Jump to content

(VC)Stinger omgebouwd


masterkey

Recommended Posts

Hehe het is me eindelijk gelukt om een auto te modden ik heb de vc stinger wat opgepimpt :puh: OPGEPIMPT lol :schater:

Hier wat screens alleen ik heb een scheithekel aan die oude vc banden ik denk dat ik die ook even onderhanden ga nemen :D

gtavc2006090119470729en5.jpg

gtavc2006090119470350zh8.jpg

gtavc2006090119465820kf6.jpg

gtavc2006090119465542qr2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke auto, Aleen zou het wat handiger zijn als de screens van wat dichterbij genomen waaren. Nu zie je niet echt veel. Wat ik wel eens wil zien, is die texture van die "softtop" en spoiler. Je kan trouwens delen als extra er op zetten (het deel detachen, linken aan de stinger dummy (de hoofd dummy) en je gedetachte model renamen naar "Extra#" (#= 1,2,3,...). Zodat er verschillende versies rondrijden, en dus minder snel saai word. Tevens zou ik er ook een body-kit onder gooien (een simpele extrude en scale volstaat wellicht) en stevige rims (wat ik niet weet hoe je dat moet doen). Verder ziet hij er goed uit, mooi gedaan, doe zo door.

Edit: Voor je volgende project zou ik eerder een heel dozige auto nemen.Dat gaat veel beter dan een wat ronder ontwerp om te beginnen met auto modelling.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

die smart is wel makelijk maar dan moet je alles wat normaal op het platje alemaal gebogen is gewoon recht maken. zodat het inderdaat dozig is jha.

aleen met dat platje van die smart gaat het niet lukken omdat je geen dak heb van de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...