Jump to content

Grandt theft auto West Palm Island


nick11123

Recommended Posts

Lol, ik zat ook al lang over Dubai te denken enzo:p, schitterende stad:p

Maar misschien een dom idee, als deze mod nouw voor GTA SA word FireBull town ook, waarom dan niet 1 mod:

GTA: Dubai?? Omdat de meeste gta's zijn geinspireerd op steden... Met 1 palmeneiland enzo..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nick11123

    69

  • kees1991

    40

  • gangster28

    16

  • masterkey

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol, ik zat ook al lang over Dubai te denken enzo:p, schitterende stad:p

Maar misschien een dom idee, als deze mod nouw voor GTA SA word FireBull town ook, waarom dan niet 1 mod:

GTA: Dubai?? Omdat de meeste gta's zijn geinspireerd op steden... Met 1 palmeneiland enzo..:puh:

leuk leuk al die ideeien bedankt :D

maar Gta Dubai is niks weetje niet orgineel :t

Gta West Palm Island die naam bestaat niet dus dat is wel wat :sigaar:

over de mapcleaner ik vind het echt K*T dat hij het niet doet :duh:

maar ik moet hem downgraden.

Maar Fire1bull kan je me een directe download link geven ??

bedankt nog _O_

en mensen maak je niet druk deze mod zorgt er gewoon voor dat Sanandreas in 4 woorden geil is :D :D

dus geen paniek het word tropisch

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt mossel. aan die tips heb ik nu wat ;)

Stefantjuh

nee het lijkt mij niet leuk om met een andere mod zamen te gaan werken. of je joint hier of daar. maar niet zamen. wand dan klopt de sweer niet meer. dat is dan jammer voor mijde mods. maar natuurlijk gaat nick hier ofer. maar das mijn mening

nick.

wat gaat er niet goet bij de map cleaner ??

als je gekleand heb. dan kun je gta niet starten. dan loopt die vast. je moet minstens 1 model geplaatst hebben voor dat je gta kan starten. mischien is dat je probleem.

verder bedenk ik mij dat ik volgend wiekend niet kan modden. en de hele herfs vakantie ook niet. ik zit dan in afrika. hier is het ook tropies. dus ik denk dat ik wel veel inspiratie krijg :D

Link to comment
Delen op andere websites

kees1991:

Hoe zou je de sfeer van jullie mod omschrijven dan en in welk opzicht is die anders dan de rest? ik denk dat het wel een goed plan is ze samen te voegen maar ik werk aan geen van de mods mee. het is alleen niet zo erg als jullie dit nu nog niet beslissen (wel beter) want iedereen maakt vrij kleine eilandjes dus vrij makkelijk later ook nog samen te voegen.

Nick11123:

ik bedoelde ook niet dat de naam GTA Dubai moet worden, de naam is ook helemaal niet zo belangrijk, ik bedoelde meer de sfeer, zoals alle steden in sa, vc en gta3 ook hun eigen sfeer hebben, gebaseerd op een echte stad.

Link to comment
Delen op andere websites

kees leuk dat je naar afrika gaat

maar de mapcleaner werkt bij mij niet kijk dat SA dan crasht ok

maar ik weet al hoe dat komt maak je daar geen zorgen om :)

en nu wil ik dat iedereen een keer stopt met dat samenwerken :duh:

moet nou opeens iedere vrije mod met fire1town werken :{ overigens wil ik niet eens met sketchup samen

werken of het nou deze zweer is of niet.

ik werk al samen met Masterkey,s project Grand fortress island daar ga ik voor hem wat models maken enz :)

FIRE1BULL heb masterkey ook al gevraagd om in zijn mod te werken.

effe voor de duidelijkheid ik werk alleen met Masterkey en met niemand anders :engel:

en nu wil ik nog iets zeggen mensen stop alstublieft met praaten in dit topic want het gaat gewoon te oftopic

zodra er geen update,s komen laat dit topic zinken.

ik post wel weer als er wat komt anders word het zooo oftopic :)

Link to comment
Delen op andere websites

Criminalgamer wat bedoel je met leuk idee ?? wat vind je het leuke idee ??

vandaag heb ik hele dure aquarel potloden bekocht.

nu denk je misschien nou das mooi voor u. ga maar lkkr tekenen. maar wat heeft dit nu met de mod te maken.

nou ik kan best goed tekenen al zeg ik het zelf. en in Afrika kan ik geen pc mee nemen. dus neem ik de potloden mee en papier. en ga ik daar lkkr wat tekenen. denk hier bij aan laat schermen. en gebouwen die ik weer in 3ds ga maken.

verder zit ik met het probleem dat mijn 3ds geen col wil maaken. als ik mijn model opsla als col. en hem dan ingame set of met col editor open dan staat er nix. hij maakt dus wel de col file. maar dit is gewoon inx.

dus heeft iemand een idee hoe dat kan en hoe ik het oplos ??. en heeft iemand de niewste chrip's. mischien werkt het dan wel weer. voor heen werkte die altijd goet in sa. nu dus niet meer en ook niet in vc

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ff iets anders, de site word nu gehost bij mij zodat Masterkey zijn eigen host weer kon gebruiken>

De site link is nog steeds westpalmisland.nl.tt, maar hij linkt naar dit domein door:

www.westpalmisland.8s.nl

De server is o.a. ook van NVH, maar ook van TVDE (TVDE is mijn bedrijf).

