Jump to content

auto uit zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej gasten ik heb een vraag

ik zit al de hele tijd te proberen mijn auto uit te zetten :{

maar het lukt niet of kun je die shit autos niet uit zetten :?

alvast bedant en groete michel

Geplaatst:

Lukt het je niet om uit te stappen?

Lukt het je niet om te remmen?

Als je bedoeld dat je de motor van de auto niet uit kan zetten, dan klopt dat. Gewoon de auto laten staan en weglopen.

Geplaatst:

De motor van de auto kan je niet uitzetten, zoals HerrieM al zei. Als je hem echt uit wilt hebben, moet je hem in één van je garages zetten. Dan de poort dicht laten gaan, en dan is je motor uit. Als je instapt is het dan uiteraard weer aan. Maar ik zie er het nut niet van in om je motor uit te zetten, aangezien je toch geen brandstof of accu verbruikt.

Geplaatst:
8):D Ik denk dat hij bedoelt dat je hem bijvoorbeeld op een bultje zet . Dat ie dan niet wegrolt ofzow :bonk: ?? Stel de vraag in het vervolg wat duidelijker .. dat maakt het wat makkelijker voor ons :)
Geplaatst:

maar iemant zij dat er op een filmpje op gtagames.nl iemant de auto uit zetten en ik vond het gewoon leuk om dat te weten oke?

/\_/\

| o o |

\ * /

:bier:

Geplaatst:

het is wel mogelijk, maar niet dankzij het spel zelf...

ik heb ooit eens een mod gedownload waarmee je je auto's uit kon zetten en zelfs kon afsluiten :D

k weet helaas net meer waar ik die vandaan heb gehaald, anders moet je evt. ff googlen...:puh:

Geplaatst:

als je uitstapt moet je wachten tot hij de deur dicht doet en dan weglopen.

anders jatten ze je auto omdat de deur open staat (de sleutel zit er bij in). 8)

Geplaatst:
als je uitstapt moet je wachten tot hij de deur dicht doet en dan weglopen.

anders jatten ze je auto omdat de deur open staat (de sleutel zit er bij in). 8)

ze jatten ook je auto als de deuren dicht zijn (de auto is nog steeds aan dan want er komt nog steeds rook uit de uitlaten)

Geplaatst:

Jij bedoelt waarschijnlijk deze mod gemaakt door Matiscus en Jarno. Hierbij zit de main.scm inbegrepen waarmee je je motor kan uitzetten. Om hem weer te starten moet je in en uitstappen. Verder weet ik het nut er ook niet van, maar het is wel leuk ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb een veel betere mod het is gewoon 1 bestand

Toetsen

I = auto uit/aan

L = Licht aan/uit

En de lachgas je kunt zelf bepalen wanneer die weer stopt en is oneindig lachgas

het is wel een Duitse site maar download de bestand en zet het in je Gta San Andreas Map

Mod licht aan/uit auto aan/uit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...