Jump to content

Grandt theft auto West Palm Island


nick11123

Recommended Posts

Masterkey dat is hartstikke leuk een kermis echt waar :Y

ik vind het best dat jullie dat erin doen :klap:

ik vind je gebouw wel mooi alleen hij is te laag en als je hem ingame zet dan is het gewoon raar

want dan kijk je zowat tegen de boven verdieping aan :-(

dus zeg ik effe doe de onderkant van een gebouw bij height 5 of 4 dat staat het beste ingame

want als je nu zegmaar een huisje van Vice city importeerd dan zie je hoe groot hij is vergeleken met jou model. :) want het is zonder als het te klein is en je heb al een complete stad gemaakt :-(

dus zeg ik het nu even voor het te laat is :sigaar:

oke inplaats van een appartement heb ik een ware huis gemaakt :)

ik wou het als appartement doen maar hij ziet er zo saaii uit voor een appartement en het is

zonder om hem weg te gooien :t

warehuis01hm7.png

ik heb de wegen gemaakt die op de goeie groote zijn

ze zitten in een 3ds max bestand en je kan ze zelf texturen want ik had eerst ook wegen gemaakt en die

waren veel te klein toen ik hem ingame zette :-(

dus leden van deze mod gebruik alstublieft deze wegen want straks moet je je eiland ook weggooien je kan ze ook begruiken om te scalen :Y

KLikje

alleen voor leden voor deze mod _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nick11123

    69

  • kees1991

    40

  • gangster28

    16

  • masterkey

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zijn ze goed gescaled want strax heb je weer dat de weg te klein is lol.

Ik ga effu nieuw bouwen dat stikje met die twee huisjes. Lol denk je dat ik een hele stad al heb gemaakt.

Nog niet zover ben ik nog niet.

ik weet wel dat je nog geen stad heb gemaakt :puh:

maar voordat ik het over een paar weken zeg en dan dat je al heel ver bent met bouwen :schater:

dat zou echt zonder zijn :-(

maar ik ga nu effe een hotel proberen te maken want ik weet gewoon niet hoe ik het moet doen

ik denk dat ik maar op google ga kijken _O_

EDIT

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

omdat er niemand meer mod of wat dan ook lijkt deze mod een beetje dood

ook heb ik het erg druk met schoo :-(

maar ik heb vandaag een appartement gemaakt :)

westappartment01le0.png

en nu ga ik de grote appartement maken :eten:

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een klijn eiland ontworpen. wat ik dat ga maken. ik kan niet belofen dat het er echt presies zo gaat uit zien. maar k ga mijn best doen.

er staan maar wijnig gebouwen op. dit omdat ik niet echt een pro modder ben. dus hoe minder hoe beter.

mijn eiland wort niet verbonden met een brug. dit vint ik niet mooi. omdat ik dan mijn eiland bofen die van gangster28 moet setten. en dan komen alle eilanden zo op een rijtje te staan. er is wel een hafen. zodat je er tog wel kan komen.

wat ik wel goet zouw vinden is dat er een tunel bij mijn eiland komt. dit sit namelijk bijna nergens in een mod. dus dat is wel orgineel :).

ik heb al een betje in mijn hooft hoe ik de gebouwen moet gaan maken. maar ik ga vandaag eerst ff oefen. en een begin van mijn eiland maaken.

mappc3.jpg

er sit maar een weg in. dit is omdat ik dat nog wel een beetje raar vint om te maaken. dus ik houw het mij zelf mooi makelijk. dan wort het ook mooier. want als het te moeilijk wort dan wort het ook weer niet mooi. en dan hebben we dat weer.

er komen wel klijne steegjes is met paden. maar dat is dan voor de foet-gamers. das ook niet zo moeilijk omdat hier geen bocht in moet.

EDTI

ik heb nog een hele belangerijke vraag.

moeten de gebouwen ook nog in een bepaalde stijl ?

EDIT

nog ff ofer die tunel he. ik sag op uw kaart dat er een weg de beg in gin. maar er niet weer uit kwam. dus nu heb ik ff een lijn getegent van waar we mischien een tunel kunnen grafen. je moet self maar ff seg of je dit een goet idee vint of niet.

map3oj3.th.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

hartsikke mooi kees :Y

ik hoop dat het wat word die wegen krijg je van mijn wel via msn. :bier:

maar effe over die tunnel zoals je ziet is die tunnel helemaal rechts die naar gangster28 eiland gaat die

loopt omhoog, en die een tunnel moet voorstellen loopt naar beneden maar ik heb een probleem

als alles water is ligt die tunnel vol water en dat is de bedoeling het is een afgesloten tunnel die onderwater is gelopen ooit dus we moeten met een boot naar jou eiland :puh:

ik heb mijn schatje af !!

