Jump to content

Grandt theft auto West Palm Island


nick11123

Recommended Posts

hmm ik kan wel mss proberen is mappen van GTA VC maar heb nog nooit gedaan, een paar keer voor GTA SA wel maar ik weet niet hoe het zit met GTA VC en col te maken enal

als het me lukt zou ik is eens joinen als moddeler, heb namelijk zin in huizen te bouwen aldus villa's enal met Sketchup

speel dit mod af in Miami ofzo? ^^ zo ja, dan bof ik, heb de laatste tijd een circuit gemaakt namelijk HomeStead Miami Speedway waar men indycar, NASCAR races houden enal

nagebouwd uit real life (en ben nog niet klaar dus!!

screens upcoming

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nick11123

    69

  • kees1991

    40

  • gangster28

    16

  • masterkey

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm ik kan wel mss proberen is mappen van GTA VC maar heb nog nooit gedaan, een paar keer voor GTA SA wel maar ik weet niet hoe het zit met GTA VC en col te maken enal

als het me lukt zou ik is eens joinen als moddeler, heb namelijk zin in huizen te bouwen aldus villa's enal met Sketchup

ik denk dat ik je teleur stel :-(

maar ik neem geen sketchup modellers aan sorry

en we hebben al 3 modders + ik erbij zijn 4 en dat is al genoeg

sorry jongen maar je bent: afgewezen

Link to comment
Delen op andere websites

SWYV

nick11123 heeft u dan wel helaas niet toe gelaaten. maar laat tog nog ff wat zien van wat je gemaakt heb. en van wat je kan maaken.

als je dit dan bug loos ingame krijgt. dan kun je mischien tog nog wel mee doen. mischien.

ik heb van iemand een tip gekregen voor het weg haalen van de onzigtbaare muuren. die je dus ook veel met sketchup krijgt.

je moet ff in col editor 2 de col naar col 3 exporteeren. nu zouden de onzigtbaare muuren weg moeten zijn

EDIT

SWYV

u kan tog ook heel goet met Z-modeller werken? mischien kun je daar iets mee maaken ??

en u kunt tog goet autos maaken ? als je een auto maaken kun je geen onzigbaare muuren krijgen. dus mischien kun je joinene voor het maaken van autos :)

dat zouw wel cool zijn

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

SWYV

u kan tog ook heel goet met Z-modeller werken? mischien kun je daar iets mee maaken ??

en u kunt tog goet autos maaken ? als je een auto maaken kun je geen onzigbaare muuren krijgen. dus mischien kun je joinene voor het maaken van autos :)

dat zouw wel cool zijn

kees heel lief van je hoor

maar wat heb ik een keer gezegd ?

ik gebruik geen auto,s we gebruiken die uit vice city gewoon mischien worden de texture,s verandert

bij auto,s maar geen nieuwe auto,s :sigaar:

en ik heb genoeg moddelers!

dus ik hoef ook niks meer ookal is het met 3ds max zmoddeler of what ever

we zitten vol _O_

tenzij je met scm kan werken dan wil ik je wel aannemen

en nogmaals ik wil gewoon geen sketchup klaar ookal klinkt het mischien lullig

ik wil gewoon niet dat bijvoorbeeld je prachtige dingen maakt en dan dat er bugs inzitten

en dat het moet worden weg gegooit :{

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel goed idee zijn wat jij zegt kees, maar wat ik in GTA SA heb geplaatst van gebouwen, ik heb nooit een doorzichtige muur alias bug gezien, wel de onzichtbare muren dat ik gwn tegenknal enal door fout van de .col

th_HomeStead_speedway3.jpg

th_HomeStead_speedway2.jpg

th_HomeStead_speedway1.jpg

tot nu toe is die, ik zou nog wat aan de cross track bewerken, tunnel te verbeteren enal .... dus is het nog niet gedaan en ik heb namelijk met dit screen gebruikt

th_HomeSteadMiami.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hey SWYV.

