[Baz] Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik vind het een prachtige bus hoor.eerlijk gezegd dacht ik dat je toesteming moest vragen aan de lijn. Maar zitten er ook echt mensen in ? Ik keek net ook even rond. En ik merkte op dat er op screen 3 Renault staat. Maar de lijn rijd toch met Mercedes ? De lijn rijdt met Volvo Hoor. Ontopic. Hoe zit het met mijn idee voor UV animaties? En owja. Een idee om die bus te laten werken met deuren enzo! Je maakt het hem wel erg moeilijk UV anim lukt nog wel maar de deuren open te laten klappen word lastiger Reageren
kpaenen Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik vind het een prachtige bus hoor.eerlijk gezegd dacht ik dat je toesteming moest vragen aan de lijn. Maar zitten er ook echt mensen in ? Ik keek net ook even rond. En ik merkte op dat er op screen 3 Renault staat. Maar de lijn rijd toch met Mercedes ? De lijn rijdt met Volvo Hoor. Ontopic. Hoe zit het met mijn idee voor UV animaties? En owja. Een idee om die bus te laten werken met deuren enzo! ik rei elke dag met een bus van de lijn mee en er staat telkens weer het logo van "vanttool" op (sry voor deze offtopic) Reageren
varial Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 erg professioneel gemaakt respect ik msi alleen ene arrivva bus nog die rijd in groningen Reageren
SWYV Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Ik vind het een prachtige bus hoor.eerlijk gezegd dacht ik dat je toesteming moest vragen aan de lijn. Maar zitten er ook echt mensen in ? Ik keek net ook even rond. En ik merkte op dat er op screen 3 Renault staat. Maar de lijn rijd toch met Mercedes ? De lijn rijdt met Volvo Hoor. Ontopic. Hoe zit het met mijn idee voor UV animaties? En owja. Een idee om die bus te laten werken met deuren enzo! ik rei elke dag met een bus van de lijn mee en er staat telkens weer het logo van "vanttool" op (sry voor deze offtopic) de Lijn heeft inderdaad verschillende bussen hier in dit streek rijdt vooral VanHool dus geen Vanttool alleen lijkt er idd erop maar het is toch VanHool en de Renault is geen echte De Lijn bus want die Renault rijdt er in Frankrijk dacht ik en de Mercedes wordt er ook in belgië gereden van De lijn vooral Brussel en Volvo? ook maar niet zo erg veel, vooral de VanHool - dit bus is een van de meest gezien bus in mijn streek (Veurne) Bewerkt: 22 augustus 2007 door SWYV Reageren
Evan Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik vind hem zeer mooi 10/10 Reageren
PSP Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 lijkt net echt, die wil ik wel in me spel Reageren
WackoX Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Nieuwe download link graag, hij doet het niet meer op die duitse site. Reageren
noedel Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hey, eerst zal ik maar al sorry zeggen voor mn late reactie hier >HIER< kan je de bus downloaden. Het minder goede nieuws hierbij: mijn pc is een tijdje terug gecrashed, ben de texture van De Lijn kwijt... Misschien det ik hem eens opnieuw zal maken. Greetzzz Reageren
! Habbo Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 He, dat ziet er leuk uit! Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Waar kan ik hem downloaden? Is hij voor GTA SA? Nice mod! Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Als je gewoon het topic doorgekeken had , zag je dat in deze post een stel links staan Greetz Bewerkt: 28 december 2007 door Galiorix Reageren
p0wner_Johnson Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 deze bus rijdt bij ons in het westland,zuid-holland Reageren
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Als die dan naar Dendermonde toe moet kan die lang blijven rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.