Jump to content

Nieuwe Bus texture (Belgisch)


noedel

Recommended Posts

wat ik me afvraag is hoe die originele modder het voor elkaar heeft gekregen om er (zo te zien) een gelede (2delen) bus van te maken :D maar nice edit op die mod

De maker heeft 2 dff files gebruikt voor deze bus, een voor het voorste deel, en een voor het achterste deel. Het achterste deel staat in de vehicle.ide aangegeven als trailer, waardoor het uit kan zwaaien. Houdt dus afstand :puh:

ja .. figured ..

maar hoe spawned die dat dan standaard aan elkaar ?

het kan wel - kijk maar naar de tanker die je met catalina moet jatten - maar meestal spawned een auto zonder trailer

(nvm eigenlijk - ziet er mooi uit en ik moet niet zo nieuwsgierig zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • noedel

    3

  • Rivel

    3

  • GTA Fanaat

    2

  • coz

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat ik me afvraag is hoe die originele modder het voor elkaar heeft gekregen om er (zo te zien) een gelede (2delen) bus van te maken :D maar nice edit op die mod

De maker heeft 2 dff files gebruikt voor deze bus, een voor het voorste deel, en een voor het achterste deel. Het achterste deel staat in de vehicle.ide aangegeven als trailer, waardoor het uit kan zwaaien. Houdt dus afstand :puh:

niet helemaal ik denk dat de tanker wordt verwisseld ik zal hem ff downloaden dan zie ik het zo wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

wat ik me afvraag is hoe die originele modder het voor elkaar heeft gekregen om er (zo te zien) een gelede (2delen) bus van te maken :D maar nice edit op die mod

De maker heeft 2 dff files gebruikt voor deze bus, een voor het voorste deel, en een voor het achterste deel. Het achterste deel staat in de vehicle.ide aangegeven als trailer, waardoor het uit kan zwaaien. Houdt dus afstand :puh:

ik ben van roeselare en ik vind je bus echt heel goed geslaagt hoor :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de Tanker is toch een trailer..

De Tanker is een vrachtwagen.. In de data bestanden van Gta: San Andreas heet de "Tanker" "Petrol", en om de grote tank-kar te veranderen moet je dus zoeken op "Petrotr". <a href="http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto:_San_Andreas_Tanker" target="_blank">Klik hier om naar de Wikigta pagina over de Tanker te gaan.

Verder wou ik tegen de mensen die een Nederlandse bus willen maken zeggen dat dat niet zo moeilijk is.. Check mijn tutorial over Txd-modding! Het map-editor stuk kun je nu overslaan, en gewoon de bus downloaden, met Txd-workshop de .txd editten.. Enzovoort, check gewoon de tutorial voor meer info :sigaar: .

:cya:

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er erg nice uit, leuke details! Wat je ook kan doen! Is hem animeren met een bewegende nummer bv:

410 Antwerpen Rooseveldplaats

en dan verschuift die tekst naar: via Wijnegem

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Echt mooi gemaakt,Geef eens de link.

Het is eigenlijk de eerste keer dat ik in echte shworooms post.

I need The Lijnbus mod,maar wil je dan die nummer veranderen in de 54(Menen-Roeselare).

Misschien kun je beginnen met die tram in SF te veranderen in de Lijntram :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het een prachtige bus hoor.

eerlijk gezegd dacht ik dat je toesteming moest vragen aan de lijn.

Maar zitten er ook echt mensen in ?

Ik keek net ook even rond.

En ik merkte op dat er op screen 3 Renault staat.

Maar de lijn rijd toch met Mercedes ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een prachtige bus hoor.

eerlijk gezegd dacht ik dat je toesteming moest vragen aan de lijn.

Maar zitten er ook echt mensen in ?

Ik keek net ook even rond.

En ik merkte op dat er op screen 3 Renault staat.

Maar de lijn rijd toch met Mercedes ?

De lijn rijdt met Volvo Hoor. Ontopic. Hoe zit het met mijn idee voor UV animaties? En owja. Een idee om die bus te laten werken met deuren enzo!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...