kees1991 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) dam dat is vet balen. ik kan self geen (goeje) eilanden maaken u heb mij wel op een iedee gebracht. mischien valt mijn gta tog wel the moden. maar dan inderdaat aleen met een lege vc map ik ga morgen gta vc weer instalen en het meteen probeeren. bedankt hie voor tjha een model kan ik wel ff laaten sien. moet ik ff opsoeken. zie hier mijn brug het is de pond de normandie die staat in frankrijg in normandie (niet dat je daar nog wat aan heb. omdat ik dus niet mee kan doen, omdat ik geen eiland kan maaken) EDIT miscien kan iemand mij een beetje helpen. kijk het probleem is: ik kan wel een een (betje) goet eiland maaken. maar dan het weg net er is setten. dat lukt dus niet. dus hoe maaken jullie dat, voral die bochten enzo. hoe doe je dat. Bewerkt: 4 september 2006 door kees1991 Reageren
masterkey Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) haha oke de bochten maak je door de functie bend te gebruiken hier kun je een coordinaat in typen meestal 90 voor een bocht doe ik mestal dan. En dan moet je even de x of de z of de y aanvinken een van de 3 weet even niet meer welke maar even allemaal proberen en je zult een bocht krijgen Bewerkt: 4 september 2006 door masterkey Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ziet er goed uit Kees. Maar kan ik joinen? BTW: mijn eiland zal niet zo heel groot worden. Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 masterkey jha jha. lol. ik weet dat je zo een bocht krijgt. maar mijn probleem is dus dit. ik maak een eiland. ik maak een weg door een antal 4 kantjes te exkutuden (of hoe dat dan ook heet) dan heb ik wel een weg. maar als ik dan een bocht wil maaken. dan wort dat een 4 kante bocht. en dus geen bocht. snap je ?? hoe doe ik dat dan. Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Masterkey kees1991 Gangster28 ik wist niet dat er zoveel wou komen joinen maargoed ik ben vandaag naar school geweest dus kon ik niks posten en gister avond had ik het een beetje druk oke laten we beginnen Masterkey ik heb al wat models van je gezien zoals die auto die je had omgebouwd en dat eilandje wat je in je eigen mod had gemaakt en dat zag er goed uit dus jij wilt als modeller joinen ik ken maar een ding zeggen?? Conclusie: aangenomen Kees1991 ik weet niet precies wat je wilt doen of je nou wilt joinen of gebouwen maken maar ik ga er van uit dat je wilt joinen ik vind jou model erg geslaagd ik zou zeggen ga het gewoon proberen begin gewoon met een klein stukje en mocht het nou echt niet lukken dan wil je wel helpen. conclusie: aangenomen Gangster28 ik heb volgens mij wel is wat gezien van je en het is wel goed. het eiland hoeft ook niet zo groot te worden want ik denk dat vier eilanden en één grote eiland al genoeg is conclusie: aangenomen gefeliciteerd jullie zijn alle drie aangenomen aan mijn mod ik ga er van uit dat jullie met 3ds max/Gmax werken dus ik wil géén sketchup moddelen !! heel erg bedankt nog dat jullie komen joinen maak er wat van Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik wil wel ff melden dat ik morgen op kamp ga van school en dan tot zaterdag weg ben. het 1nige waar ik hulp bij nodig heb is. nou eigelijk geen hulp maar een uitleg. dat is hoe ik het wege net in mijn eiland krijg MET bochten. want een eiland maaken is niet zo heel probleem. maar als ik dan een eiland heb. hoe krijg ik dan de wegen er nog goet in MET bochten.? Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 je maakt gewoon apart de wegen en bend ze en dan maak je een plane en dan doe je zegmaar de vertex aan mekaar plakken op je wegen ik leg het nog wel later uit voor als je het niet begrijpt nog succes op kamp oke effe een update van me appartement hij is nu helemaal klaar hier is hij dan hij heet de Ocean apartement dat blauwe letters boven in dat moet snach,t neon licht geven maar ik weet nog niet hoe dat moet ik ga nu een monument maken waar alle leden op komen te staan die aan deze mod hebben meegewerkt is leuk voor later Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Wat een prachtige textures! Die balkons zien er ook erg gedetaileerd uit! Ook is die ingang mooi gemaakt! KUTGW Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Die is prachtig hoor nick!!! Je tc word een pracht Met het zwembad enzo. Niet zon kl"('§!e zwembad van in gta waarbij je tot kniehoogte komt. Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 ik heb een monument gemaakt hij is nu af hier het hele monument ik heb zegmaar een bord erop gemaakt en daarop komen de leden van deze mod op maar ik doe het pas veranderen als het eiland af is want der kan altijd iemand afgewezen worden of hij wil stoppen met de mod of wat dan ook ik wil graag wat tips horen wat beter kan comment natuurlijk ook Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ziet er goed uit! Ik denk dat ik Zaterdag de basis van het eiland af heb. BTW: Wat vind je van de map? Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Gangster dat ziet er mooi uit dat heb je goed nagetekend alleen probeer het eiland wat meer vorm te brengen zoals de randen een beetje rondachtig maken dan vierkant ik wacht al op je screens ik was het helemaal vergeten maar er is een nieuw lid bij gekomen timmieboy12 hij maakt zegmaar de animatie,s van de missie,s die er komen maar dat kan nog wel duren voorlopig effe een eiland maken ik ga nu beginnen een nieuw appartement te bouwen Reageren
[Baz] Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ìk vind het eiland van ganster een beetje vierkant, maar dat maakt mij niet uit, en Nick het is Thanks inplaats van Tanks mvg Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik wil wel even zeggen dat die map een grove schets is. Dit heb ik tot nu toe.(er zitten render bugs in) Reageren
masterkey Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Heej dankej ben dus lid nu ben al begonnen wegdek enzo nog maken maar zover ben ik klein tukje met een stukje strand. En dat gebouwtje is een soort van flatje mischien nog iets te klein maarja de savegame komt waarschijnlijk voor het huisjes te liggen binnenkort een kaart van mijn eiland. Ik ga maar weer verder ohw ja de naam van het eiland is finley island en moet nog borden enzo maken komt dan pas laters ga weer. Hier snel effu wat screens van hoever ik ben. Ik ga ook een stad er in bouwend dit is buiten af maar in de stad ga ik ook nog wat leuks bouwen een soort van kermis lol met bots autotjes die ik zelf ga bouwen als nick daar mee eens stemt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.