Jump to content

Voor welke club ben jij?


JelleVD

Voor welke club ben jij?  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke eredivisie club ben jij?

    • Feyenoord
      14
    • Excelsior
      2
    • Sparta Rotterdam
      3
    • PSV
      10
    • Ajax
      26
    • FC Groningen
      6
    • AZ
      4
    • SC Heerenveen
      1
    • RKC
      0
    • Roda JC
      0
    • Vitesse
      0
    • Andere club
      8


Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RobertSA

    5

  • JelleVD

    3

  • NandroDavids

    2

  • Pitbull

    2

Feyenoord Hooligans! 8) Maar Excelsior en Sparta vind ik ook wel leuk. Ik ben afgelopen zondag nog naar Sparta - Herenveen geweest met mijn voetbalclub. 2 - 2 was de uitslag, best knap na een 2 - 0 achterstand ;)

EDIT @ Groot-Duimpje: Feyenoord heeeft ook niet zoveel buitenlanders in de selectie hoor. 10 van de 26, nog minder dan de helft :puh:

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

ajax :bier:

weetje wat het hem ook is .. als je kijkt naar al die clubs in de eredivisie en dan vooral naar de hogere clubs zoals

-AJAX

-PSV

-FEYENOORD

-FC TWENTE

oftewel de top 4 van dit moment maar niet in juiste volgorde.. zie je dat het team eigenlijk weinig nederlanders bevat zoals bijvoorbeeld PSV heeft Kluivert weer zinskort en Cocu maar cocu zit eigenlijk alleen maar in het nederlandselftal

maar als je kijkt naar ajax die heeft er meerdere zoals Huntelaar,Sneijder,babel,Heitinga,Davids,Maduro,STAM

en die zitten ook ( bijna ) allemaal in het Nederlands elftal en dat is ook het leuke van ajax .. al die andere clubs is amper nederlands .. das minder maarjah conclusie:

GROOT-DUIMPJE IS VOOR AJAX

IK SPEEL ROOD,IK SPEEL WIT IK BEN GROOT-DUIMPJE IK BEN AJACIED!

Groot-Duimpje

Link to comment
Delen op andere websites

weetje wat het hem ook is .. als je kijkt naar al die clubs in de eredivisie en dan vooral naar de hogere clubs zoals

-AJAX

-PSV

-FEYENOORD

-FC TWENTE

oftewel de top 4 van dit moment maar niet in juiste volgorde.. zie je dat het team eigenlijk weinig nederlanders bevat ... maar als je kijkt naar ajax die heeft er meerdere zoals Huntelaar,Sneijder,babel,Heitinga,Davids,Maduro,STAM

en die zitten ook ( bijna ) allemaal in het Nederlands elftal en dat is ook het leuke van ajax .. al die andere clubs is amper nederlands .. das minder

Ik vind het schitterend beargumenteerd, maar je maakt het wel erg makkelijk door AZ weg te laten. Want dat is toch echt een club uit de top-4 én die heeft veel Nederlanders in de selectie. Dus daar gaat je redenatie al niet meer op...

Maar verder ben ik het met je eens dat Ajax de mooiste club is hoor, daar kan geen twijfel over bestaan :D

Behalve dan de slogan 'Ik ben rood, ik ben wit: Ik ben ajacied', want dat rijmt van geen kant...

Link to comment
Delen op andere websites

PSV...

Moet wel zeggen dat jullie rare ticketverkoopsysteem hebben :puh: wou PSV-Liverpool komen zien...maar zonder clubkaart geraak je nergens...ook al wil je duurste plaats betalen

Link to comment
Delen op andere websites

PSV...

Moet wel zeggen dat jullie rare ticketverkoopsysteem hebben :puh: wou PSV-Liverpool komen zien...maar zonder clubkaart geraak je nergens...ook al wil je duurste plaats betalen

Ja, dat klopt. Of je moet er heeeeeeeeeel erg snel bij zijn. Ik ben er wel heengeweest, heb ook een seizoenkaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...