley island Sunset island Normany island die van mij heb nog geen naam maar dat valt onder West Palm Island Mededeling West Palm Island word voor Gta Sanandreas update Bewerkt: 14 oktober 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterkey Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Heej leuk nick alleen heb niet veel tijd meer voor nog een project. Opmerking over de naam wel leuk maar lang idee las palmas ook mischien een leuke naam verders eiland ziet er al mooi uit. Eindelijk alweer een tc voor vc er is er nog een terunti's islands Bewerkt: 30 augustus 2006 door masterkey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Heb een paar vragen. 1. Is dit alleen 3ds max of ook sketsup? 2. Word de bounary hack gebruikt? 3. Hoeveel eilanden zullen het in totaal ongeveer worden? Eindelijk weer een tc voor VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Kunnen we niet beter ff een subforum maken waar je dan alle TC mods in zet??? Het wordt een beetje veel zo (vat het niet negatief op mensen die TC mod maken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) @:gangster28 1. het is in 3ds max 8 gemaakt sketchup doe ik niet aan aangezien ik hoor dat er veel bugs mee kan 2. ik gebruik de VC mapcleaner van Blastov 3. dat weet ik eigenlijk niet hangt er van af hoeveel leder er willen mee doen want het is de bedoeling dat ieder lid een eigen eiland maakt leuk dat jullie het leuk vinden dat het voor Vice city is ik had andere reactie,s verwacht maar de reden waarom ik het in Vice city doe: is omdat je een path editor hebt en bij Sanandreas dacht ik niet en omdat ik Vice city op de Pc heb en Sanandreas niet Masterkey Las Palmas is een leuke naam maar is er niet zo,n naam in het echt heet er niet een eiland zo ofso... en trouwens de naam West Palm Island is verwijst uit de naam West Palm Beach zo heet een strand in Miami. dat heb ik later gehoord van me moeder EDIT: ik ga mischien morgen nog wat maken EDIT2: ik heb net nog wat gemaakt hier een WIP van mijn tunnel deze tunnel moet leiden naar de volgende toekomstige eiland. Bewerkt: 30 augustus 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik wil wel photoshoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil wel photoshoppen. mm ok je bent de eerste en de laatste die dan photoshopt want ik heb er maar één nodig ik photoshop zelf ook conclusie:... aangenomen bedankt dat je komt joinen Bewerkt: 31 augustus 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) GROTE UPDATE!!!!! sorry dat ik dubbelpost maar anders zinkt dit topic nog dieper naar de bodem ik beb mijn eiland opnieuw gemaakt want die andere was krap hij was te klein en de wegen waren te small ik heb nu een nieuwe gemaakt ik had het ook nog erg druk want ik moet morgen naar school enzo.... en volgende week naar engeland maargoed hier nog wat screens. hier mijn Appartementje die ik voor deze eiland ga gebruiken hij is nog in WIP dat paarse eronder moet een zwembad komen EDIT: ik ben ook zo dom ik was helemaal vergeten de kaart te plaatsen nou ja maakt nie uit: dit is de kaart van mijn eiland ik weet zelf nog niet wat wat is maar dit is ongeveer hoe het eruit gaat zien Bewerkt: 4 september 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FIRE1BULL Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 Dit word zeker een mooie tc hoor!!! Echt zeer mooi ik kijk er al naar uit!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erterer0 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 Erg mooie kaart, nu kun je pas echt precies zien wat het gaat worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 Ziet er goed uit mooie map ook. Maar is het eiland niet een beetje groot om in he eentje vol te bouwen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 Ziet er goed uit mooie map ook.Maar is het eiland niet een beetje groot om in he eentje vol te bouwen? dat wel ik zie wel waar het allemaal verder gaat dit word ook geen mod dat binnen één maand af is maar mischien binnen een paar maanden. mischien als het echt te druk word dat ik dan wel een lot systeem op knal maar dat zie ik nog wel en een paar grote tropische appartementen vult wel bedankt nog voor de leuke reactie,s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 wood ik vint uwe map echt heel mooi. heb je dat helemaal self gemaakt met paint ?? verder wil ik u wel helpen. maar ik wil niet aan lods of zo doen. ik wil gewoon graag als ik een keer een mooi gebouw klaar heb dat ik die dan naar u op stuur en dat u het dan bekijken en het (mischien) ergens naar plaatst. is dit oke ?? verder vint ik het wel heel erg jamer dat je het voor vc doet. omdat mijn vc niet te moden valt :S . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 wood ik vint uwe map echt heel mooi. heb je dat helemaal self gemaakt met paint ??verder wil ik u wel helpen. maar ik wil niet aan lods of zo doen. ik wil gewoon graag als ik een keer een mooi gebouw klaar heb dat ik die dan naar u op stuur en dat u het dan bekijken en het (mischien) ergens naar plaatst. is dit oke ?? verder vint ik het wel heel erg jamer dat je het voor vc doet. omdat mijn vc niet te moden valt :S . kees Vice city valt perfect te modden want ik kan alleen een model ingame zetten als het een lege map is dus niet met Vice city zelf erin die map heb ik met paint gemaakt helemaal zelf bedankt voor je Comments als je wilt joinen moet je het zeggen ik doe ook niet aan lod,s hoor maar alleen als ik het echt niet meer aankan ivm school. en als het te druk word maar als je nou in het team wilt zitten wil ik wel een model van je zien want ik wil niet dat iedereen wat voor me maakt terwijl ze niet in het team zitten maar het is de bedoeling dat ieder een eigen eiland maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterkey Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Heej ik wil joinen aals modeller Vind het veel leuker om een mod te joinen dan te stichten. Moet ik nog een screen laten zien eiland van terutni's islands heb ik gebouwd en ingame screens zijn er zat in het teruntu's islands topic. Maarja mocht je screens willen zien hoor ik het van je. Bewerkt: 4 september 2006 door masterkey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.