Palm appartment _O_ het grootste tot nu toe de grootste appartement :klap:

screenpalmappa01rg0.png

screenpalmappa02sr6.png

effe een lol screenie

:schater:

screenpalmappa04rd0.png

:bier:

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker mooie mod, models, textures e.d. maar hoe komen jullie aan de inspiratie voor de vorm van jullie gebouwen... ik maak altijd wat en dan ziet het er vaag uit omdat het niet egt GTA-style is :cry::cry: !!

puma dat is een kwestie van afkijken naar de models in Gta :puh:

ik heb heel veel gebouwen gemaakt maar die zagen er ook niet uit ik wist niet welke texture ik

moest gebruiken voor die balkon enzo :-( het deed wel een paar dagen voor ik het onder de kniehad,

ik heb ook veel met Moomapper naar Vice city gekeken hoe dat allemaal in mekaar zit :Y

en nu heb ik het eindelijk onder de knie en hoeveel je kloot hoe mooier het kan worden ;)

dit is ook mijn eerste keer dat ik appartementen maak want ik kon vooreen ook maar alleen huizen maken.

Dus ik zou zeggen kijk gewoon met een ofandere tool door Sanandreas heen of Vice city en kijk

hoe R* die gebouwen enzo hebben gemaakt, dat zal wel veel helpen :sigaar:

oke effe ontopic:

ik heb gister avond de rader en alleen de hud verandert alleen de vuist ziet er zo uit.

screenvcradarkh3.png

heb iemand nog tips en ideeien dit is alleen maar een proto versie dus word waarschijnlijk niet

de orginele van WPI ik moet nog effe kijken hoe ik dat ga doen het is me wel gelukt om dat alpha voor

elkaar te krijgen, :sigaar: want dit is me eerste keer. :puh:

tip,s en ideeien over de hud zijn welkom.

Ps weet iemand hoe je die 5 sterren kan veranderen en die letters een andere kleur kan geven??

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het wel ik maak zegmaar gewoon een neon streep met Paintshop Pro

maar ik weet niet hoe ik ze snacht,s moet laten branden :N

ik heb net de gebouwen effe in 3ds max lopen mappen op mijn eiland om te zien waar ze komen te staan

ik moet zeggen het vult lekker op _O_

deze twee appartementen staan daar hartstikke mooi daar voor moet ik nog verzinnen daar komen clubs en

restaurands enzo. :puh:

screenmappingyw0.png

ik heb dit niet opgeslagen want ik het mappen als het ingame komt :sigaar:

binnenkort komen er ingame,s screens _O__O_

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

:cry: dat is echt mooi. als ik dat van u zo sie durf ik mijn hotel gewoon niet meer te posten. :cry:

hotel1xu4.png

hotel2do5.png

het siet er nu nog wel erg kaal uit. maar er komen nog genericks bij. en de neon. (als we weeten hoe dat moet)

en denk er om he.. dit is mijn eerste hotel.

EDIT

2e schreen toe gefoegt.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

kees dat ziet er echt mooi uit jongen _O_

alleen denk wel dat een model in Vice city maar 650 poly,s mag hebben :-(

alleen heb je de onderkant of iedere verdieping wel 5 meter gedaan of 4?

en je had nog een vraag gesteld welke stijl het moest hebben die gebouwen :sigaar:

nou het maakt niks uit want die van mij is zegmaar toeristich en dan mag die van jou wel

weer kantoor achtig doen of krot maakt gewoon niks uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen ik vind de tunnel een beetje raar uitkomen bij de haven maar voor de rest kan de map wel.

Ik ben niet meer bezig geweest ivm een groot feest in de beurt.

die tunnel komt niet :)

want dan staat hij onderwater :-( en die ik aan het maken ben bij mijn eiland is een fop tunnel

dat word dan zomenaamd alsof dat ooit is onder gelopen :klap:

we moeten maar met de boot naar kees zijn eiland :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...