Ik vind dat wel mooi hoor maar je wou dat ik men project

op jou forum zette he???

Dus zou je een link kunnen sturen???

ONTOPIC:

Ik vind de mod fantastish

maar ik zie geen pics meer de laatste tijd

van de mod. :-(

En ik heb men hoofd 10keer (figuurlijk)

tegen de muur geslagen omdat ik men vc

al heb gebruikt voor andere mods en heb

de CD niet want die is van een vriend. :duh:

Maar keep up the good work buddies!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

heel mooii hoor :Y

en dit is half spaans en tropisch :)

maar nu wil je meedoen dat snap ik best

maar LEES mijn hoofdpost ik zit vol we hebben maar 4 moddellers

en die maken een eigen eiland dus. :Y

@FIRE1BULL

dat komt omdat ik bezig ben met de met de site en er moet wat ingame

maar geloof me binnenkort is het bingo :Y

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Nickonly

geliefde geen reclame voor andere mods te maaken in onz topick. dank je wel :)

nick11123

ik snap uwe post niet helemaal.

we maaken alemaal onz eigen eiland. nouw en ? wat heeft dat er nu mee te maaken of SWYV wel of niet mee mag doen ??

en waarom set je dat LEES zo in groote letters ??

maar jha inderdaat ik denk wel dat we een beetje vol sitten ja. ik weet niet hoeveel opjecht vc kan hebben. maar 4 eilanden. die vol komen dat volgems mij al wel meer dat vc orgineel heeft.

tog denk ik dat SWYV mischien wel mee kan doen.

FIRE1BULL

dat maakt niet uit hoor dat je vc met andere mods heb. we gebruiken de map cleaner. dus alles gaat er uit. en autos mods. die kun je (volgens mij) gewoon laaten sitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nickonly

geliefde geen reclame voor andere mods te maaken in onz topick. dank je wel :)

nick11123

ik snap uwe post niet helemaal.

we maaken alemaal onz eigen eiland. nouw en ? wat heeft dat er nu mee te maaken of SWYV wel of niet mee mag doen ??

en waarom set je dat LEES zo in groote letters ??

maar jha inderdaat ik denk wel dat we een beetje vol sitten ja. ik weet niet hoeveel opjecht vc kan hebben. maar 4 eilanden. die vol komen dat volgems mij al wel meer dat vc orgineel heeft.

tog denk ik dat SWYV mischien wel mee kan doen.

FIRE1BULL

dat maakt niet uit hoor dat je vc met andere mods heb. we gebruiken de map cleaner. dus alles gaat er uit. en autos mods. die kun je (volgens mij) gewoon laaten sitten.

ik heb het gezien FIRE1BULL zag er mooi uit :klap:

maar kees nu moet je echt effe stoppen vice city kan zoveel objecten aan maar daar gaat het niet om :t

ik heb genoeg moddelers klaar punt uit en ieder maakt zijn eigen eiland.

en we doen ook niet aan dat sommige gebouwen gaan maken en dan aan iemand geven om hem in zijn eiland te zetten :duh:

en nou stoppen want als je wilt discusseren kom je maar op msn :sigaar:

en owja en we hebben genoeg moddelers :cya:

en nu wil ik er niks meer over horen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid en ontopic blijven jongens

Sorry swyvv maar we zitten vol.

Hellaas dus afgewezen.

en laten we er nou geen herrie over maken we zitten gewoon vol klaar das toch duidelijk of niet soms.

Nou ja laten we nu weer screens gaan posten mischien gaat het zonnetje dan ook nog hier schijnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

jha maar... jha maar...

okeee...

helaas SWYV ik heb mijn best gedaan. maar u kunt met uwe race baan wel een mod maaken. geen tc maar een ad-on :) lijkt mij best wel gaaf voor is vc of sa :)

masterkey

u segt wel nu gaan we weer schreens posten. maar ik heb eigelijk aleen nog maar t eiland van u gesien, verder nog nix.

dus show maar s wat :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...