NVH is Masterkey...

***** Waarom nieuwe host? *****

1. Masterkey kan weer op zijn host zijn dingen doen.

2. We hebben geen 100 MB maar 150 MB

3. We hebben een control panel net als de host van masterkey (De host van masterkey heeft cpanel, mijn host heeft plesk)

4. Via plesk (control panel) kan je online de page's editen, overal wara je maar bent

Met vriendelijke groet,

TIM

Link to comment
Delen op andere websites

:-(

het is stil en het zit in het Gta Forum...

West Palm Island die dood is :schater:

ok nu normaal er is niet zoveel gebeurd maar ik ga mijn eiland opnieuw bouwen :D

high poly veel meer high poly mijn andere eiland was toch zo gaar als de pest :duh:

en nu het voor Sanandreas komt waarom niet beter maken.

Ik heb laatst nog kees zijn eiland zitten bekijken hij stuurde die op msn

en dat was ook een beetje Low :sigaar:

komt ook een beetje omdat hij niet zo erg lang met 3ds max werkt

dus heb ik met hem afgesproken dat hij een deel van mijn eiland mag volbouwen omdat ik dat toch niet alleen allemaal kan bouwen. :sigaar:

maar dat zie ik allemaal nog wel ik weet niet eens hoe groot ik mijn eiland ga maken maar er komen wel

grotere bergen waar je door kan rijden en van die vervallen villa,s enzo erin _O_

dus ik zal veel beloven maar of het veel word ja afwachten :engel:

hier alvast wat WIP,s van mijn nieuwe eiland

Hier de mooiere ronding van mijn stoep inplaats van die blokkerige shit :puh:

over de texture ben ik niet zo tevreden over maar daar verzin ik nog wel wat

wpiscreen01jj7.jpg

Jah Ja de wegen zijn breder om lekker erop te scheuren :D die oude waren net effe te klein waardoor je in een bocht gelijk de stoep op naaid :schater: aan het einde van deze weg komt een tunnel :klap:

wpiscreen02gp8.jpg

De planten bak waar die hoge palmbomen komen aan het met meer details en fijnere gras texture,s

wpiscreen03hf3.jpg

het hele eiland in WIP zoals je ziet moet er nog veel gebeuren :bier:

wpiscreen04xy0.jpg

more coming soon _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod ziet er niet slecht uit !!

Een paar tipjes :puh:

Tip 1

Bij mister nick heeft die een paar problemen met het ronde stuk bocht :-(

het ligt er wel even aan hoe je het hebt gemoddeld maar als het op een hele boel pizapuntjes lijkt.

dus een kwart pizza met ongelovelijk kleine pizza stukjes kun je door middel van de functie face.

in uvw map (ik denk dat je wel weet waar dit is te vinden) aanteklikken zou je uvw er goed op moeten zitten dus zo dat het netjes de bocht volgt.

is dit niet zo en zit de textuur verkeerd om moet je even op box klikken en dan bepaalde vakjes aanvinken (naast de vakjes waar je een maat in kunt vullen)

hierdoor draait je tegtuur op verschijdene manieren en zou je textuur nu wel goed moetten zitten.

is dit nog niet het geval... (zucht moet meer punten gebruiken :puh: )

dan moet je je textuur buiten 3ds kopieren en een kwartslag draaien. (vergeet niet je textuur een andere naam te geven)

probeer het nog eens lukt het nog niet dan weet ik het ook niet...

Ik zal binnenkort wel een turtorial schrijven/filmen over hoe je op een gemakkelijke manier kunt uvwen.

Moet ik het natuurlijk niet vergeten. :puh:

ehm ik wou nog wat zeggen...

ooh ja in een paar screens zie ik dat er geen overgang van berg naar zand is..

geen groot probleem maar om het wat mooier te maken zou ik daar nog een extra textuurtje tussen prutsen.

heb je deze textuur niet kun je mischien nog even googelen(slecht idee)

of gewoon zelf maken, maar let erop het hoeft natuurlijk niet het is alleen een voorstel :)

Grats, Gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

van berg naar overgang heb ik genoeg hoor en dit was op dat oude eiland

ik was gewoon een beetje te lui om dat te doen :puh:

en mijn oude eiland is .... verleden tijd :dans:

owja nog heel erg bedankt voor de uvw tip,s :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...